fbpx

אחד השיקולים החשובים באם להצטרף או לא להצטרף למגמת המכירות באינטרנט הנו כמובן הכדאיות הכלכלית שבמהלך. אבל, במידה ואתם קוראים מאמר זה, הסירו דאגה מלבכם, האינטרנט נמצא בצמיחה מואצת והכדאיות בהקמת אתר איקומרס גדלה והולכת מידי שנה. במאמר זה אנו ננסה לשקף את מצב האיקומרס בישראל בתקווה ונתונים אלו יעזרו לכם לקבל החלטות נבונות עבור העסק שלכם!

נתוני איקומרס בישראל

מידי יום עולים לרשת מספר רב של חנויות איקומרס חדשות. התחרות הולכת ומתעצמת ועלינו לשאול את עצמנו, האם יש מקום גם עבור העסק שלנו ברשת? ובכן, כדי לענות על תשובה זו חייבים להסתכל על מגמות בשוק אך חשוב מכך להבין מי הוא השוק ואיך הוא מתנהג. במידה ואנו נצליח להבין את הנתונים שמאחורה האינטרנט, נוכל לקבל החלטה טובה בהרבה לעניין זה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לכן, אספנו עבורכם במאמר זה מגוון רחב של נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באינטרנט בכלל ובעסקאות מכר באינטרנט בפרט. להלן הנתונים:

    מי הם הישראלים שרוכשים באינטרנט?

    • הגיל הממוצע לתחילת רכישה און ליין בישראל הנו 13!.
    • הגילאים של הרוכשים התדירים ביותר הנו: 8-34.
    • 85% מבני הנוער בישראל ביצעו רכישה באינטרנט.
    • 80% מכלל האזרחים בישראל ביצעו רכישה באינטרנט.

    למה ישראלים רוכשים באינטרנט?

    • 5% רוכשים באינטרנט כי אין להשיג את המוצר בישראל.
    • 63% רוכשים באינטרנט בגלל שהמחירים זולים יותר.
    • 75% מהישראלים נלחמים ביוקר המחיה דרך רכישה און ליין.

    איפה ישראלים מעדיפים לקנות באינטרנט?

    • 71% מהישראלים ביצעו רכישה בחנות איקומרס מחו"ל.
    • 75% מהישראלים מעדיפים לבצע רכישות מאתרים גדולים ומוכרים.
    • 10% גידול שנתי ברכישות און ליין מאתרים בינלאומיים.
    • 2% ירידה שנתית ברכישות און ליין מאתרים ישראליים.

    מה תדירות הרכישה של ישראלים באינטרנט?

    • 70% מהישראלים ביצעו רכישה אחת לפחות בשנה החולפת.
    • 54% מהישראלים רוכשים למעלה מפעמיים בחודש דרך האינטרנט.
    • ישראלי ממוצע מבצע 3 רכישות און ליין בחודש (36 בשנה!).

    איך ישראלים מבצעים רכישות דרך האינטרנט?

    • 40% מהרכישות באינטרנט בישראל נעשות דרך המכשיר הסלולרי.
    • 90% מהגולשים הישראלים עושים מחקר על המוצר טרם רכישתו.
    • ישראלים מבקרים בשלושה אתרים לפחות לפני ביצוע רכישה און ליין.
    • 40% מהרכישות באינטרנט נעשות בשעות הערב (החל מהשעה 18:00).

    מי הם הישראלים שלא רוכשים באינטרנט?

    • 35% מאילו שלא רוכשים טוענים שזה בגלל ההמתנה הארוכה.
    • 85% מאילו שהפסיקו לרכוש און ליין טוענים לחוויה שלילית בעבר.
    • 40% בלבד מהמגזר החרדי מבצע רכישות דרך האינטרנט.

    מה עוד כדאי לדעת על הצרכן הישראלי באינטרנט?

    • 85% מהגולשים הישראלים מצפים לקבל "משלוח חינם" בהזמנות און ליין.
    • 90% מהגולשים הישראלים מצפים לקבל מידע נרחב הכולל מפרט טרם רכישה.
    • 90% מהגולשים הישראלים מעוניינים לקבל את המשלוח בתוך 24 שעות בלבד.

    למה אנחנו מציגים לכם נתונים אלו?

    הסיבה שנתונים אלו חשובים כל כך, כי הם מעידים על התחזקות של ענף המכירות און ליין או בשמו הלועזי "איקומרס". נתונים אלו הן התשובה היחידה שאתם צריכים בכדי לקבל החלטה האם כדאי לכם להצטרף למהפכה הדיגיטלית ואו האם תעדיפו להישאר מאחור. בהסתכלות על גיל הרוכשים (ישנם רכישות אף מגיל 11 בשכבות הגיל הצעירות שלא ניתן לראות בממוצע המוצג מעלה..) ואופי הרכישה (מכשירים סלולריים) ושעות הרכישה (בערב לאחר יום העבודה..), ניתן להסיק מסקנה אחת בבירור: הדור הבא הולך לבצע את הרכישות שלו און ליין, מול הטלוויזיה כאשר הוא מותש מיום העבודה ורק רוצה להתפנק מעט במשהו חדש וטוב!

    במידה ועזרנו לכם לקבל החלטה בעניין חשוב מאין זה, אנו עשינו את שלנו. במידה ואתם רוצים עזרה במעבר מהעולם הפיזי לעולם הדיגיטלי, אתם מוזמנים אלינו ואנו נשמח לבנות ולנהל עבורכם את פעילות האיקומרס כך שגם אתם תצליחו ליהנות מהשינוי הכה מוחשי בעולם הקמעונאות. בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן