fbpx

בעידן בו לכל עסק יש אתר אינטרנט, התחרות עולה שלב. יש צורך בניהול אינטנסיבי ומדויק בכדי להשיג את יעדי העסק. במאמר זה אנו סוקרים את הדרך בו אנו מנהלים תוכן לאתרי אינטרנט בכדי להשיג את היעדים שהוגדרו על ידם בהתקשרות עמנו, לנוחיותכם חילקנו את המאמר לשלושה שלבים.

מדריך ניהול תוכן אתר אינטרנט

הקמתם אתר אינטרנט? מחזיקים באתר אינטרנט קיים? נהדר! זה הזמן לחשוב הלאה, זה הזמן לחשוב איך מייצרים תוכן איכותי שיגרום לעוד ועוד גולשים להיכנס דווקא לאתר שלכם ולהפוך בהמשך ללקוחות מרוצים. איך עושים זאת? למה תוכן כה משמעותי? ובכן, המשיכו איתנו למדריך:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. הקדמה / הסבר
    2. תוכן = רלוונטיות
    3. השגת יעדים

    יצאנו לדרך!

    הקדמה / הסבר

    אתר אינטרנט משול לחנות פיזית. איך? ובכן, אתר אינטרנט כולל מחסן (מסד נתונים), כולל עובדים ומדפים (מערכת האתר) ולבסוף גם חלון ראווה ואנשי מכירות (העיצוב של האתר). וכעת לאחר שהבנתם שהאתר משמש כסניף פיזי ממש של העסק שלכם, חישבו מה היה קורה אם הייתם נכנסים לחנות בה המדפים ריקים ואו המדפים מכילים מוצרים שאינם תואמים את המוצג בחלון הראווה?

    מה שאנחנו בעצם אומרים: תוכן הוא המוצר שלנו באתרי אינטרנט. בין אם אתם מציעים שירותים או מוצרים, ככל שתציגו את השירות/המוצר שלכם טוב יותר, כך יותר גולשים יבחרו לפנות אליכם או לרכוש מכם את השירות/המוצר שאתם מציעים.

    לאחר שהבנו את החשיבות של התוכן – בואו נצלול לאופן בו אנו עורכים את התוכן!

    תוכן = רלוונטיות

    לתוכן באתר יש 2 יעדים:

    1. להכניס פנימה תנועה איכותית (קידום אורגני).
    2. להציג לאותם נכנסים את השירות שלנו.

    כדי שנצליח להפוך תוכן לבעל משמעות עלינו להיות רלוונטיים לגולשים שיחפשו את השירותים שאנו מציעים. כלומר, חייב להיות קורלציה ברורה בין התכנים שהגולשים מחפשים, לכותרת והתיאור של העמודים שלנו במנועי החיפוש ולבסוף למה שהם ימצאו באתר לאחר שהם יכנסו.

    זוכרים שהצגנו בהקדמה שאתר דומה לחנות? ובכן, דמיינו שאתם הולכים ברחוב (מחפשים מילת חיפוש) ונחשפים למספר חנויות דומות למדי (תוצאות חיפוש) ועליכם לבחור את החנות המועדפת עליכם (בחירת אתר לכניסה). אתם תקבלו החלטה על בסיס החלון ראווה שתוצג בפניכם (כותרת+תיאור בתוצאות) וכעת שאתם נכנסתם לחנות, אתם חייבים להיחשף למענה מדויק לפי המוצג בחלון ראווה אחרת תצאו ותעברו לחנות (האתר) הבא בתור..

    במידה ונצליח לשמור על קורלציה טובה, הלקוחות שלנו ייכנסו לאתר וימצאו את אשר חפץ לבם. המשמעות היא: שהם כבר אינם מחפשים עוד ורוכשים את המוצר/שירות מכם. התוצאה כפולה:

    • פעם ראשונה – הרווחנו לקוח חדש ומרוצה.
    • פעם שנייה – מנועי החיפוש מזהים שאנו מעניקים רלוונטיות גבוהה (קידום אורגני).

    אז איך מנהלים תוכן אתר אינטרנט? 

    להלן דוגמה (מאמר זה):

    • סוג האתר: חברה המעניקה שירותי ניהול אתרים.
    • סוג השירות: ניהול תוכן לאתרי אינטרנט.
    • חלון הראווה: איך להשיג יעדים בעזרת תוכן?
    • תוכן בפועל: מדריך מתומצת – עקרי עריכת תוכן לקידום.
    • תוצאה: נכנסתם? מרוצים? כעת שוכנעתם שאנו יודעים להעניק שירות טוב!

    אך יש עוד דגש קטן:

    חשוב מאוד למקד את השירות שאתם מעניקים לנישה בודדת עליה תוכלו להפוך למביני עניין בתחום. לאחר מכן, חשוב שתבדקו איך הגולשים שלכם מחפשים את השירות שאתם מעניקים כך שתשתמשו במילות מפתח (כבישים) בהם יש תנועה רבה של גולשים (הולכי רגל)!

    השגת יעדים

    השגת יעדים בעזרת תוכן באתר אינטרנט דורשת לא מעט סבלנות. עד שמנועי החיפוש מזהים שאתם מעניקים ערך גבוה אורך זמן. אך, בשונה מפרסום או קידום אגרסיבי אחר, ברגע שתתפסו את המיקומים הראשוניים בתוצאות החיפוש, יהיה קשה עד בלתי אפשרי להוריד אתכם וזאת כי פעלתם בצורה מקצועית וללא "קומבינות" ומנועי החיפוש מעריכים זאת וישמרו לכם אמון לאורך שנים.

    ברגע שפועלים בצורה הנכונה, ניתן לבנות אסטרטגיה ארוכת טווח המבוססת ולהשקיע כסף על יצירת תוכן / עריכת תוכן וקידום אורגני ועם הזמן היעדים יושגו אחת אחרי השנייה.

    לסיכום,

    עריכת תוכן אתר אינטרנט להשגת יעדים אינה פשוטה. לוקח זמן להשתפשף ולהבין מה נכון ומה לא נכון, מה הגולשים אוהבים ומה הם לא אוהבים, ככל שהעיסוק בתוכן עולה כך המקצועיות משתפרת בהתאמה והתוצאות לא מאחרות לבוא. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, במידה ואין לכם את הזמן הנדרש, אתם מוזמנים לפנות אלינו להתאמת שירות לצרכים שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן