fbpx

הצעת הערך שלנו ב-10 דק' קריאה

למה חברות בוחרות לשכור את שירותי והאם זה נכון גם עבורי? בעצם, כל שיחה עם מתעניין מתחיל בשאלה זו ממש. מי אתם? מה אתם מציעים שעדיין אין לי? איך זה יבוא לידי ביטוי במכירות? איך אתם שונים מכל חברה אחרת? 

נתחיל בשאלה הפשוטה ביותר: איך את/ה מרגיש לגבי האתר שלך?

לא הגעתם לכאן במקרה, אתם ככל הנראה צריכים שירותי ניהול אתרים. אבל מה זה, האם זה הפתרון שאתם מחפשים?

היי שמי ישראל בוכוולד, המנכ"ל של WEmanage ניהול אתרים. אספר את הסיפור שלנו ודרכו ניתן יהיה להבין רבות אודות השירות. בתחילת דרכי התמקדתי בקידום אורגני (SEO) אשר היווה מקור הפרנסה העיקרי שלי. עם הזמן, גיליתי אט אט שכדי לעשות את העבודה שלי כנדרש, עלי לעקוב מקרוב אחרי הנחיות מנועי החיפוש ובראשן גוגל. 

התחלתי להשתתף מידי יום שלישי במפגש ישיר ובלתי אמצעי עם בכיר מחלקת הקידום בגוגל John Mueller אשר נשאל מידי שבוע שאלות מצד מקדמי אתרים מכל העולם מה לעשות? איך להשתפר? מה הן הטכניקות הטובות ביותר (כובע לבן/לפי מדיניות גוגל)? התשובות שלו חזרו על עצמן פעם אחר פעם ותמיד עם המלצה אחת!

התקמדו בערך עבור הלקוחות שלכם!

כמקדם אתרים הנטייה הטבעית שלנו לבצע מגוון פעולות טכניות, לבנות קישורים, לנסות "לעבוד" על גוגל. כאשר בפועל, עלינו לנסות ליצור ערך גבוהה ככל הניתן עבור הלקוחות של העסק. הם הרי רוצים לקבל תשובה לשאלה, גוגל רוצה להעניק להם את התוצאה עם התשובה הטובה והמדויק ביותר, עלינו לעשות בדיוק זאת!

אז עשינו זאת! שינינו פאזה, התחלנו להיכנס לאתר עצמו. לשפר את חוויית השימוש, לשפר את התוכן עצמו, לבנות עוד ועוד תכנים מותאמים לקהלי נישה ואף להשוואת מחירים למתחרים (גם זה ערך למשתמש) כדי להיות יותר אטרקטיביים. וואוו – התוצאות הגיעו גם בלי שאנחנו עשינו את כל מה שהכרנו עד אז – וכך נולדה החברה במתכונתה הנוכחית.

בעידן בו אנחנו נמצאים, עידן של בינה מלאכותית (AI) העצות של גוגל נכונות מאי פעם! הרי מנוע החיפוש כבר אינו נדרש לקישור כדי להסיק תוכן עמוד ואו מטה דאטה כדי להבין מה תוכן המוצר, מנוע החיפוש מנתח אלפי פעולות של משתמשים כדי להסיק כמה ערך האתר יצר ביחס למתחרים – לפעמים כאשר הביטוי שהמשתמש חיפש כלל לא נמצא בעמוד!!

חלק מהפעולות שאנחנו עושים בשוטף..

העלאת מוצרים לאתר

כתיבת מאמרים לבלוג

פיתוחים לפי דרישה

ניהול קמפיינים בגוגל

שירות אחד על אחד

תפעול ניוזלטר ללקוחות

ייעוץ אסטרטגי איכותי

שדרוג SEO משובח

הגדרת מבצעים

בניית דפי נחיתה

עדכון מחירים באתר

שיפור מהירות האתר

מעקב תנועות משתמשים

תפעול מערכת

תחזוקת האתר

אלו כמובן דוגמאות, מנהל אתר צמוד עושה מה שאתם מבקשים כאיש מקצוע ואין באמת מגבלה לפעולות שביכולתו לבצע בהתאם לדרישתכם,

זה די פשוט, אנחנו מחברים מנהל/ת אתרים מקצועית (עובד שלנו) שעובד עבורכם במיקור חוץ

המשרד שלנו שממוקם בבית ידיעות אחרונות בראשון לציון מאכלס 16 מנהלי אתרים + 2 מתכנתים שמצטרפים אליהם מאוקראינה. מנהלי האתרים כולם שכירים של החברה ויושבים בחלל עבודה משותף אשר מטרתו להבטיח העברת ידע בין כל מנהל ומנהל וכך בעצם להבטיח יכולות טובות בהרבה בפתרון בעיות מכל סוג שהוא! 

הצוות מנוסה בתפעול כלל סוגי מערכות ניהול האתרים ובכללם וורדפרס, מג'נטו, קונימבו, אישופ, דרופל ועוד שלל מערכות נוספות. כאשר כל מנהל אתר מעניק שירות למספר לקוחות ונתמך במתכנת, איש PPC (שיווק) וצוות מנהלה לצורך הבטחת השלמת משימות שאף נראות מורכבות במיוחד. – כבר ראינו פחות או יותר הכל, אז הפתרון כבר קיים וישים.

ואיך זה נראה ביום יום?

יש 2 אפשרויות:

  1. אתם לוקחים פיקוד בניהול העובד.
  2. אנחנו לוקחים פיקוד בניהול שלכם.

אנחנו יכולים לאפשר לכם לקבוע את סדרי העדיפויות (מיקוד בקידום אורגני, מיקוד בהעלאת מוצרים..) ואו אנחנו יכולים לקחת פיקוד ולהתחיל לתפעל אתכם ואו את הצוות שלכם כדי לגרום לאתר האינטרנט להתרומם. 

התקשורת כולה מתבצעת כיום ברובה בוואטסאפ, משימה מועברת, לאחר מספר דק' אתם מקבלים שהמשימה הושלמה. במידה ואנחנו לוקחים פיקוד, תקבלו מידי יום הודעות בוואטסאפ עם שאלות/ עדכונים/ מאמרים לאישור ואו כל ערך אחר שאנחנו נוכל ליצור עבורכם מבלי הצורך לחכות לכם – כל שעליכם לעשות, להיות זמינים לאישור לפי צורך!

איך אנחנו מודדים הצלחה בשירות

אנחנו מודדים הצלחה בכך שאנו מצליחים לענות על לפחות 2 מתוך שלושת הסעיפים הבאים:

כאשר אנחנו חוסכים לכם זמן יקר ששווה יותר בפעילויות אחרות בעסק

כאשר אנחנו חוסכים לכם כאב ראש, יש שקט שמישהו לקוח אחריות על האתר

כאשר אנחנו מצליחים להביא לגידול במכירות/פניות דרך האתר

אנחנו לא מודדים "מילות מפתח", אנחנו לא מודדים בהכרח תוצאה ספציפית (אלא אם הוגדרה כזו בתחילת הדרך), אלא אנחנו מודדים את הערך שיצרנו עבור העסק. במידה וחסכנו עלות מעסיק של עובד – זה הצלחה. במידה ואפשרנו לעסק לנהל חנות אינטרנטית מבלי שבעליו יצטרך לעסוק בו ביום יום – זה הצלחה. במידה ועל הדרך גם הבאנו לצמיחה בהכנסות של העסק, אין מאושרים מאיתנו!

כאשר לקוח מבקש להתמקד באפיק מסוים כדוגמת קידום אורגני תוך מיקוד במילות מפתח, אנו בהחלט נעשה זאת. וזה ייחשב המדד היחידי שרלוונטי לבחינת כדאיות כלכלית של השירות. אנו כן ננסה לשקף תמיד את הפעילות שלנו כך שגם ביעדים צרים נוכל להביא לכדי רמת וודאות גבוהה ככל שניתן להצלחה בנתיב הנבחר.

התייעץ איתנו חינם!
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן