גיפט קארד לאתרי מכירות – איך בעצם מפתחים Gift Card וכמה זה עוזר למכירות?

אין דבר מבאס יותר מלקבל מתנה חסרת שימוש ואין דבר מתסכל יותר מלחפש את המתנה המושלמת ליום הולדת ואו ליום נישואין, לכן רבים בוחרים באפשרות של רכישת גיפט קארד המקנה סכום כסף לרכישה חופשית בחנות או באתר אינטרנט שכולם אוהבים! מסיבה זו, בעלי אתרי מכירות מבקשים לעתים קרובות לפתח יכולת זו באתר שלהם, איך עושים זאת וכמה זה חשוב? על כך במאמר זה.

גיפט קארד לאתר מכירות

כבעלי אתרי מכירות, אנו צריכים לעשות כל דבר אפשרי בכדי להגדיל את סך העסקאות באתר. יש אפשרויות רבות למכור יותר ואו להגדיל את סל הקניות הממוצע של הלקוחות. אבל האפשרות של מכירת גיפט קארד הנה הטובה ביותר מכמה סיבות:


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    1. קודם כסף זמין, אחר כך סחורה נמכרת.
    2. במקרים רבים הגיפט קארד לא מנוצל במלואו.
    3. הגעה לקהלי יעד חדשים שלא מכירים אתכם.
    4. אין צורך במגע יד אדם בתהליך כולו.
    5. קל מאוד לשווק בכלל האמצעים.

    כפי שניתן להבין, אם אין לכם עדיין אפשרות לרכישת גיפט קארד באתר, אתם חייבים! לאפשר זאת לגולשים.

    איך מפתחים גיפט קארד לאתר?

    הפיתוח של gift card שונה בכל מערכת ומערכת אך בכולן אופן ההקמה של גיפט קארד נעשה בצורה דומה למדי. כך זה נעשה:

    1. הוספת רכיב קופונים מתקדם באתר.
    2. הוספת מוצר הנקרא "גיפט קארד".
    3. הגדרת החיבור בין המוצר לקופון.

    יש לא מעט פתרונות לפיתוח יכולות גיפט קארד באתר מכירות אך זו השיטה הפופולרית ביותר.

    בשלב ראשון מתקינים באתר הרחבה של קופונים שתאפשר לנו לשייך הטבה ללקוח (זיהוי: דואר אלקטרוני). בצורה זו, ניתן לאפשר למערכת לזהות את הגיפט קארד שיקבלו הלקוחות ולהמיר אותן לערך כספי.

    בשלב השני יוצרים מוצר הכולל תמונה יפה של גיפט קארד ואפשרויות (וריאציות) אשר מאפשרות למותם הגיפט קארד להחליט על גובה המתנה שהוא מעניק – תשלום כמובן בהתאמה לגובה ההטבה למקבל.

    בשלב השלישי מגדירים שכל מי שרכש את המוצר הנ"ל, מחולל באופן אוטומטי קוד קופון לשימוש חד פעמי על הסכום הנבחר וקוד קופון זה משויך אוטומטית לכתובת דוא"ל המקבל ואו למי שיזין את הקוד הרנדומלי שיוצר על ידי מערכת הקופונים.

    כמה משמעותי גיפט קארד לאתר מכירות?

    מאוד! גיפט קארד יכול להגיע לכדי 10% מסך המכירות של האתר. במקרים מסוימים, בעלי אתרי מכירות מנהלים קמפיין שיווק מחדש (רימרקטינג) למבקרים באתר עם הטבה ברכישת גיפט קארד ובמקרים אלו גיפט קארד הופך מהר מאוד למוצר הנמכר ביותר באתר המכירות כולו!!

    מדובר בכלי עוצמתי במיוחד שיאפשר לכם להרוויח הרבה יותר כסף נקי לכיס. ממוצע הניצול של כרטיסי גיפט קארד עומד על 70% ואילו שמנצלים את הגיפטקארד כולו עושים זאת לרוב תוך הוספת תוספת כסף על מוצרים נוספים וכך יש לנו רווח משולש מעסקה אחת:

    1. הגענו ללקוח חדש.
    2. הניצול לרוב חלקי – יתרה נקיה לכיס.
    3. אין עלויות נלוות – אין טיפול/משלוח.

    אם אתם מבינים את הצורך בגיפט קארד ורוצים שנפתח גם עבורכם, השאירו לנו פרטים וננסה לראות איך נעשה זאת גם באתר שלכם.


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *