השקעתם כסף על אתר אבל אין פניות? משקיעים מאמצים בקידום האתר אך לא מצליחים לעלות בתוצאות החיפוש? יש סבירות שמשהו באתר שלכם אינו עובד. הפתרון לבעיה שלכם הנו אבחון אתר שלאחריו יבוצעו עבודות אופטימיזציה לאתרים שישלימו עבורכם את הפערים ויאפשרו לאתר שלכם לזנק הן במיקומים והן במספר הפניות והטלפונים – איך זה עובד? המשיכו לקרוא!
אופטימיזציה של אתרים
אתר אינטרנט הנו חלון ראווה כלל ארצי ועולמי לפעילות העסקית שלנו. אם אנחנו לא מצליחים להעביר את המסר הנכון, אם אנחנו לא מצליחים לגרום ללקוחות להשתכנע מאיתנו, הרי שאנו מפסידים לקוחות והפסד לקוחות משמעותו הפסד כלכלי. לכן, אתם חייבים לעשות אופטימיזציה לאתר שלכם!!!
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
אבל זה לא רק האתר עצמו שנפגע מחוסר באופטימיזציה באתר, גם כל הפעילות השיווקית הנוספת נפגעת מכך:
אתר אינטרנט הנו כלי שיווקי מהמעלה הראשונה. סביב האתר שלנו, ביכולתנו לרכז את כל האנרגיה בשיווק המוצרים ואו השירותים שאנו מציעים. כך לדוגמה, קמפיינים פרסומיים בגוגל ובפייסבוק תלויים במידה רבה בהחזקת אתר ראוי שישלים את הנוכחות הכוללת. לכן, כאשר אנו מחזיקים אתר שאינו עובד כהלכה, אנו בעצם גורמים לכך שנפסיד לא מעט לקוחות פוטנציאליים וכדאי מאוד לשקול אפשרויות לשיפור האתר.
כאשר אנו מדברים אודות אופטימיזציה לאתרים, אנו בפועל מתכוונים לשיפור אתרים. מקור המילה אופטימיזציה הנו במילה האנגלית Optimization שערכה הנו "שיפור ביצועים". לכן, כשאנו מדברים על אופטימיזציה של אתרים, אנו מתייחסים לתהליך שיפור אתרים ועל כך אנו נרחיב כעת,
שיפור אתרים
שיפור אתר אינטרנט נעשה בשלושה רבדים שונים:
לאחר ששיפרנו את האתר, הלקוחות שכבר נכנסים לאתר שלנו (ממומן ואו אורגני) יתחילו להמיר טוב יותר. כלומר, אנו נתחיל לקבל הרבה יותר פניות ושיחות טלפון ולכן העלויות על אופטימיזציית האתר יכסו את עצמם בתוך זמן קצר במיוחד.
אבל למה לעזאזל אני צריך אופטימיזציה לאתר?!
גם אתר חדש לגמרי חייב אופטימיזציה! למה? ובכן, מתכנתים שבונים אתרים עושים זאת בצורה הטובה ביותר שהם יכולים אך הם אינם אנשי שיווק ויכולתם להביא אתר לגמר שיווקי קטנה מאוד והמשמעות היא שאנו צריכים לעשות פעולות משלימות בכדי להשיג את המטרה הראויה לנו – פעולות אלו הן אופטימיזציה. פעולות אשר מטרתן לשפר ביצועי אתר עד לגבול המרבי.
למה הדבר דומה? לאדם שהקים חנות פיזית על כביש ראשי. החנות עוצבה בטוב טעם על ידי אדריכל בעל שם והעבודה בוצע בצורה הטובה ביותר. אך, בחנות זו אין מוכר ואו כל גורם שיעזור ללקוחות לבצע את הרכישה בפועל ולכן החנות ככל הנראה לא תמלא את ייעודה. כמו שבחנות אנו רוצים לשכור אנשי מכירות, כך גם באתר אינטרנט אנו חייבים להתקין רכיבי מכירות!
איך מתחילים בתהליך אופטימיזציה לאתר?
התהליך אינו מורכב להבנה אך מצריך מעט זמן ולכן כדאי להזדרז עם תהליך האופטימיזציה ככל האפשר. במידה ואתם רוצים לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם, אתם כמובן מוזמנים להשאיר פרטים בטופס המופיע בעמוד זה או ליצור עמנו קשר טלפוני ואנו נחזור אליכם בהקדם ונסייע לכם להגיע למיצוי האתר במהרה!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: