fbpx

כאשר אנו רוצים לבנות אתר אינטרנט פשוט, אנו יכולים להיות ספונטניים או להיעזר בכלים חינמיים לאפיון האתר (קישור לכלי אפיון אתרים). אך כאשר אנו רוצים לבנות אתר אינטרנט מורכב, עלינו לפעול בצורה מסודרת יותר ובשלבים מוגדרים מראש כי אחרת המוצר שנקבל לא יהיה זה שהזמנו. על כך ועוד במאמר זה.

בניית אתרים מורכבים

האינטרנט נחלק לסוגים שונים של אתרים. כ-80% מהאתרים באינטרנט משמשים לתדמית בלבד. כאשר היתר משמשים למכירות, קהילות ולשירותים מתקדמים אחרים. מאמר זה מתייחס לאותן 20% מהאתרים אשר מחייבים אותנו בתכנון מדוקדק מראש טרם אנו יוצאים לדרך ובונים את האתר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי לבדל בין האתרים השונים, ניתן לקבוע כמה כללי אצבע שהופכים אתר אינטרנט מפשוט למורכב:

    1. קיום תקשורת בין הגולשים למנהלי האתר וליתר הגולשים.
    2. קיום תקשורת בין הגולשים לבין מערכות חיצוניות לאתר.
    3. קיום תקשורת בין הגולשים לכלים וטכנולוגיות שונות באתר.

    בכל שלושת המקרים המתוארים מעלה, על המערכת לתמוך בספריות משתמשים, בספריות תקשורת למקורות חיצוניים (API) וכמובן יש צורך באלגוריתמים ייחודיים שיהפכו את השימוש באתר לכדאי ומשתלם לגולש הממוצע. ספריות וחלקי תכנה אלו הן מורכבות יותר מאחר ויש לשמור על תקשורת רציפה, מאובטחת וכמובן גם חווייתית בכל זמן.

    במידה וכללים אלו נופלים על האתר שאתם מעוניינים לבנות, עליכם לעבור את השלבים הבאים:

    • תכנון אתר מורכב.
    • אפיון אתר מורכב.

    נרחיב,

    תכנון אתרים מורכבים:

    עוד בטרם פונים לחברת פיתוח אתרים, חשוב מאוד לתכנן היטב את הצרכים שלנו. בשלב זה, אנו צריכים לתת דרור לדמיון ולנסות להעלות כל רעיון אפשרי גם אם אחר כך הוא יקוזז ואו אף ימחק מהתכנית הכוללת לאתר. תכנון אתר אינטרנט מורכב יחייב אתכם לשבת יחד ולחשוב על הלקוחות שלכם ומה הם היו רוצים לקבל מכם ורק אז לרשום את התכניות שלכם על הנייר.

    אפיון אתרים מורכבים:

    אחרי שיש לנו רעיון מסודר לאתר שלנו, הגיע הזמן לתרגם את הרעיון למשהו קריא ואשר ניתן להוציא למכרז. בשלב זה, עלינו לקחת את כלל הרעיונות, לבחון אותם ולהמיר את הרעיון הכללי למושגים טכניים מדויקים הכוללים תיאור לפרטים של הנראות והפונקציונליות הרצויה לנו. אנו מתמחים באפיון המורכב מארבעה חלקים:

    1. אפיון קהל יעד לאתר – זיהוי והגדרת קהלי היעד לאתר החדש.
    2. אפיון עיצוב לאתר – שרטוט ואיור הנראות הרצויה לאתר החדש.
    3. אפיון טכני לאתר – פירוט פונקציונלי לרכיבים השונים באתר החדש.
    4. אפיון אלגוריתם לאתר – הגדרה ופירוט הרכיבים המורכבים באתר החדש.

    אפיון זה שמבוסס על תכנון האתר יאפשר לכם להוציא מכרז מסודר בין חברות פיתוח רבות שיציעו לכם הצעות מחיר שונות בעבור הפיתוח המורכב שנדרש לכם. בצורה זו, אתם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף ולצאת עם אתר ייחודי ומורכב בעלות סבירה בסך הכל.

    לסיכום,

    בניית אתרים מורכבים אינה דומה לבניית אתרים פשוטים. כך גם המחירים משתנים לגמרי. בעוד באתרים פשוטים, חברות רבות מתחרות על הלב שלכם והמחיר צונח. באתרים מורכבים, מספר החברות מצטמצם ועלויות הפיתוח מזנקות כלפי מעלה. לכן, חשוב להגיע לתהליך בניית אתר מורכב עם אפיון אתר מסודר שיאפשר לכם לבצע השוואת מחירים בין כלל החברות המציעות את הפיתוח. מעוניינים שנעזור לכם בתכנון ואפיון האתר הדרוש לכם? השאירו פרטים או חייגו אלינו ונשמח לעזור לכם!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי בניית אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים
    מתאים לסוגי אתרים:
    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים
    מתאים למערכות ניהול תוכן:
    אתרי WordPress
    אתרי WooCommerce
    אתרי Magento
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    אתר Shopify
    עלות ממוצעת לשירות:
    מחיר ממוצע אך משתלם
    טווח עלויות לשירות:
    6,000-12,000 ש"ח
    סוג הצעת שירות:
    שירות מוצע עצמאית (לפי פרויקט)
    מתאים לתקופת שירות:
    שירות חד פעמי, תשלום פרויקטלי לפי דרישה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן