fbpx

לאחרונה מספר לקוחות שאלו אותנו על כלי האוטומציה השיווקית של פלאשי, כחלק מניסיון לענות על שאלות אלו, אנו הצטרפנו להדרכה של פלאשי בה ניתן היה לראות את יתרונות הטכנולוגיה בה עושה שימוש מערכת זו. אנו כאן להעביר את רישומנו.

סקירה וביקורת על פלאשי

כבר שנים שאנו עובדים עם מגוון רחב של פלטפורמות לניהול רשימות תפוצה ולדיוור אלקטרוני, עם השנים התרגלנו לעבוד עם כלים מגוונים אך התוצאות אף פעם לא השביעו רצון. אחת הסיבות העיקריות לכך שלא היינו מרוצים הנה העובדה שקשה עד בלתי אפשרי לרכז כל פעם מחדש את המיילים החדשים ולקטלג אותם בצורה שתאפשר לנו לנהל עמם שיח אישי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בשונה מיתר המערכות, מערכת הדיוור של פלאשי תוכננה עבור אתרי מכירות (איקומרס) וככזו הדגש שלה על מנועי מכירה בדיוור. כדי לעשות זאת, המערכת מבצעת מיפוי מאוד נעים ופשטני של מידע רב שנאסף באופן אוטומטי לחלוטין ובכך מאפשרת לבעלי אתרי מכירות ואו מנהלי אתרים כדוגמתנו להפיק מקסימום תועלת ממאגרי המידע שלרשותם.

    איך עובדת המערכת של פלאשי

    ניתן לחלק את המערכת של פלאשי לחמישה שלבים:

    1. רישום/איסוף מידע (דאטה).
    2. פילוח/ניטור מידע.
    3. קמפיינים שיווקיים.
    4. אוטומציות שיווקיות.
    5. דוחות ונתונים.

    בדרך כלל חמשת השלבים הללו דורשים עבודה רבה, אבל בעזרת פלאשי זה עובד בצורה פשוטה למדי, להלן סקירת השלבים לשימוש במערכת,

    להלן פירוט השלבים במערכת הפלאשי,

    1. איסוף המידע מאתר המכירות למערכת

    החלק הקשה ביותר בכל מערך אוטומציה שיווקית הנו זה הראשון. איסוף הדאטה, יש צורך לקלוט מגוון רחב של פרמטרים שונים יחד עם פרטיו של כל נמען בכדי שלאחר מכן ניתן יהיה לבצע פניה מדויקת עם הפריטים או המבצעים המדויקים בזמנים הנכונים ביותר!

    מערכת פלאשי ייחודית בכך שהיא מאפשרת הטמעה מהירה ופשוטה ללא ידע טכני בכלל מערכות ניהול התוכן של חנויות האינטרנטש, אם יש לכם מערכת כדוגמת שופיפיי מג'נטו, וורדפרס, קונימבו, אישופ או קאש קאו אתם מסודרים.

    המערכת כבר יודעת לאסוף את כל מה שאתם יודעים שאתם צריכים וכל מה שאתם כלל לא מודעים שאתם צריכים ומכינה אותם לשימוש.

    2. פילוח רשימות תפוצה מתוך הדאטה

    פלאשי אספה עבורכם את כל המידע שאתם צריכים. כעת עליכם לסנן את הקהלים הרצויים לכם מתוך קהל רשימת התפוצה הראשית של האתר.

    ניתן לסנן לפי מקור הגעה, התנהגות באתר, מיקום בתהליך הרכישה וכמובן גם פרמטרים מתקדמים אף יותר כדוגמת היסטוריית הרכישה של הלקוח, גובה סל הקניות הממוצע של הלקוח ועוד שלל נתונים מדהימים שמאפשרים להגיע במדויק לאותם לקוחות שצפויים להגיב בצורה הטובה ביותר לשיווק שלנו.

    היתרון של כלי הפילוח של פלאשי שהם ממשיכים לפעול כל הזמן, בעצם הרשימות שלנו הולכות ומתרחבות עם עוד ועוד מידע. דבר זה מאפשר לנו להניע תהליכים אוטומטיים לחלוטין ללא מגע יד אדם.

    3. הקמה של קמפיינים שיווקיים באוטומציה

    יש לנו רשימות מסודרות של קהלים שונים. כעת עלינו להגדיר מה הם בעצם יראו. המערכת מאפשרת למנהל האתר ואו לבעל העסק לבנות תוכן מתוך תבניות שונות ואו אפילו מאפס עם עורך תוכן ויזואלי עשיר שמאפשר הוספת אמצעי מדיה, תוכן טקסטואלי וגם תכנים דינמיים כדוגמת מוצרים חדשים, מבצעים חדשים ואו מאמרים חדשים בבלוג.

    מעבר לדיוור באמצעות דוא"ל, ניתן גם לייצר קמפיינים שיווקיים שיפעלו גם בתצורה של הודעות סמס (אם כי, זה פחות מומלץ..).

    לצערנו, אין טכנולוגיה שיודעת להחליף קופי טוב לכן עדיין יהיה עליכם להיות יצירתיים ולהכין תוכן מעניין, משכנע ובעיקר מוכר לקהלים שלכם. חשוב ליצור תוכן מותאם לכל קהל וקהל כך שהמכירה תהיה נכונה ומדויקת.

    4. הפעלת אוטומציות שיווקיות

    לאחר שיש לנו רשימות תפוצה מפוחיות ולאחר שיש לנו מגוון קמפיינים שיווקיים מוכנים במערכת, ניתן למפות תהליכים שונים בכדי ליצור אוטומציות שיווקיות.

    כך לדוגמה, ניתן ליצור אוטומציה לימי הולדת, אוטומציה למי שהוסיף לסל ולא רכש, אוטומציה למי שרכש ועבר תקופה מסוימת ועוד ועוד..

    ברגע שאוטומציה מופעלת, הפעולות השיווקיות נעשות לבד וללא מגע יד אדם תוך איסוף מתמיד של דאטה נוספת ושיפור הביצועים.

    5. דוחות ונתונים מהאוטומציות והקמפיינים

    מערכת חכמה יודעת גם לייצר דוחות סטטיסטיים שיאפשרו לנו לייעל תהליכים קיימים כל הזמן. פלאשי מאפשרת למנהל האתר להסיק מסקנות ברורות ולנתח אילו קמפיינים ואוטומציות יצרו עבורנו הכנסה ובאילו סכומים. בצורה זו, אנו יודעים לבצע ניסויים שונים ולשפר את התהליכים עוד ועוד.

    לסיכום,

    אם אתם מחפשים מערכת דיוור טובה שעושה "קצת" יותר מהמתחרות בשוק, אם אתם מנהלים אתר מכירות פעיל ואין לכם זמן להתעסקות עם שיווקים, אם אתם רוצים לשפר את השיח עם הלקוחות שלכם, הרי שמערכת הדיוור של פלאשי תתאים לכם בצורה טובה למדי.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן