fbpx

מתלבטים בין חתימה על הסכם קבוע לניהול האתר ובין רכישת בנק שעות ניהול לאתר על בסיס צורך בלבד? בוודאי תרצו לדעת מה ההבדלים בין השירותים ואיזה מן השניים נכון יותר עבור העסק? בחרנו לסקר את הנושא בהרחבה לשם שינוי..

בנק שעות או הסכם ניהול?

אתרי אינטרנט דורשים תפעול שוטף ועל בסיס יומיומי. אמנם יש אתרים שאינם מנוהלים אך אם תבדקו מול בעליהם, תגלו מהר מאוד שהאתרים הללו מהווים אנדרטה ואו כרטיס ביקור בלבד לעסק. אך לא לכך מצפים כאשר משקיעים בבניית אתר אינטרנט..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר רוצים שהאתר אינטרנט יעבוד וימלא אחר ייעודו, אין מנוס מהשקעת כספים עבור ניהול מקצועי של האתר. כאשר בוחרים להשקיע כסף על שירותי ניהול אתרים, ניתן לעשות זאת בשני דרכים:

    1. ניהול אתר במסגרת בנק שעות.
    2. ניהול אתר במסגרת הסכם שירות.

    אנחנו נסביר כעת על האפשרויות הללו וההבדלים ביניהם,

    בנק שעות לניהול האתר:

    במסגרת בנק שעות לניהול אתר, הלקוח רוכש מלאי שעות עבודה של מנהל אתרים. בנק זה יכול למנות 5,10,20,50 או 100 שעות ובנק זה יעמוד לרשות הלקוח לכל בקשה שתועלה על ידו ויתרת השעות יופיעו במסמך אקסל משותף למעקב אחר העבודות וערכן.

    היתרון בשיטה זו הנה בכך שאין התחייבות חודשית ובכל זאת ניתן להוזיל עלויות איש מקצוע על ידי רכישת מלאי שעות מראש.

    הסכם ניהול אתרים חודשי:

    הסכם שירות לניהול אתרי אינטרנט הנו שירות בו מנהל אתרים מקצועי עומד לרשותכם בכל בקשה ודרישה ללא הגבלה של שעות עבודה וללא צורך במעקב שוטף אחר כל פעולה ופעולה שנעשית על ידו. שירות זה מועדף על בעלי עסקים שדורשים שעות רבות מידי כל חודש ואשר אין להם עניין לעקוב ולהתחשבן כל הזמן מחדש.

    היתרון בשיטה זו הנה בכך שההוצאה קבועה וקלה לחישוב ובכך שמנהל האתר לומד להכיר את הלקוח ויחד עם הקשר האישי בין הצדדים אנו יכולים להשיג תוצאות טובות יותר ולאורך זמן.

    מה עדיף עבור העסק שלי?

    בגדול, המוצר אותו מוצר. אך, בבנק שעות עליכם להיות אלו שמתפעלים את מנהל האתר ועליכם להורות לו מה עליו לעשות מאחר וללא בקשתכם דבר לא ייעשה. לעומת זאת, מנהל אתרים בהסכם שירות קבוע ידע לתפעל את האתר וליישם מגוון רחב של פעולות גם בכוחות עצמו וללא הכוונה וניהול מלמעלה.

    במידה והדרישות שלכם מסתכמות בבקשות בתדירות נמוכה ואו שכלל הבקשות טכניות ופיתוחיות, הרי שבנק שעות עדיף על הסכם שירות. אך במידה ואתם רוצים גם קידום אורגני, ניהול קמפיינים, ניהול ועריכת תוכן האתר ועוד שלל רחב של פעולות תפעוליות עבור האתר, אתם ככל הנראה תעדיפו הסכם שירות קבוע ומתמשך בו מישהו מנהל את האתר שלכם בצורה אקטיבית ובהתאם לראש שלכם!

    כך, בעלי אתרי מכירות תמיד יבקשו הסכם ניהול וכך גם בעלי אתרי תדמית אשר דורשים שינויים תדירים. לעומת זאת, בעלי אתרים קטנים אשר אינם שואפים לעשות באתר שימוש שיווקי יכולים לדרוש דווקא את בנק השעות שיכולה להיחשב כזולה יותר.

    לסיכום,

    אם אתם נדרשים לשירותי ניהול אתרים, שני האפשרויות צפויות לייצר ערך עבור העסק שלכם אך כדאי מאוד להתייעץ טרם התקשרות כדי להבין ולבחון אילו מסין האפשרויות צפויה להיות נכונה יותר לעסק שלכם. במידה ואתם רוצים עזרה בקבלת החלטות, הרגישו חופשיים לפנות אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם ללא עלות וללא התחייבות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן