fbpx

אז שילמתם למקדם אתרים שיבצע עבורכם את העבודה השחורה וידחוף את האתר אינטרנט שלכם במעלה תוצאות החיפוש. אבל, לפעמים לוקח גם חצי שנה ושנה כדי לראות תוצאות מהעבודה שלו. איך ניתן לדעת שהוא אכן עושה את המקסימום שנדרש כדי להשיג עבורכם את היעד הנכסף – המקום הראשון בתוצאות החיפוש?!

בדיקת מקדם אתרים

מאחר ומדובר בנושא כאוב אך גם מורכב למדי, אנו ננסה לחלק את המענה על שאלה זו לשני חלקים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. החדשות הרעות: לא פשוט לדעת האם מקדם עושה עבודתו.
    2. החדשות הטובות: אפשר להימנע ממצבים בעייתיים מראש.

    כעת נסביר מעט אודות שני נקודות חשובות אלו,

    האם מקדם האתרים עושה עבודתו?

    קידום אתרים דומה במעט למוסך רכב. בשני המקרים הלקוח לא באמת יודע ומבין מה איש המקצוע עושה בעבורו. אמנם זהו נקודת פתיחה בעייתית במידה, אך זה לא פותר אותנו מלהבין האם אנו מקבלים תמורה הולמת לכספנו. אבל רגע לפני שבודקים את הנתונים היבשים, כדאי להבין עם מה מתמודד מקדם האתרים:

    • עדכונים תכופים של מנועי החיפוש – כל עדכון של מנוע חיפוש מחייב שינוי ועדכון של האתר.
    • מתחרים גדולים ובעלי תקציבים – ייתכנו מתחרים בעלי הקצעת שעות רבות יותר משלכם.
    • אתרים טובים יותר – ייתכן והמתחרים שלכם וותיקים ואו בעלי אתרים נוחים משלכם.

    כלומר, לעתים קרובות מקדם האתרים עושה עבודתו נאמנה אך התוצאות אינם בהכרח מהירות מספיק בכדי שנוכל לדעת זאת. יתרה מזאת, ייתכן ותעברו מספק אחד למשנהו והבעיות המבניות בשוק בו אתם מתחרים יישארו זהות וסיכוייכם להצליח להניב פירות בעזרת קידום אורגני יהיו דומות להפליא.

    אז נכון, לא ניתן להבין ולדעת מה בדיוק מקדם האתרים עושה, אך בהחלט ניתן ורצוי לבקש ממנו עדכונים תכופים אודות עבודתו. מקדם אתרים מקצועי יעניק לכם בכל רגע נתון דוח של מיקומי האתר בתוצאות החיפוש ויעניק לכם מבט אל מאחורי הקלעים ואל הסיבות מאחורי כל עליה וירידה בתוצאות החיפוש. סיבות אלו בהחלט ניתן לבחון על ידי פניה לאנשי מקצוע נוספים שיוכלו לאמת או לשלול את טענותיו של מקדם האתרים.

    איך נמנעים מהתקשרות עם מקדם אתרים לא מקצועי?

    חבל להגיע למצב בו אתם לא בטוחים בכך שמקדם האתרים ששכרתם עושה עבודתו נאמנה. במקרים רבים, אנשי מקצוע מתחילים ואו רשלנים מציעים לכם שירות לא אופטימלי ומכך שהם לא מצליחים להשיג עבורכם את התוצאות הרצויות גם אם הם באמת מתכוונים ורוצים בכך.

    כדי להימנע ממצבים אלו מלכתחילה, כדאי מאוד לבחור מקדם אתרים מומלץ, מקדם אתרים אשר קיבלתם עליו המלצה מגורמים בעלי סמכות לכך ואו מחברים ובני משפחה אשר לא יוליכו אתכם שלל עם מידע חלקי או מטעה. כלומר, כדאי מאוד לחקור טוב טוב אודות מקדם האתרים לפני שחותמים עמו על הסכם קידום אורגני של האתר.

    אך מעבר לכך, ישנם אינדיקציות למקדם אתרים לא מקצועי:

    • מקדם אתרים שמכריח אתכם לחתום על הסכם לשנה ללא נקודות יציאה.
    • מקדם אתרים שמציג עצמו כ"כל יכול" ומתחייב למיקומים מסוימים מראש.
    • מקדם אתרים אשר ממהר להחתים אתכם ולא מסביר על העבודה עצמה.

    ככלל, על מקדמי אתרים להיות כנים וישרים וליידע אתכם שאין להם יכולת לשלוט במתחרים ואו במנועי החיפוש ולכן המקצועיים והישרים שבהם לא יתחייבו לתוצאות בהכרח אלא בעיקר להשקעה של זמן ומקצועיות בשעות המגיעות ללקוח.

    מה עושים עכשיו?

    במידה ואתם רוצים לדעת האם המקדם אתרים שלכם עשה עבודתו כהלכה, אתם מוזמנים לפנות אלינו כדי שנבצע עבורכם בדיקה ללא עלות בנושא זה. במידה והעבודה לא נעשתה כהלכה, אנו נוכל לזהות זאת במהירות ולידע אתכם על כך אך נקווה שנמצא הוכחות לכך שהעבודה אכן נעשית ושאתם בידיים טובות ובטוחות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן