גוגל קניות - הצעת מוצרים בתוצאות חיפוש

רוצה שהמוצרים שלך יופיעו עם תמונה, מלאי, מחיר והמשלוח בתוצאות גוגל?

אתם מחפשים במנוע החיפוש מוצרים שאתם מוכרים בחנות האונליין שלכם ורואים מוצרים של המתחרים שלכם בצד תוצאות החיפוש ואו אפילו מעליהם? זוהי שיטת פרסום מאוד אפקטיבית ליצירת גידול במכירות ובהשקעה נמוכה למדי. במאמר זה, אנו נסביר איך מקימים קמפיין מסוג זה ואיך גם אתם תוכלו להופיע עם המוצרים שלכם כבר בחיפושים הקרובים..

הצגת מוצרים בתוצאות החיפוש

כדי להציג מוצרים בראש או בצד תוצאות החיפוש של גוגל, עליכם להגדיר אותו מוצרים ברצונכם למכור ועל אילו מוצרים אתם מרוויחים מספיק כסף כדי להשקיע בפרסום ממומן של המוצרים הללו בחיפוש. לאחר שהגדרתם את הקטגוריות בהן יש לכם רווחיות נאה, ניתן לגשת לשלבים הפרקטיים של פרסום המוצרים בתוצאות החיפוש.


צריכים עזרה? התייעצו עם מנהלי האתרים והרשתות החברתיות של WEmanage!


נתחיל בהגדרה קצרה:

לקמפיין הצגת מוצרים בתוצאות החיפוש יש מספר שמות:

  • קמפיין גוגל קניות.
  • קמפיין גוגל מרצ’נט סנטר.
  • קמפיין מדיה דינמי.

שלושת השמות הללו בעצם מייצגים את אותו הקמפיין אשר מציג את המוצרים שלכם בחיפושים השונים.

מה צריך כדי להקים קמפיין קניות בגוגל?

כדי להציג מוצרים בתוצאות החיפוש יש להחזיק בחשבון גוגל אחד אך בחשבונות משניים בפלטפורמות הבאות של גוגל:

  1. אתר אינטרנט בקוד פתוח או אתר עם ייצוא נתונים מתאים.
  2. גוגל אדס – כלי הפרסום של גוגל.
  3. גוגל אנליטיקס – כלי המעקב/מדידה של גוגל.
  4. גוגל מרצ’נט סנטר – כלי הקליטה/ייצוא של הנתונים.

אם אין לכם אחד מהחשבונות הללו, זה הזמן לחפש בגוגל, להתחבר ולפתוח חשבון מתאים.

איך מקימים קמפיין זה בתכלס?

בשלב ראשון, יש לבקש מהמתכנת של האתר לייצר עבורכם פיד נתונים בפורמט XML לפי דרישות גוגל. פיד זה, יכלול את מגוון הפרמטרים הנדרשים כדי להעניק לגוגל את היכולת לייצר עבורכם מודעות באופן דינמי לחלוטין.

על פיד הנתונים להכיל את המידע הבא:

  • שם המוצר.
  • קישור למוצר.
  • תמונת המוצר.
  • מחיר המוצר.
  • עלות שילוח המוצר.
  • זמינות במלאי.
  • צבעים.
  • מין.
  • גיל.
  • ועוד..

את הפיד שקיבלתם, יש לחבר לחשבון גוגל מרצ’נט סנטר שפתחתם על ידי יצירת פיד נתונים חדש ובחירת שליפת נתונים מתוזמנת אחת ליום כך שהמלאים והמחירים יתעדכנו בהצלחה גם בקמפיין שלכם כל פעם שיש שינוי ברמת האתר.

לאחר חיבור ואימות תקינות הפיד בגוגל מרצ’נט סנטר, ניתן לחבר את המרצ’נט סנטר לחשבון גוגל אדס שלכם ומשם להגדיר את התקציב לפרסום, הקטגוריות לפרסום, העלות שתרצו לשלם לקליק וכן הלאה.

זהו, המוצרים שלכם אמורים להופיע בצד תוצאות החיפוש וכעת עליכם רק לחבר את הגוגל אדס לגוגל אנליטיקס בכדי למדוד האם ההשקעה שלכם אכן משתלמת, האם ובכמה אתם מוכרים מידי חודש בזכות קמפיין קניות זה.

לסיכום,

קמפיין קניות הנו קמפיין שמורכב למדי לאדם הפשוט אך קל במיוחד ליישום עבור מנהל אתרים מנוסה. בחברתנו המתמחה בניהול חנויות אינטרנט, כלל מנהלי האתרים יודעים איך לממשק את האתר שלכם לגוגל (ולפייסבוק) בהצלחה כך שתוכלו לפרסם את המוצרים שלכם כמו יתר המתחרים בתוצאות החיפוש כבר בעוד 24 שעות!

רוצים שננהל עבורכם את האתר? מעוניינים שנדאג רק שהמוצרים שלכם יופיעו בגוגל? אין בעיה, השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

בהצלחה 🙂


צריכים עזרה? התייעצו עם המומחים של WEmanage ונשמח לעזור! 



0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
הרגש חופשי לשאול שאלה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *