fbpx

מנהלים חנות אינטרנטית המציגה מגוון תכשיטים מכסף או זהב? מוכרים בחנות אופנה יוקרתית בהתאמה אישית ובמחירים גבוהים? אנו לא ניקח סיכון אם נקבע שאתם מוכרים מעט מאוד דרך האתר וייתכן ואתם אף לא מוכרים ולו פריט אחד מהאתר! אם קביעות אלו נכונות עבורכם, המשיכו לקרוא 🙂

הגדלת מכירות באתרי מכירות לתכשיטים

נפתח ונאמר, ענף האופנה היוקרתית והתכשיטים הנו אחד הענפים המורכבים ביותר לשיווק און ליין. זאת בעיקר מאחר ויש משמעות למגע, לתחושה, ללבישה, בכדי לקבל החלטות. יתרה מזאת, מאחר ומדובר במוצרים יקרים למדי, לרבים יש קושי להזין פרטי אשראי מחשש שהפריט המובטח אינו כפי שהם מצפים לקבל.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כלומר, כדי להגדיל מכירות כתוצאה משיווק באינטרנט, עלינו לאפיין את הבעיה בענף ולפתור אותה וזאת נעשה כעת,

    הבעיה במכירות מורכבות און ליין:

    טוב, כבר ציינו את הבעיה המהותית מעלה, עלות המוצר.

    כאשר רוצים למכור און ליין יש לנו רק 2 משתנים שיקבעו עם יהיו מכירות באתר או לא:

    1. תמונת המוצר – האם המוצר מעורר חשק לרכישה?
    2. מחיר המוצר – האם המחיר המוצע באמת משתלם?

    אז, אין לנו בעיה עם המשתנה הראשון, הרי המוצרים שלנו מצטלמים היטב. אין ספק, הלקוחות שלנו רוצים (יותר נכון, רוצות..) במוצר שאנו מציעים. הן אף יוסיפו את המוצר לסל הקניות שלהן אך ברגע האמת לא יזינו פרטי אשראי ויעזבו את האתר מבלי לבצע רכישה. למה? בגלל המחיר..

    המכירות באינטרנט מכוונות מחיר. הרי, יש לנו עשרות מתחרים במרחק קליק אחד בלבד. אבל, אם אנו מוכרים מוצרי איכות ואו מוצרים אשר דורשים התאמה אישית, אנו לא יכולים להציע מחירים זולים והלקוחות מתקשים להזין פרטי אשראי כאשר הסכום גדול ויש סיכוי לחוסר התאמה ואו חמור מכך לתמורה שלא כמובטח.

    הפתרון למכירות מורכבות און ליין:

    לאחר שזיהינו את הבעיה של החנות האינטרנטית שלנו – עלינו לגשת ולנסות לפתור אותה,

    הפיתרון שלנו כולל הימנעות חלקית או מלאה של הצגת מחירים למוצרים. כן, אנו לא נחשב עוד החנות אינטרנטית אלא בקטלוג אינטרנטי. אנו לא נציג מחירים מאחר והן המחסום העיקרי שלנו ללבן של הרוכשות.

    במקום זאת, אנו נוסיף לכל פריט ופריט באתר טופס יצירת קשר לקבלת הצעת מחיר. כך הלקוחות ירגישו בנוח ליצור איתנו אינטראקציה ראשונה ואנו נוכל להוביל את תהליך המכירה מנקודה זו עצמאית ודרך הטלפון ואו בתיאום ביקור בחנות/גלריה.

    אז נכון, זה לא בדיוק מכפיל מכירות ישירות בחנות האינטרנטית, אך זה לגמרי יאפשר לכם להגדיל מכירות שמקורן באינטרנט בהצלחה רבה ולשביעות רצונכם.

    לסיכום,

    אם אתם לא מצליחים למכור און ליין לא בטוח שזה בעיה חמורה מידי. במקרים רבים, ניתן לזהות את הבעיה ולהגיע ליעדים מעולים מיד עם פתרונה. מאחר ואנו מנהלים אתרים למאות לקוחות, אנו כל הזמן מבודדים ומזהים כשלים באתרי אינטרנט וזה אומר שייתכן ויש לנו תשובות לחלק ניכר מהשאלות שלכם. אז, הרגישו חופשיים להשאיר פרטים ולהתייעץ איתנו (ללא עלות)..

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן