fbpx

כאשר בונים אתר אינטרנט חדש לעסק ממוצע, אין באמת צורך באפיון מאחר והאתר עצמו צפוי להיות אתר ממוצע. לעומת זאת, כאשר בונים אתר אינטרנט ממותג לאחר עבודת תכנון ואסטרטגיה בסטודיו למיתוג, יש חובה באפיון פונקציונלי מסודר וזאת כדי שניתן יהיה להעביר כל פעולה וכל אפקט לידי צוות הפיתוח כהלכה.

אפיון אתר ממותג

גופים גדולים אשר נשענים על תדמית יוקרתית מחויבים להעביר את המותג שלהם דרך כלל אמצעי המדיה. כך לדגומה, משרד עורכי דין מוביל חייב לשמור על קו מדויק במשרדים, על גבי הניירת הכתובה וכמובן גם באתר האינטרנט המייצג את פעילות עורכי הדין בפירמה. במידה והמיתוג לא יעבור כהלכה באתר, כל התכנית האסטרטגית והשיווקית יכולה לרדת לטמיון.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כך יוצא שבמקרים רבים, סטודיו למיתוג מבצע עבודה מעולה עבור לקוחותיו אך אופן ניהול הביצוע נופל בחסר. התוצאה היא דחיות רבות במסירת האתר ועלויות רבות שלא תוכננו מראש עד להגעת האתר לרף המאושר על ידי חברת המיתוג. כמובן שיש דרך למנוע מצבים אלו והיא כמובן לבצע אפיון מדוקדק בהתאם להוראות סטודיו המיתוג ועל כך כעת.

    אפיון פונקציונלי לאתרים ממותגים

    כאשר לקוח מזמין עבודת מחקר ואסטרטגיה מחברת יחסי ציבור ומיתוג, הם נכנסים לתהליך למידה ארוך שלאחריו ישנם מסקנות ברורות לגבי אופן הצגת מזמין השירות והדרכים להעביר את המסר המזוקק לקהל לקוחותיו. במרבית חברות המיתוג, חבילת המיתוג כוללת עבודות עיצוב שמשקפות את תוצאות המחקרים שבוצעו. עד כאן הכל בסדר.

    עיצוב לאחר מיתוג כולל לא רק את הנראות אלא גם התייחסות לאפקטים שונים על גבי מסכים שונים. כך לדוגמה, ייתכן וישנם אלמנטים שמתנהגים בצורה ייחודית בזמנים שונים ואו בעת ביצוע פעולות שונות. לעתים, העיצוב כולל אלמנטים של גלילה, אלמנטים של פתיחה, אלמנטים של תצוגה ואותם לא ניתן להעביר בצורה מדויקת לצוות הפיתוח,

    אפיון פונקציונלי לאתר ממותג עושה בדיוק את זה. בעזרת אפיון מסודר, יש התייחסות לכל פרט ופרט והסבר מדויק להתרחשות האירוע תחת שלושה הגדרות:

    1. מיקומים בהם האירוע מתרחש.
    2. פעולות בהם האירוע מתרחש.
    3. תיאור מלא של האירוע המתרחש.

    בכל מקום בו יש ספקות לגבי אופן הביצוע לאירוע הייחודי, האפיון כולל רפרנס (הפניה) למקור בו ניתן לראות את האירוע מתרחש באתר אחר. זאת, כדי למנוע מקום לטעויות בטרם ניגשים לעבודת הפיתוח.

    כמה עולה לאפיין אתר ממותג?

    עלות אפיון הנה דינמית מאוד ומושפעת משעות העבודה הנדרשות ממאפיין האתר. ככלל, במהלך שנות עבודתנו במספר רב של אפיוני אתרים, ניתן לומר שטווח המחירים מושפע מגובה ההשקעה בתהליך המיתוג שעברתם. טווח מחירים סביר יעמוד על כ-10% מעלות המיתוג/הפיתוח הגבוהה מביניהם.

    כלומר, במידה ומדובר במערכת גדולה ומורכבת יותר עליה השקעתם כסף רב יותר, גם עלויות האפיון יהיו גבוהות יותר. במידה ומדובר באפיון בסיסי לאתר ממוצע+ הרי שעלות האפיון תהיה נמוכה למדי ובהתאמה לפונקציות שנקבעו על ידי חברת המיתוג.

    לסיכום,

    כל אתר אשר מכיל רכיבים ייחודיים ובכללם אתרים ממותגים חייבים באפיון מסודר. העבודה עמנו יכולה להיעשות במסגרת ההסכם עם חברת המיתוג ואו באופן עצמאי וזאת כדי להבטיח תוצאות טובות וידועות מראש. רוצים להתייעץ איתנו בנושא זה? מעוניינים לחסוך טעויות יקרות וכאב ראש? פנו אלינו ונשמח לעזור!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי אפיון אתרים
    שירותי בניית אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים
    מתאים לסוגי אתרים:
    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים
    מתאים למערכות ניהול תוכן:
    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    עלות ממוצעת לשירות:
    מחיר יקר
    טווח עלויות לשירות:
    12,000-24,000 ש"ח
    סוג הצעת שירות:
    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)
    מתאים לתקופת שירות:
    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן