fbpx

מאז ומעולם בעלי עסקים עשו כל שביכולתם בכדי להפיץ את הבשורה שלהם ולגרום לכך שהלקוחות יגיעו דווקא לחנות שלהם. אבל, בעוד בעולם האמיתי יש מגוון רחב של אמצעים מובהקים לגרום ללקוחות למצוא את העסק, באינטרנט הכלים הרבה יותר גמישים ומורכבים. אז איך גורמים ללקוחות לקנות מהאתר שלנו? על כך בדיוק נסביר במאמר זה.

איך לגרום ללקוחות לקנות מהאתר שלנו?

הבקשה פשוטה, היישום מורכב. כדי לגרום ללקוחות להגיע ולרכוש דווקא מהחנות שלכם, עליכם לעבור מספר שלבים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. להיות – להפעיל חנות אינטרנטית מתאימה.
    2. להיראות – להשקיע בשיווק ופרסום נכון.
    3. להתבלט – להקדיש זמן למסרים מדויקים.
    4. לשכנע – להציע הצעות אטרקטיביות.
    5. למכור – להקל על המכירה בחנות.

    כל חמשת השלבים הללו נדרשים בכדי לגרום לאתר שלכם למכור בפועל. איך עושים זאת בפועל? להלן פירוט רחב יותר של חמשת שלבים אלו:

    להיות ברשת עם אתר מכירות

    לא מספיק להקים אתר. יש חשיבות רבה לכך שיהיה לכם אתר מכירות מתאים. כלומר, עליכם להחזיק באתר מכירות בעל פוטנציאל אמיתי למכירה. אל תבחרו במערכות שאינם מתוכננות מראש למכירה (לדוגמה, אתרי וויקס) והשקיעו כמה שרק ניתן בכדי להבטיח שלאתר שלכם יש את כל הכלים שמאפשרים שיווק יעיל.

    אתר מכירות טוב חייב להיות נוח לשימוש, נגיש ממכשירים סלולריים, גמיש להרחבות שונות וכמובן מוכן לפרסומים מתקדמים ומבצעים מיוחדים לפי צורך.

    להיראות במקומות הנכונים ברשת

    לאחר שיש אתר אינטרנט יעיל ומוכן למכירות, צריך להשקיע במגוון אפיקי שיווק ופרסום און ליין. אנו נרצה להיראות בכמה שיותר מקומות ובדגש על מקומות בהם הלקוחות שלנו מבקרים. באינטרנט, זה בא לידי ביטוי ברשתות חברתיות, במנועי החיפוש, בפורטלי תוכן ובשלל מיקומים נוספים.

    החנות האינטרנטית הטובה ביותר לא תמכור מוצרים רבים ללא שיווק קבוע באינטרנט. השיווק יכול להיות בתצורה של מימון פרסומים ואו במימון אנשי מקצוע שידאגו לקדם את האתר במנועי החיפוש (קידום אורגני) ואו בזירות תוכן אחרות (יח"צ)..

    להתבלט מעל יתר המתחרים

    כולם מפרסמים!! כולם רוצים את הלקוחות שאתם רוצים!! אז למה שהם יבקרו דווקא באתר האינטרנט שלכם? ובכן, אין סיבה אמיתית לכך. מסיבה זו, עלינו להשקיע בהכנת מסרים מדויקים המדברים הישר לקהלי היעד הישירים של בית העסק.

    מאחר ובאינטרנט יש ללקוחות שלכם קשב נמוך מאוד – יותר מידי תזוזות ונוחות במעבר בין אתרים שונים. עלינו להיות יצירתיים במיוחד. עלינו להשקיע בהבלטת העסק והאתר על ידי מיתוג ייחודי ואו מסרים ייחודיים שתופסים את העין וגורמים לכך שהלקוחות יבחרו להיכנס לאתר המכירות שלנו..

    לשכנע את המתלבטים

    הצלחתם לתפוס את הלקוח הפוטנציאלי, זה הזמן לשכנע אותו לרכוש דווקא מכם. תעשו זאת בשתי צורות בלבד:

    1. תמונת טובות ומשכנעות מכל הזוויות.
    2. מחירים אטרקטיביים באמת!

    באינטרנט, הלקוחות שלנו לא מנהלים איתנו תקשורת דו צדדית. לכן אין להם שם סנטימנטים ואו לויאליות דווקא לאתר שלנו. לכן, עלינו לשכנע אותם עם הכלי החזק ביותר שיש לנו, המחיר.

    אם תתפסו לקוח עם מחיר טוב אך עדיין רווחי, אם תעניקו ללקוח שירות מקצועי ומהיר, הרווחתם לקוח שיחזור שוב ושוב (פשוט כי אתם אטרקטיביים יותר!)

    לסגור עסקאות און ליין

    הסגירות בפועל תלויות כמובן בכל הצעדים המקדימים אבל גם בנוחות הרכישה. ככל שיהיו פחות חסמי רכישה בדרך להזנת פרטי האשראי, כך מספר המכירות יעלה ויעלה.

    כדי להבטיח מכירות, מומלץ להקפיד על הכללים הבאים:

    • לא לחייב בהתחברות לאתר!
    • להסיר את החובה למיקוד, שם חברה ועוד..
    • להציע משלוח חינם ואו משלוח מוזל.
    • הוסיפו אייקונים לגבי אבטחה של המידע.
    • הפעילו צ'אט אנושי לשכנוע סגירה.

    אם תעשו צעדים אלו, אחוז המכירות יזנק.

    לסיכום,

    אף אחד לא מבטיח לכם שהלקוחות יקנו דווקא מכם. אבל אם תעשו את הצעדים נכון, הרי שיש סבירות גבוהה לכך שהם אכן ירכשו אצלכם עוד ועוד ויאפשרו לעסק שלכם לפרוח און ליין.

    מתקשים לעשות פעולות אלו לבד? אתם צריכים עזרה בכך? יש לכך פתרון פשוט, השכירו מנהל אתרים מקצועי במיקור חוץ מחברת ניהול אתרים כמונו וכל הדרכים יפתחו בפניכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן