רוב מוחלט של אתרי האינטרנט כיום נבנים במערכות ניהול תוכן בקוד פתוח (בקוד השייך לציבור). יש מגוון רחב של מערכות ניהול תוכן לאתרים וכל מפתח בוחר במערכת אחרת, אך בשורה התחתונה, בכולן יש חיסרון אחד בולט, אי תחזוקה של האתר באופן שוטף יכול לגרום לאתר להיפרץ ואו להישבר. במקרים אלו, יש צורך בעבודת איש מקצוע אשר יתקן את האתר ויחזיר אותו לחיים.
תיקון אתר אינטרנט – סוגים
כאשר ישנו אתר אינטרנט תקול, יש מספר סוגי תיקונים אפשריים:
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
- תיקון תצוגת אתר – תיקון חלקו החיצוני של האתר (תבנית עיצוב).
- תיקון מערכת אתר – עדכון/תיקון מערכת ניהול התוכן של האתר.
- תיקון פריצת אתר – איתור, סתימה ותיקון של פרצות באתר.
התיקונים הקלים ביותר הנם אלו שנראים לעין. כן, דווקא אלו שנראים הכי גרוע הם אלו שגם הכי קל ומהיר לתקן. כך לדוגמה, במקרים רבים יש ספריה חיצונית שאינה נתמכת עוד (בוטסראפ בגרסה ישנה לדוגמה) ואו שמישהו נגע בצורה לא מקצועית בקוד האתר ואז אנו יודעים להיכן לגשת ומה יש לתקן.
התיקונים הקשים ביותר הנם אלו שגורמים לאתר האינטרנט לא לעלות או חמור מכך שהאתר מפנה את הגולשים לאתרי ספאם ואו כאשר האתר מנוצל על ידי גורם זר למיצוי דאטה ואו פגיעה במשתמשי האתר. זאת בעיקר מאחר ולא תמיד יודעים היכן הקוד הזדוני ואיך הוא מתפקד.
איך מזהים תקלה באתר ומתקנים אותה?
תקלות באתרי אינטרנט מזוהים לרוב על ידי שימוש בשיטת השלילה. כלומר, אנו פועלים בשלבים בהתאמה לטיב התקלה באתר, להלן שלבים לדוגמה:
- עדכון קוד מערכת ניהול התוכן (קבצי ליבה חדשים ועדכניים) כדי לסנן פרצות ונוזקות במערכת התוכן של האתר.
- כיבוי/בדיקה/עדכון של תוספים ורכיבי עיצוב תקולים או פרוצים.
- עריכת קוד הרכיב הפרוץ עם זיהויו כדי להחזירו למצב ברירת מחדל.
בכל שלב ושלב יש מגוון רחב של שלבי משנה, אנו בעצם ננסה לבודד את מקור הבעיה מתוך הבנה שברגע שנזהה את הבעיה, נוכל לפתור אותה נקודתית מבלי לגרום לנזקים נוספים באתר.
כדי לזהות את התקלה באתר אינטרנט, יש צורך בהיכרות מוקדמת עם מערכת ניהול התוכן וכמובן בידע מקצועי וניסיון.
איך מונעים תקלות באתר אינטרנט?
הדרך הטובה ביותר לתקן אתר שבור ואו פרוץ הנו למנוע מצב זה מלכתחילה. הדרך לעשות זאת הנו לשלב כמה פעולות פשוטות למדי:
- שימוש בקוד ממקורות מוכרים ואמינים.
- שמירה על האתר עדכני ומאובטח כל הזמן.
- יצירת גיבויים בשרת ובצורה פיזית מידי יום.
שילוב של פעולות אלו (שאנו מעניקים במסגרת שירותי תחזוקת אתרים) מבטיח שסיכויי האתר לההיפרץ ואו להישבר נמוכים עד אפסיים. גם כאשר ישנו טעות אנוש בעדכון רכיבים שגורמת לתקלה באתר, תמיד ניתן לשחזר לאחור לכמה שעות קודם לכן ולבצע את אותה הפעולה בצורה מדויקת יותר.
לסיכום,
במרבית המקרים, אתר שבור או אתר פרוץ אינו דבר נעים. אך, מדובר באירוע הניתן לריסון ולשליטה. אם האתר אינטרנט שלכם אינו נראה כשורה ואו יש בעיות תצוגה ואו כל תקלה אחרת, הרגישו חופשיים להשאיר פרטים ולהתייעץ עמנו ללא עלות וללא התחייבות!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: