fbpx

בעלי עסקים יודעים שהיעדר נוכחות באינטרנט זה גזר דין מוות לעסק. אך, בניה של אתר לבדה, כבר אינה מספיקה כיום. יש צורך בניהול שוטף של האתר במידה ורוצים להשיג תוצאות טובות ולא להישאר מאחור.

בניה וניהול אתרים

עסקים בעלי אתר אינטרנט הבנויה בצורה נכונה יכולים לקבל מספר רב של פניות ורכישות מידי חודש

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בניית אתר אינטרנט הנו קושי הכרחי אך בר ביצוע. ניהול של אתר אינטרנט כבר דורש השקעה מתמשכת ולאורך זמן וזה כבר הופך לעול כבד מידי על בעל עסק ממוצע אשר אינו מוצא את הזמן הנדרש להתעסקות עם מערכת האתר ולעדכן בה את התכנים.

    לכן, הפתרון הטוב ביותר עבור עסקים ללא אתר אינטרנט אך כאלו שנדרשים לכך הנה לשלב בניה וניהול אתר גם יחד.

    במסגרת שירות בניה וניהול אתרים, אנו בעצם מתכננים יחד אתר אינטרנט על גבי פלטפורמה מתאימה ולאחר מכן לוקחים עבורכם את ההובלה ובונים את האתר בהתאם לצורכי העסק ודרישות הניהול העתידיות.

    אנו דואגים שהאתר לא יישאר מאחור ושהאתר יקבל את מלוא תשומת הלב כך שאתם תוכלו להמשיך לנהל את העסק ולא להתעסק עם המטרד שקרוי אתר.

    אז מה נכלל בשירותי בניה וניהול לאתר?

    אנחנו כאן כדי לעזור לכם בשלושה מרכיבים עיקריים:

    1. חיסכון בזמן יקר ערך.
    2. פתרון לכאב ראש מיותר.
    3. מקצועיות ותוצאות אופטימלית.

    במסגרת השירות, אנו נעדכן ונכניס כל תוכן נדרש לאתר, אנו נתחזק, נשפר את האתר, אנו נתקן באגים וכמובן שננהל בצורה המקצועית ביותר את האתר שלכם – כדי שאתם לא תצטרכו!

    זה לא משנה אם אתם רוצים להציג את העסק שלכם למטרות תדמית ואו רק לשם הענקת שירות טוב יותר ואו אם אתם רוצים להעלות מוצרים ולמכור און ליין, אנחנו מחזיקים צוותים רחבים שידעו להתמודד עם כל בקשה וכל דרישה שתועלה על ידכם ובתוך זמן קצר במיוחד.

    למה לבנות ולנהל דרכינו?

    חברת WEmanage הנה חברה מסודרת (חברה בע"מ) ומונה מספר רב של עובדים מקצועיים ומנוסים. עובדי החברה מתמחים במתן פתרונות אינטרנטיים עם דגש על בניה וניהול תכנים באתרי אינטרנט.

    בעלי עסקים רבים מגלים שהם לא בנו אתר ונשארו מאחור ואו שהם בנו אתר אך לא עדכנו אותי ולכן נשארו מאחור. כתוצאה מכך, האתר אינו אפקטיבי יותר וזה כפי שפתחנו, פגיעה אנושה בעתיד העסק.

    ישנם עסקים שבוחרים להעסיק עובד פנימי בניהול האתר אך העסקת עובד נוסף לרוב עולה יותר מאשר שירותים במיקור חוץ (משלמים על מה שצורכים) ודורשת ניהול למעקב אקטיבי אחר העובד וזהו כאב ראש בפני עצמו.

    השירות אצלנו מבוסס על חבילות שירות לפי צורכי העסק:

    • חבילה בסיסית – חבילה בסיסית ללא היקף שירות מותאם מראש.
    • חבילה בינונית – חבילה הכוללת עובד משויך לבית העסק ברבע משרה.
    • חבילה מתקדמת – חבילה הכוללת עובד משויך לבית העסק בחצי משרה.

    אתם בוחרים מה נדרש לכם הן בבניית האתר והן בניהולו לאחר מכן ואנו מתאימים יחד את החבילה המתאימה ביותר וללא כל התחייבות מצדכם.

    לסיכום,

    אנו כאן כדי לעזור ולתת עוד מענה ופתרון זול, אנושי ואיכותי. הרגישו חופשיים לפנות אלינו לשמוע עוד על השירות והאופן בו אנו יכולים לראות יחד קדימה ולבנות את האתר המושלם לתכניות שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן