fbpx

הקמה של אתר תוכן אינו עניין פשוט לביצוע. אתרי תוכן כדוגמת אתרי חדשות ופורטלי מידע חייבים להציע את התוכן הנכון והמדויק ביותר בהתאמה לקהל היעד הרחב ברשת. כדי להצליח במרחב צפוף זה של אתרי התוכן בישראל, יש צורך בתכנון מסודר ומקצועי של האתר כך שסיכויי ההצלחה של האתר יהיו טובים משמעותית.

אפיון אתר תוכן

אפיון אתר תוכן שונה מאפיון אתרים אחרים בכך שאנו משקיעים זמן רב יותר בתהליך אפיון קהל יעד. כלומר, אנו ננסה להבין את הקהל שלנו ולענות על השאלות הבאות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • מי קהל היעד של האתר?
    • מה קהל יעד זה רוצה לצרוך דרך האתר?
    • איך קהל יעד זה מעוניין לצרוך את התוכן?
    • באיזה תדירות קהל היעד צפוי לחזור לאתר?
    • מהו המבנה הנכון ביותר לקהל יעד זה?

    עם ההבנה הטובה ביותר של קהל היעד שלנו, נוכל לצאת לדרך ולאפיין עיצובית וטכנית את האתר בפועל. במסגרת תהליך אפיון אתר תוכן, אנו מאפיינים את הפרמטרים הבאים:

    • מהו המבנה של האתר.
    • מהו המבנה של התוכן באתר.
    • מהו העיצוב של האתר.
    • מהו העיצוב של התוכן באתר.

    זאת משום ובאתרי תוכן – התוכן במרכז. אנו ברוב המקרים ננסה לחשוב איך להפוך את האתר לקליל ככל האפשר אך בו זמנית לנצל את המרחב על גבי הדפדפן בצורה הטובה והחווייתית ביותר שניתן בהתאמה מדויקת לקהל היעד אליו האתר פונה.

    איך מתכננים אתר תוכן להצלחה אורגנית עם הגולשים?

    מעבר לכל האמור מעלה, יש מספר נקודות חשובות שמעניינות את בעלי אתרי התוכן:

    1. איך ניתן למקסם את הרווח מאתר תוכן:
      • מכירת מנויים.
      • איסוף לידים.
      • הצגת פרסומות.
    2. איך ניתן לזכות במיקומים אורגניים במנועי החיפוש במהירות:
      • מבנה ההיררכיה באתר.
      • מבנה התוכן באתר.
      • בניית קישורים בתוך האתר.
      • שמירת הגולשים באתר.
      • ועוד..

    משימות אלו הן המורכבות ביותר. באפיון אתר תוכן, עלינו להנדס את האתר כך שניתן יהיה להטמיע בו רכיבים בכל מיקום שנרצה. רכיבים אלו יכולים להיות פרסומות,טפסי לידים ואו לחצני חיוג/שיתוף וכ"ו. מעבר לכך, במקרים רבים, עלינו לתכנן תשתית שתאפשר אזורים נעולים הפתוחים לבעלי מנוי בלבד ואו תצורות שונות של יצירת הכנסה קבועה.

    מעבר לכך, חשוב מאוד לתכנן את מבנה התוכן כך שמנועי החיפוש יבינו ויסרקו את האתר בצורה נכונה ולאחר מכן יציגו אותן בתוצאות החיפוש בנראות מושלמת. בנוסף, חשוב לתכנן דרכים מגוונות לשמירה על הגולשים באתר במעבר מתוכן לתוכן במהירות כך שהם יישארו כמה שיותר זמן באתר.

    לסיכום,

    אפיון אתרי תוכן אינו פשוט כפי שניתן היה לחשוב. אנו מתמחים בתכנון אתרי תוכן ועושים זאת מזה שנים רבות עם הצלחות רבות. מעוניינים לאפיין אתר תוכן חדש ולהגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם בשוק המקומי? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי אפיון אתרים
    שירותי בניית אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים
    מתאים לסוגי אתרים:
    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים
    מתאים למערכות ניהול תוכן:
    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    עלות ממוצעת לשירות:
    מחיר יקר
    טווח עלויות לשירות:
    12,000-24,000 ש"ח
    סוג הצעת שירות:
    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)
    מתאים לתקופת שירות:
    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן