fbpx

אם אתם משקיעים צעירים, אתם בוודאי זוכרים את המשבר בשוק ההון בשנת 2008, אם אתם משקיעים צעירים, אתם בוודאי יודעים שהשקעה בנדל"ן אולי נחשבת כבטוחה אך היכולת לבצע השקעות אלו קיימת רק לבעלי הון מבוגרים מכם..

ככאלו, אתם בוודאי מחפשים אפיקי השקעה אלטרנטיביים אשר סף הכניסה אינו גבוהה מידי אך פוטנציאל הרווח גדול מספיק בכדי ליטול את הסיכונים הנלווים להשקעה. אחד האפיקים החמים ביותר הנו פיתוח אתר אינטרנט חדש ואו רכישה של אתר אינטרנט מבוסס ובעל הכנסה פסיבית להשקעה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אתר אינטרנט להשקעה:

    משקיעים צעירים מבינים היטב שכיכר העיר כבר עברה לאינטרנט. ליזמים צעירים כבר אין מוטיבציה לפתוח חנות פיזית ורבים אצים רצים להקים אתר אינטרנט אשר יעניק שירות מבוקש ואו יציע מוצרים פופולריים למכירה. מאחר וכך, בכל יום עולים לאוויר מספר רב של אתרי אינטרנט אשר בחלקן יש את הנדרש כדי להפוך לעסק מניב במיוחד עבור בעליהם. אך, בהיעדר תכנית עסקית סדורה ובהיעדר הבנה מעמיקה בעולם העסקי, רבים מבעלי אתרים אלו נכשלים ביצירת הכנסה דרך האתר.

    כלשון האמרה: הפסדו של האחד הנו רווח של האחר.

    מצב זה יצר שוק חדש להשקעה וליצירת רווחים פסיביים, משקיעים צעירים רבים מחפשים כל הזמן עסקאות רכישה של אתרים שלא מוצו כהלכה על ידי בעליהם ובמקרים לא מעטים מדובר בהשקעות יוצאות דופן עם אחוזי תשואה מדהימים של עד עשרות אחוזים בשנה!

    איך קונים אתר אינטרנט להשקעה?

    ישנם לא מעט אתרי אינטרנט ישראליים ובינלאומיים אשר מאפשרים לבעלי אתרי אינטרנט להעמיד את אתר האינטרנט שלהם למכירה. מעבר לכך יש באתרים אלו גם מחשבון להערכת שווי נכסי אינטרנט וכך בעצם מתאפשר מסחר באתרי אינטרנט ובדומיינים.

    בעצם, ניתן כיום לרכוש מגוון רחב של אתרי אינטרנט. מאתרי אינטרנט ללא הכנסה כלל אך עם וותק ובסיס איתן לפיתוח מודל עסקי ועד אתרי אינטרנט מבוססים אשר מכניסים סכומי כסף גדולים אך דורשים תפעול שוטף לאתר האינטרנט והבעלים טרוד בעניינים אחרים ורוצה לבצע עסקת מכירה בסכום הנכון.

    כאשר רוכשים אתר אינטרנט להשקעה יש מספר כללים שיש לקחת בחשבון:

    • יש לוודא שנישת האתר נמצאת בצמיחה!
    • יש לוודא שמבינים היטב את מניעי המכירה!
    • יש לוודא שנתוני האתר אכן אמת וכפי שמציג המוכר!
    • יש לבדוק שהאתר תוכנן ופותח בצורה טובה ומקצועיות!
    • יש לוודא שאתם מבינים את התחרות בענף!

    רכישת אתר אינטרנט אינה משימה פשוטה. חשוב מאוד לחלק את תהליך רכישת האתר אינטרנט לאבני דרך שונים ולהעביר את התשלום בהתאם להתקדמות העברת הבעלות על כתובת האתר (דומיין), מערכת האתר וכלל הכלים הנלווים לאתר. מעבר לכך, חשוב מאוד להוסיף סעיף להסכם הרכישה בה מובהר למוכר שהקוד של האתר, שיטת העבודה עליו וכל ערך אחר שבא לידי ביטוי מוגדר ל"אי-תחרות".

    האם מדובר בהשקעה בטוחה?

    לא ממש. בשונה מנדל"ן שמושתת על צורך אנושי ומחסור תמידי (שטח מוגבל, צורך המגורים), בשונה משוק ההון בו יש לנו דוחות מסודרים ונתונים המבוססים על תפקוד ותפוקה (צפי צמיחה, דירוג סיכון, רווחים), באתרי אינטרנט יש לנו חוסר תמידי בנתונים. אנו יודעים איך האתר שלנו מתפקד אך אין לנו דרך לדעת אילו מתחרים צומחים ממש ברגע זה ואיך אנו נתמודד עם תחרות מצד שחקנים גדולים מאיתנו במידה ויבחרו בכך…

    אבל עצם העובדה שמדובר בהשקעה מורכבת ומעט מסוכנת אינה סיבה מוצדקת לוותר על ההזדמנות הגדולה בכך. אם תרצו, זה כמו השקעה בסטארט-אפ, יש סיכויי לתשואה מדהימה של מאות אחוזים על ההשקעה אך גם יש סיכונים מוגברים לכישלון וזאת מאחר והאינטרנט נע בקצב גבוה במיוחד ביחס לעולם האמיתי.

    כדי לצמצם סיכונים, מומלץ להצטייד בשירותי ניהול אתרים של חברה מקצועית המתמחה בהשבחת נכסי דיגיטל (היי, אנחנו פה..) ואשר תסייע לכם לבחור את האתר אינטרנט לרכישה ותעזור לכם להכין תכנית שיווק ואו הבראה לאתר כך שהאתר יהפוך לפרה חולבת עם הכנסות פסיביות קבועות מידי חודש.

    בעזרת שימוש נבון בשירותי ניהול אתרים, ניתן להפוך אתר אינטרנט לנכס מניב ובעל הכנסה גבוהה מבלי שהמשקיע נדרש לעבוד קשה כדי לשמר את המצב הקיים של האתר ולהמשיך בהשבחתו. עלויות ניהול אתרים אינם זניחות ונוגסים בשלבים הראשונים מרווחי ההשקעה ואו מחושבים כחלק מההשקעה אך לאחר מכן מאפשרים צמיחה ורווחיות גבוהה לאורך זמן וגם בתחומים תחרותיים בהם מי שלא מתקדם נופל במהירות לאחור.

    לסיכום,

    אם אתם מחפשים השקעה באתרי אינטרנט ורוצים לעשות זאת נכון, חשוב מאוד שתיצרו קשר עם חברת ניהול אתרים אשר תסייע לכם באיתור ההשקעה, בבניית התכניות העתידיות עבורה ולבסוף גם ינהלו עבורכם את הנכס כך שההשקעה אכן תצדיק את עצמה ובתוך פרק זמן קצר. השקעה טובה באתר אינטרנט יכולה להניב תשואה של 20%-40% לשנה! זהו נתון מטורף ולא הגיוני ביחס לשווקים אחרים אך באותה מידה ניתן להפסיד את ההשקעה כולה בהיעדר ניהול נכון ומקצועי של הנכס המקוון שנרכש.

    אל תעשו זאת לבד. התייעצו איתנו ללא עלות וללא התחייבות ונשמח להעניק לכם חוות דעת באשר לאתר להשקעה שעל הפרק. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן