fbpx

אתר אינטרנט הנו הפנים של העסק שלכם. ככזה, עליו לשקף נאמנה את הארגון בצורה הנכונה והמדויקת ביותר. אך, למרות זאת, במרבית אתרי האינטרנט, עמודי השירות המציגים את תחומי העיסוק של העסק דלים וחסרי ערך למשתמשים. מסיבה זו, מעטים הם הלקוחות שפונים דרך האתר ואנו מאבדים הזדמנויות רבות על בסיס יומי, במאמר זה, אנו ננסה להסביר את עקרונות כתיבת התוכן לעמודי השירותים כך שתוכלו לעבור ולשכתב את תוכן העמודים הללו לשביעות רצונכם.

כתיבת עמודי שירות באתר:

כנסו לרגע לאתר האינטרנט שלכם. בקרו בעמודי השירותים שאתם מציעים, עכשיו ענו בכנות, האם כל השירותים שאתם מציעים מופיעים באתר? האם השירותים הללו מוצגים בצורה ידידותית וברורה ללקוחות? אם התשובה לשאלות אלו אינה ברורה ואו אינה חיובית, המשיכו לקרוא מאמר זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עמוד הבית של אתרי אינטרנט נועדו להיות חלון ראווה עבור העסק (כרטיס ביקור מודרני). עמודי השירותים מצד שני נועדו לשמש על תקן אנשי מכירות של העסק. כלומר, יש להן ייעוד מאוד ברור ועלינו לוודא שהעמודים הללו עומדים בדרישות שלנו, בעלי העסקים. עם הבנה זו, ניתן לצאת לדרך ולהבין איך לכתוב את עמודי השירות,

    מה הן מרכיבי עמודי שירותים באתר?

    עמודי שירותים באתרי אינטרנט תדמיתיים, צריכים להיות מורכבים ממספר חלקים:

    1. הקדמה קצרה אודות השירות המוצע.
    2. פירוט בסיסי של השירות המוצע.
    3. קריאה לפעולה לשירות המוצע.
    4. סיכום יתרונותיו של השירות המוצע.
    5. פירוט מורחב אודות השירות המוצע.
    6. קריאה לפעולה לשירות המוצע (2).

    כאשר כותבים עמוד שירות באתר, חשוב מאוד לחשוב על הלקוח ולא על הרצונות שלנו כעסק. לכן, תמיד נפתח במינימום מידע הכרחי כדי לאפשר קריאה זריזה ומהירה של התוכן וקבל החלטות (חשיבה על הלקוח) ומיד לאחר מכן נציב כפתור או טופס שמאפשר ללקוח לפנות אלינו. רק לאחר מכן נרחיב ונפרט אודות מאפייני השירות ואו מידע נוסף שעלול לעניין את הלקוח המקצועי שרוצה לדעת מעט יותר טרם פנייתו אליכם לשכור את שירותיכם.

    להלן הסבר נרחב יותר אודות תוכן כל חלק בעמוד השירות,

    1. הקדמה קצרה אודות השירות המוצע:

    הגולש הממוצע יבלה בעמוד האודות שלכם בדיוק 30 שניות. במידה ואנו לוקחים את הגולש הנ"ל נבין שביכולתו להיחשף למעט מאוד נתונים בזמן זה ולכן עלינו להיות חדים ומדויקים בהקדמה הקצרה אודות השירות. זה המקום להסביר אודות החשיבות של השירות (חיסכון בזמן / פחות כאב ראש / תוצאות טובות יותר..) ולמה עליו לבחור בנו.

    2. פירוט בסיסי של השירות המוצע:

    לאחר הקדמה קצרה, ניתן להציג בפני הגולש את פרטי השירות אך נעשה זאת בקצרה ככל שניתן. נסביר אודות השירות ברמת המקרו מבלי לצלול לפרטים הקטנים שאינם מעניינים אותו. יתר על כך, אנו ננסה לתרגם את הנושאים המקצועיים לשפה של האדם הפשוט כדי שכל גולש ימצא עצמו מבין ויקלוט את השירות כהלכה.

    3. קריאה לפעולה לשירות המוצע:

    בשלב זה, יש בידיו של הגולש די מידע כדי להבין האם השירות נדרש על ידו, זה גם בערך הנקודה בה הוא מאבד עניין ונערך לעזיבת האתר ואו מעבר לעמוד אחר. לכן, אנו לא נחכה וכבר בשלב זה נטמיע טופס יצירת קשר ואו לחצן אשר מאפשר ללקוח הפוטנציאלי לפנות אלינו ולבקש את השירות. כן, גם אם זה קצת מעצבן את הלקוחות המשקיענים שקוראים עד הסוף..

    4. סיכום יתרונותיו של השירות המוצע:

    לעתים גולשים רציניים אינם סגורים על השירות עד הסוף. במקרים אלו, כדאי למנות את היתרונות של השירות בצורה הכוללת המחשה (דוגמאות ואו סיפורים אישיים שנותנים צבע לשירות ומפעילים את הדמיון של הלקוח). רצוי לעשות זאת בעזרת אייקונים ואו רשימות מסודרות כך שהקליטה של הנתונים תהיה מהירה וידידותית גם למשתמש הפחות מיומן.

    5. פירוט מורחב אודות השירות המוצע:

    ישנם קהלי יעד שפשוט רוצים להבין הכל טרם פנייתם אליכם. עבורם (ועבור מנועי החיפוש) אנו נרחיב אודות השירות ככל אשר על רוחנו. נוכל לספר אודות השירות עם התייחסות לניואנסים הקטנים ואפילו להוסיף מידע משלים מתחומי עשיה אחרים בהם אנו עוסקים וזאת כדי להשלים את המידע החסר עבור הלקוח הפוטנציאלי ולשכנע את הגולש לפנות.

    6. קריאה לפעולה לשירות המוצע (2):

    זהו. מי שקרא עד כאן בוודאי רוצה בשירות ואו לפחות רציני מאוד. אך אנחנו לא נעקב אותו בתהליך ונבקש ממנו לעלות שוב מעלה כדי ליצור קשר. לכן, אנו נמקם קריאה נוספת לפעולה מתחתית תוכן העמוד כך שהגולש יוכל להשאיר פרטים ולהמתין לחזרת נציג מחברתכם.

    לסיכום,

    כתיבת עמודי שירותים לאתר דורשת אפיון קהל יעד, הבנת צרכיו המקצועיים והאישיים ופניה נכונה וישירה אל לבם של הגולשים. כאשר כותבים עמודי שירות כנדרש, יחס הפניות מזנק ולעתים אף מכפיל את עצמו. לכן, אנו ממליצים לא לזלזל בחלק זה של האתר ולהשקיע את מלוא המרץ כדי להשיג את היעדים שהגדרתם לעצמכם. רוצים שמנהל אתרים מקצועי יעשה זאת עבורכם? השאירו פרטים ונספר לכם עוד על השירות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן