fbpx

גוגל, מנוע החיפוש המוביל בעולם עם למעלה מ-90% מעוגת החיפושים זוכרת הכל! בשונה מבני אדם בעלי זיכרון קצר טווח, מנוע החיפוש לא שוכח את הטוב ואת הרע ויש לכך לא מעט השלכות על מוניטין אדם או חברה. במאמר זה אנו נתייחס לאותם מקרים בהם אנו נרצה למחוק תוצאות חיפוש מגוגל.

מחיקת תוצאות מגוגל

יש לא מעט סיבות לכך שאנשים וחברות מבקשים למחוק תוצאות מגוגל, בחלק מהמקרים יש הצדקה לכך ובחלק מהמקרים פחות..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    סיבות פופולריות למחיקת תוצאות מגוגל:

    • שמירה על פרטיות.
    • שמירה על מוניטין.
    • שמירה על זכויות.

    נסביר על סיבות אלו בקצרה,
    מחיקת תוצאות חיפוש לשמירה על פרטיות:

    יש לא מעט אנשים השואפים לשמור על פרטיותם והם מעוניינים לעשות מגוון פעולות בכדי להבטיח ששמם לא יופיע ברשת ואו לצד אזכורים לא חיוביים.

    מחיקת תוצאות חיפוש לשמירה על מוניטין:

    אנשי מקצוע, עסקים קטנים וחברות גדולות, תובעים ונתבעים בצדק או שלא בצדק. במקרים רבים עצם קיום תביעה ואו אזכור לצד גורמים הנתבעים עלול לגרום לנזק כלכלי משמעותי כתוצאה מפגיעה עקיפה במוניטין.

    מחיקת תוצאות חיפוש לשמירה על זכויות:

    אמנים יוצרים מגלים לא אחת שהאמנות שלהם זולגת החוצה לאתרי שיתוף פיראטים מבלי שהגולשים משלמים על כך. במקרים אלו, היוצרים יכולים לבצע שלל פעולות בכדי להסיר ערכים הפוגעים בזכויות הקניין הרוחני שלהם ולמנוע המשך פגיעה בפרנסתם.

    איך מוחקים תוצאות חיפוש בגוגל?

    ציינו שיש שלושה סיבות שונות לכך שנרצה למחוק תוצאות חיפוש מגוגל מאחר ואופי הטיפול בבקשות מחיקת התוצאות שונה ממקרה למקרה ואנו תמיד נתחיל בבירור סיבת הבקשה בכדי לבחון מהו שיטת הפעולה הנכונה ביותר למקרה שבנידון..

    אך, ככלל, נפעל לפי השלבים הבאים:

    1. נפנה לאתרי האינטרנט בבקשת הסרת הערך מהאתר.
    2. נפנה למנוע החיפוש בבקשת הסרת הערך מתוצאות החיפוש.
    3. נפנה לבית המשפט בבקשת הסרת הערך ברמת ספקיות התוכן.
    4. נייצר ערכים חלופיים לדחיקת ערכים שנותרו לעמודים אחוריים.
    5. נעקוב מקרוב אחר קיומם של אזכורים חדשים ברשת.

    ברוב המקרים, אנו נדרש להסתפק בשני השלבים הראשונים בלבד. אנו נגיש בקשה מסודרת (או התרעה מעורך דין) לאתר המציג מידע שלילי אודותינו בדרישה להסרה מידית, לאחר מכן, נפנה למנוע החיפוש בבקשה להסרת התוצאה הבעייתיות גם מתוצאות החיפוש.

    במקרים בהם בעל האתר אינו עונה ואו מסרב בתוקף להסיר את התוכן מאתרו, אנו נפנה לערכאות בבקשה לחסימת הערך הבעייתי ברמת ספקיות התוכן ואו לקבלת אישור בית משפט להגשה למנוע החיפוש והסרת הערך מתוצאות החיפוש.

    כדי להבטיח שלא נופתע בעתיד, אנו נרצה לייצר ערכים חלופיים שמבטיחים שכל ערך חדש לא יופיע בעמוד התוצאות הראשון בגוגל וכמובן שנרצה לקבל עדכון על כל אזכור חדש הדורש את טיפולנו.

    איך דואגים שכל התהליך יקרה מהר?

    בכדי למחוק תוצאות חיפוש במהירות, יש להיעזר בחברה מקצועית עם ניסיון בניהול מוניטין. לחברה מקצועית יש את הידע ואת כח האדם לתפעל את כל חמשת השלבים בתהליך בו זמנית תוך יצירת זעזוע גדול מספיק בכדי לוודא שכולם יודעים את מקומם ולייתר את הצורך במלחמות מיותרות.

    למהירות הטיפול באזכורי אינטרנט יש משמעות רבה. זאת משום ובכל יום שאזכורים אלו מופיעים הם עלולים לגרום לנזק כלכלי ותדמיתי וכך גם הפגיעה מתרחבת והולכת (אתרים נוספים משתפים..) והעבודה הופכת לקשה יותר.

    ולמרות זאת, ישנם מקרים בהם אין דרך ממשית להסיר את התוצאות חיפוש וזאת כאשר מדובר באזכורים בעלי עניין ציבורי רב ואשר הופיעו בכל כלי התקשורת המרכזיים.

    כדי לברר האם אפשר למחוק תוצאות חיפוש מגוגל ובתוך כמה זמן ניתן להשיג את התוצאות הרצויות, אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פרטים ונשמח להעניק לכם הערכה מותאמת אישית לצרכים שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן