fbpx

יש לכם אתר אינטרנט פעיל עם מספר עובדים במשרה מלאה? מרגישים שהתוצאות פשוט לא מספיק טובות? יש סיכוי סביר שהעובדים שלכם לא באמת מבינים איך לדבר עם הגולשים שלכם ואיך לגרום להם לבחור דווקא בכם ברכישה הבאה שלהם. ייתכן ואתם נדרשים להדרכה מקצועית ממומחים בתחום!

הדרכת מנהלי אתרים

ניהול אתרים אפקטיבי מייצר תוצאות מדהימות עבור העסק. בין אם אתם מציעים שירותים ואו מוצרים, עליכם להבין את קהל היעד של האתר היטב ולהעניק להם את המענה הטוב ביותר ברשת (טוב מהמתחרים!) כדי לתפוס נתח שוק ולהמשיך לגדול להצלחה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מבנה חברת ניהול אתרים כולל צוות מקצועי עם ניסיון ארוך שנים לצד צוות נרחב יותר של מנהלי שיווק, מזיני תוכן, אנשי שירות לקוחות ועוד שלל צוותים נוספים שדואגים שהאתר מנוהל כהלכה וברף המקצועיות הגבוהה ביותר.

    במסגרת העבודה, הצוות המקצועי מעניק הדרכות וליווי לצוותים חיצוניים הנדרשים לשיפור המיומנות כך שהם יצליחו לתפעל את האתר האינטרנט עליהם הם אמונים בצורה טובה יותר גם בכוחות עצמם. מה זה בעצם אומר? כמה זה עולה? נשמח להציג בפניכם את השירות שאנו מעניקים:

    מרכיבי ההדרכה למנהלי אתרים

    במסגרת הדרכה למנהלי אתרים, איש מקצוע מיומן מגיע למשרדי החברה/האתר ומעביר הדרכה מסודרת על פני השעות הנדרשות כדי שהצוות ידע איך לתפעל את האתר נכון,

    להלן מרכיבי ההדרכה:

    • אופן אפיון קהל היעד של האתר.
    • אופן זיהוי רצונותיהם של קהל היעד.
    • אופן ביצוע מחקר מילות מפתח.
    • אופן כיווץ ואופטימיזציה לתמונות.
    • אופן שיוך תכנים לקטגוריות ותגיות.
    • אופן ניהול מקדמי מכירות/המרות.
    • אופן שימוש בכלי פרסום ממומן.
    • אופן מדידה וניתוח תוצאות האתר.
    • אופן אופטימיזציה לתוכן ופרסומות.
    • סיכום ומקרי בוחן בפועל.

    לאחר הדרכה מקצועית מסוג זה, מנהלי האתר זוכים להכיר את הכלים בהם צוותי הניהול שלנו עושים שימוש עבור כלל לקוחותינו. מעבר לכך, מנהלי האתר מבינים אל מי הם פונים ובאיזה שפה יש לעשות זאת כדי להשיג תוצאות אופטימליות.

    כמה עולה הדרכה למנהלי אתרים?

    אלו הרוצים בשירות זה מעוניינים לדעת כמה יעלה התענוג. ובכן, לא מדובר בשירות זול במיוחד.

    העלות להדרכה מקצועית נקבעת לרוב על בסיס תעריף מינימלי ואו בהתאם למספר המשתתפים בהדרכה. עלות הדרכה תחל ב-1,200 ש"ח כאשר החל מהמשתתף הרביעי, יהיה על מזמין השירות להוסיף עוד 400 ש"ח עבור כל משתתף נוסף וזאת מאחר וההדרכה מתארכת בהתאם למספר המשתתפים.

    חברות שהעבירו את עובדיהם בהדרכה מקצועית אחת לחצי שנה, מדווחים על עליה משמעותית בביצועים ומכך שמדובר בהוצאה משתלמת במיוחד.

    חברות שרוצות לוודא הטמעה של ערכי ההכשרה אצל עובדיהם יכולים לבקש ניהול חיצוני של המדריך לאורך תקופת הכשרה כך שגורם מקצועי מבטיח שכל המועבר בהכשרה נכנס בצורה אקטיבית לתהליכים השונים בניהול האתר.

    לסיכום,

    אם יש לכם אתר אינטרנט אבל התוצאות לא מספקות, ביכולתכם לבחור בין ייצוא האחריות לניהול אתרים מקצועי ואו לתאם הכשרה לעובדים הקיימים כך שהאתר יתחיל להיכנס למצב צמיחה ושגשוג.

    רוצים ללמוד עוד על השירות? רוצים הצעת מחיר להדרכה ורקע אודות המדריך שיישלח אליכם? השאירו פרטים ואנו נעשה השתדלות לחזור אליכם בתוך זמן קצר. נתראה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן