fbpx

אחת השאלות שאנו נשאלים רבות הנו אודות אופן תמחור השירותים שלנו. שאלה זו טומנת בחובה ניסיון להבין האם מדובר בהשקעה משתלמת בעבור העסק ובעליו ולכן אנו ננסה לענות על שאלה חשובה זו תוך הצגת מגוון השיקולים שלנו, נותני השירותים.

אופן תמחור שירותי ניהול אתרים

יש 2 שיטות לתמחר שירותי ניהול אתרים, האחת הנה לפי שעות עבודה, משלמים על כל שעת עבודה שניצלנו בפועל. השניה הנה לפי הסכם שירות ובה משלמים סכום קבוע מידי חודש בתמורה לקבלת מנעד רחב של שירותים ללא מגבלת שעות (זו השיטה בה אנו פועלים).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בשיטה הראשונה, התמחור נקבע לפי מה שמכונה "בנק שעות" ובו ככל שרוכשים יותר שעות עבודה מראש, כך המחיר יורד בהתאמה. כאשר עלות שעת ניהול אתרים עומדת על 220 ש"ח לשעה ויורדת עד 150 ש"ח לשעה ברכישת מספר רב של שעות מראש.

    בשיטה השניה, התמחור נקבע לפי סוג האתר ותכניו. כלומר, נעשים הערכות לשימוש סביר בשירות מראש ועל פי הערכות אלו נקבעים עלויות אחידות מידי חודש אך לא תחוייבו לפי בקשות שונות גם כאשר חורגים משמעותית מהיקף השירות המוסכם.

    ההבדלים בין שיטות התמחור באים לידי ביטוי במגוון פרמטרים:

    • אופן חישוב שעת עבודה (בבנק שעות, מעגלים כלפי מעלה – חלק משעה מחושבת כשעה).
    • אופן שמירה על רצף העבודה (בהסכם שירות, יש רצף ברור וטיפול מתמשך לתוצאות מעולות).

    ישנם מגוון פרמטרים נוספים בהסכמי שירות כדוגמת יציבות במאזנים ואו בכך שניתן לקבל אישור חד פעמי מהנהלת החברה לשירות קבוע ומתמשך הכולל בתוכו הכל.

    ישנם מגוון פרמטרים נוספים ברכישת בנק שעות כדוגמת אי התחייבות ואו יכולת לשכור שירותי ניהול רק כאשר באמת צריכים אותן.

    מדד לכדאיות שירותי ניהול אתרים:

    כמו כל שירות אחר, אנו תמיד חייבים לבדוק שמדובר בשירות נחוץ אשר מקנה לנו אחד מהיתרונות הבאים:

    • חיסכון כספי – כאשר הזמן שלנו שווה יותר בעיסוקים אחרים.
    • שמירה על מיקוד – כאשר השירות מאפשר לנו למקד עשייתנו ביצירת הכנסות.
    • שיפור בתוצאות – כאשר איש מקצוע יכול להפיק עבורנו תוצאות טובות יותר.

    עקרון פארטו או מה שמכונה "עקרון 20/80" קובע שעלינו לעסוק באותן -20% מהעיסוקים שאחראים ל-80% מהרווחים שלנו. כאשר, כל יתר העיסוקים יש לייצא לנותני שירותים אחרים כך שמתפנה לנו זמן יקר להכניס עוד ועוד כסף.

    מאחר שפעולות שלוקחות לנו שעות רבות מתבצעות במהירות גבוהה בהרבה בידי אנשי מקצוע, תמיד כדאי לייצא את האחריות על יתר העיסוקים לגורם אחר (כל עד סומכים עליו בכך). עלינו למקד את שיקולנו בהיבט הכלכלי. כלומר, לבחון מה מידת הנחיצות של ניהול האתר וכמה זה משמעותי עבור העסק שלנו.

    מאחר ובעידן זה, אתר אינטרנט לא מנוהל פשוט לא מכניס לקוחות חדשים, יש חשיבות כלכלית עליונה בשרותי ניהול אתרים שכוללים בתוכם את מלוא מכלול השירותים השיווקיים של העסק באון ליין, כלומר, במרבית המקרים שווה לשלם לחברת ניהול אתרים כדוגמתינו כדי שננהל את תוכן האתר, כדי שננהל את השיווק של העסק ברשת ועוד שלל פעולות חיוניות נוספות ליצירת תדמית ייחודית לעסק.

    ובתכלס, איך אנחנו מתמחרים את השירות?

    שירותי ניהול אתרים נקבעים על ידינו בהתאמה אישית לצורכי הלקוח. כך לדוגמה, אנו מעריכים שאתרי תדמית דורשים כ-12 שעות עבודה לחודש במידה ואנו רוצים להשיג תוצאות אופטימליות ואילו אתרי מכירות דורשים כ-20 שעות עבודה לחודש במידה ואנו רוצים לראות מכירות. בפועל, תמחור השירות נותר זהה בשני סוגי האתרים למרות פער השעות ביניהם מאחר ואנו יודעים להעביר ידע מקצועי בין אתרים ולפתח אוטומציות שחוסכחות זמן יקר ערך!

    כדי לדעת במדויק כמה השירות צפוי לעלות לכם, השאירו פרטים ופנו ליתר חברות ניהול האתרים בכדי להשוות מחירים ולבחור בספק ששכנע אתכם שהוא מעניק את השירות המקצועי והאטרקטיבי ביותר בעיניכם. (אנחנו הכי טובים, רק אומרים..;)

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן