fbpx

כאשר רוצים להבטיח שהאתר המפותח יצליח, יש צורך בהכנת אפיון תשתית SEO לאתר. אבל מהו אפיון תשתית SEO ואיך השקעה זו צפויה להחזיר את עצמה בהמשך? במאמר זה אנו נציג את המבנה והמשמעויות של אפיון תשתית לקידום אתר ב-10 נקודות ברורות. המשיכו לקרוא.

אפיון תשתית SEO לאתר

אפיון תשתית קידום אורגני לאתר הנו בעצם מסמך המצורף לאפיון הכולל של האתר ובו הוראות מדויקות להטמעת תשתית SEO כחלק מתהליך פיתוח האתר. מדובר בעצם בדגשים שונים שעל המפתחים להתחשב בהם כחלק מהפיתוח של האתר כך שלאחר מכן לא נדרש לעסוק בכך יותר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן עשרת הנקודות במסמך האפיון הנ"ל:

    • הגדרת יעדים לאתר.
    • זיהוי והגדרת קהל יעד לאתר.
    • מחקר מילות מפתח לאתר.
    • מבנה רצוי למסגרת האתר.
    • כלי אופטימיזציה נדרשים.
    • הטמעת רכיבי קוד למנועי החיפוש.
    • הוראות לעיצוב מותאם לאתר.
    • הגדרת היררכיה בתוך האתר.
    • תיאור רכיבי ניווט בתוך האתר.
    • בניית תבנית לכתיבת תוכן באתר.

    מוכנים? בואו נצא לדרך,

    הגדרת יעדים לאתר:

    המשימה החשובה ביותר הנה הגדרה מדויקת של אותן היעדים של האתר. כך, עליכם לקבוע האם האתר שלכם נדרש למכור מוצרים, לקבל פניות, לשפר את התדמית, לספק מידע ועוד. יעדים אלו ייכנסו לתוקף עם עיצוב האתר ומתן כבוד ודגש על הגשמת היעדים שהוגדרו.

    זיהוי והגדרת קהל יעד לאתר:

    כבעלי אתרים, אנו יכולים לפנות לפלח שוקה מסוים מאוד (נישה) ולא נוכל לפנות לכל השוק בו זמנית מאחר והתחרות ברשת עזה ביותר. חייבים להגדיר את קהל היעד בכדי שניתן יהיה לדבר בשפתו בהמשך הדרך.

    מחקר מילות מפתח לאתר:

    לאחר שאנו יודעים מה אנו רוצים ומי הם הלקוחות שלנו, עלינו לבצע מחקר מילות מפתח בכדי לבדוק מה לקוחות אלו מחפשים ולרשום את התוצאות במסמך מצורף שישמש אתכם כגורם קובע בכל כתיבת תוכן/יצירת עמוד חדש באתר בהמשך הדרך.

    מבנה רצוי למסגרת האתר:

    בהתאם למה שביררתם קודם לכן, יהיה עליכם להגדיר מבנה לאתר: היכן ימוקם התפריט (למעלה, בצד ימין, תפריט בורגר). היכן ימוקם אזור הצד (אין אזור צד, אזור צד בימין, אזור צד בשמאל). וכן הלאה.. במקרים רבים אנו נבחר במבנה המוכר והסטנדרטי כדי להימנע מסיכונים מיותרים.

    כלי אופטימיזציה נדרשים:

    במידה ואנו רוצים להצליח להתחרות במתחרים בצורה אורגנית במנועי החיפוש, עלינו להטמיע רכיבי אופטימיזציה שיעזרו לנו להגיש את האתר שלנו בזמן קצר יותר ובהתאמה גדולה יותר לגולשים השונים:

    • כלי אופטימיזציה לתמונות.
    • כלי שמירה לזיכרון מטמון.
    • ועוד..

    הטמעת רכיבי קוד למנועי החיפוש:

    כיום, מנועי החיפוש דורשים מבעלי אתרים להטמיע קוד נוסף מאחורי הקלעים של האתר. קוד זה מסייע לגוגל לקרוא את האתר בצורה נוחה יותר וכמובן מאפשר שליפת נתונים לכלים חיצוניים בשימוש מנועי החיפוש. חשוב מאוד להטמיע רכיבים אלו להצלחה יתרה. להלן דוגמאות לקוד שיש להטמיע:

    הוראות לעיצוב מותאם לאתר:

    יש חשיבות להתאמה בין קהל היעד ובין עיצוב האתר. במידה והקהל שלכם פונה לקהל נשי, יש לעצב את האתר בהתאמה. במידה והאתר שלכם פונה לקהל גברי, יש לעצב את האתר בהתאמה. יש להדגיש למפתחים את הדרישות העיצוביות שלכם כך שהם יתאימו טוב יותר מיתר המתחרים לקהל היעד.

    הגדרת היררכיה בתוך האתר:

    במידה ובאתר שלכם צפוי להיות יותר מכמה תכנים בודדים, חשוב שיהיה היררכיה מסודרת של תכנים הן ברמת המערכת והן ברמת הקישורים. חשוב שמנועי חיפוש יבינו שכתבה מסוימת נמצאת תחת קטגוריה ברמה 2 שנמצאת מתחת לקטגוריה ברמה 1 וזו כמובן תחת עמוד הבית של האתר וכ"ו..

    תיאור רכיבי ניווט בתוך האתר:

    יש מספר רב של רכיבי ניווט באתרי אינטרנט. יש לקבוע למפתחים אילו רכיבים נדרשים לכם בכדי להוביל את התחום אליו אתם פונים בראי אורגני:

    • ניווט בעזרת תפריט עליון/צד.
    • ניווט בעזרת כלי סינון תוצאות.
    • ניווט בעזרת מנוע חיפוש.
    • ניווט בעזרת פירורי לחם.
    • ניווט בעזרת קישורים קבועים.
    • ועוד..

    בניית תבנית לכתיבת תוכן באתר:

    לבסוף, לאחר שהמסגרת של האתר בנויה היטב. חשוב מאוד להטמיע יכולות לקידום המדורג אורגנית. כך, לכל פריט תוכן באתר חייבים להיות תכונות ניתנות לעריכה עבור מנועי החיפוש:

    • כותרת תוכן למנועי חיפוש.
    • תיאור תוכן למנועי חיפוש.
    • מילות מפתח לתוכן (אופציונלי).

    בנוסף על כך, חשוב להגדיר יכולות שיוך נוחות של פריטי התוכן:

    • שיוך תוכן לקטגוריות.
    • שיוך תוכן לתגיות.
    • שיוך תמונות לתוכן.
    • ועוד..
    לסיכום,

    בעזרת אפיון מסודר לקידום אורגני טרם בניית האתר, ביכולתכם להבטיח מערכת אתר שתעניק לכם את כל היכולות להתקדם מעלה בתוצאות החיפוש בצורה אורגנית לחלוטין. הטמעת תשתית קידום אפשרית גם באתרים בנויים אך היכולת למנף את הכוח של הקידום האורגני כבר אינו גדול כפי שהוא טרם פיתוח האתר. מעוניינים לבחון קידום אתר ואו אפיון לאתר לקראת פיתוח? פנו אלינו ונשמח לעזור!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי אפיון אתרים
    שירותי בניית אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים

    מתאים למערכות ניהול תוכן:

    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר יקר

    טווח עלויות לשירות:

    12,000-24,000 ש"ח

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן