fbpx

נספר לכם סיפור אמיתי, יש לנו נכס דיגיטלי מניב שמייצר לנו 100% תשואה חודשית (לא שנתית!), מדובר באתר אינטרנט המציע תוכן אינפורמטיבי איכותי למשקיעי נדל"ן. כל מי שרוכש דירה, מוכר דירה, משכיר דירה ואו רוצה מימון לדירה עובר דרך נכס זה ומייצר לנו אלפי שקלים פסיבית לחלוטין מפרסומות ומתיווך עסקאות מידי חודש!

הסיבה שאנו מספרים לכם זאת הנה כי זהו נכס שאנו הקמנו עצמאית מנקודת האפס. יתרה מזאת, לא השקענו בכך כסף אלא זמן עבודה בכתיבת התכנים שמייצרים את התנועה בפועל באתר – לכן אנו גם יכולים להגיד שאנו עושים אלפי אחוזי תשואה בשנה (פשוט השקענו עשרות שקלים לחודש על אחסון האתר בלבד..)

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ואנו לא נמכור לכם נכס דיגיטלי זה בשום מצב (אולי במחיר של דירת 5 חדרים..) הרי שברור שגם אחרים לא ימכרו לכם נכס דיגיטלי שבאמת מניב ולכן עלינו להסיק שיש לבנות נכס דיגיטלי מנקודת האפס אם רוצים שאפיק השקעה זה אכן ישתלם ועל כך במאמר זה.

    בניית נכסים דיגיטליים

    כאשר בונים נכס דיגיטלי מניב, יש צורך ברעיון טוב ובלא מעט סבלנות. כל מי שמבטיח שביכולתו לבנות נכס דיגיטלי מניב בתוך חודשים בודדים – משקר.

    מנסיוננו, לשם בניית נכס דיגיטלי שמייצר הכנסה ראויה, יש להשקיע שנה ואף שנתיים של עבודה קשה וכמו שבניית נכס נדל"ן לוקח מספר שנים, כך גם בניית נכס דיגיטלי לוקח מספר שנים. ועדיין, לאחר שנה או שנתיים של עבודה קשה ואו כנגד רכישת זמנם של אחרים, ניתן להגיע לתשואה דומה לזו המוכרת מנכסי נדל"ן רק עם הרבה פחות כסף..

    מה שמביא אותנו לשאלה, מה עדיף להשקיע בנכס נדל"ן או בנכס דיגיטלי מניב,

    השקעה בנדל"ן או בנכס דיגיטלי?

    ובכן, זו השוואה גרועה למדי! כמעט ואין קשר ממשי בין סוגי השקעות אלו. להלן ההבדלים בין השקעות אלו:

    • נדל"ן יציב מאוד / נכסים דיגיטליים פחות.
    • נדל"ן יקר מאוד / נכסים דיגיטליים הרבה פחות.
    • נדל"ן מאפשר מינוף / נכסים דיגיטליים פחות.
    • נדל"ן עונה על צורך / נכסים דיגיטליים לרוב פחות.
    • נדל"ן נמצא במחסור / נכסים דיגיטליים הרבה פחות.

    אי אפשר להשוות בין צורך קיומי לקורת גג כאשר יש ביקושים גדולים משמעותית מההיצע וכאשר לנכסים אלו יש שימושים נוספים כדוגמת מגורים או מינוף (השגת מימון נוסף). מדובר בשוק יציב והחזקת נדל"ן עדיפה על החזקת נכסים דיגיטליים.

    למרות זאת, רבים פונים להשקעה בנכסים דיגיטליים מסיבות אחרות וחשובות לא פחות,

    נכסים דיגיטליים לא דורשים מיליונים ומאפשרים לעתים תשואות חלומיות שדומות לאלו שמתקבלים מנכסי נדל"ן כפי שהצגנו את הנכס שבבעלותנו. זה נכון שמדובר בשוק לא יציב ולכן גם מסוכן בהרבה אך משקיעים צעירים בעלי הון מוגבל רואים באפיק זה את ההזדמנות לזנק קדימה גם מבלי לקחת משכנתא בדרך..

    אז במה כדאי לי להשקיע?

    אם יש לכם כיסים עמוקים וכבר יש לכם השקעות בנכסי נדל"ן ובבורסה ואתם רוצים לגדר השקעות אלו ואו אם אין לכם כיסים עמוקים ואתם לא רואים כל דרך להגיע לדירה משלכם, הרי שהשקעה בנכסים דיגיטליים בהחלט יכולה להתאים לכם.

    כמו כן, אם אתם יכולים לשלב את הנכס הדיגיטלי שלכם עם העסק ואו עם תחביב שלכם, הרי שכל ניתן להקטין את מנעד הסיכונים והכדאיות עולה משמעותית.

    מצד שני, אם אתם יכולים להשקיע בבורסה ואו בנדל"ן ובוחנים את האפיקים השונים, אנו לא ממליצים לראות בנכסים דיגיטליים כתחליף להשקעות אלו.

    בלבלתם אותי, עזרו לי להחליט!

    אכן. זה נושא מעט מבלבל מאחר והתשובה משתנה מאדם לאדם בהתאם למצבו הכלכלי, בהתאם לגילו, בהתאם לרמת ציפיותיו לתשואה ועוד שלל משתנים נוספים. אם אתם רוצים לדעת האם זה נכון עבורכם או לא, פנו אלינו והתייעצו איתנו בנושא זה. לא נמכור לכם מוצר/שירות שאינו מתאים לכם. אך כן נחפש יחד אתכם תחום בו ביכולתכם לבנות נכס דיגיטלי מניב בסיכונים מופחתים משמעותית בכדי שאכן יהיה אפשרי לשקול אפיק זה ולבצע השקעה בפועל.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן