כל עסק דרוש להגדרת יעדים, כך גם הכלים השיווקיים מחויבים בהגדרת יעדים. אתר אינטרנט הנו כלי שיווקי שדורש הגדרות רבות אך החשובה שבהם היא כמובן מה אנו רוצים להשיג דרכה! האם אנו רוצים להעניק שירות טוב? האם אנו רוצים לקבל שיחות מהאתר? האם אנו רוצים לקבל פניות כתובות מהאתר? ועוד…
הגדרת יעדים לאתר אינטרנט (ולעסק!)
עסקים פועלים מתוך אינטרס ליצירת רווחים גדולים ככל האפשר. הדרך ליצירת רווחים גדולים עובר דרך הגשמת יעדים שונים כדוגמת קבלת פניות, מכירת מוצרים או שירותים ועוד.. בעידן הדיגיטלי, כמעט כולם מסתמכים על רשת האינטרנט בקבלת החלטות. מכך שאין דבר חשוב יותר מהגדרת יעדים לאתר והתמקדות בהגמשתן.
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
החשיבות שבהגדרת יעדים לעסק:
אמנם איננו יועצים ואו מומחים בעולם העסקים אך מאחר ואנו מנהלים עסק משלנו, אנו יודעים שבכל תחילת שנה נקבעים על ידינו יעדים חדשים שעלינו להשיג בכדי להגדיר את השנה כשנה מוצלחת. כאשר אנו מגדירים יעדים לעסק, חשוב מאוד שנחשוב על יעדים גבוהים ככל האפשר אך לא פחות חשוב מכך, שיעדים אלו יהיו ברי השגה!
היעד העיקרי של עסקים בכל תחום ובכל מקום הנו גידול במכירות וכתוצאה מכך גם גידול בהכנסות. הבעיה היא, שלא תמיד כל כך פשוט להתרחב ולהגיע לקהלים חדשים שאליהם טרם הגענו. משימה זו הופכת לקשה שבעתיים כאשר יש לנו זמן מוגבל ועלינו להתמודד עם החזקת העסק ותפעולו השוטף..
אולם, במידה וכן נצליח להשיג את היעדים שהגדרנו, משמעות הדבר: שיפור ברמת ההכנסה וברמת החיים שלנו ולכן המאמצים בהחלט משתלמים וחשובים מאין כמותם.
החשיבות שבהגדרת יעדים לאתר:
כמו שמגדירים יעדים לעסק, כך חשוב להגדיר יעדים לאתר ולראותו כסניף פיזי או כחלק בלתי נפרד מהעסק שלכם.
להלן מספר דוגמאות ליעדים עבור אתר אינטרנט:
- הגדלת כמות הכניסות האיכותיות לאתר.
- שיפור בזמן הממוצע של גולשים באתר.
- שיפור במספר הפניות דרך האתר.
- ועוד..
במידה ואנו מצליחים להשיג יעדים אלו או אפילו את חלקם, הרי שאנו מביאים לידי כך שיש לנו סיכוי אמיתי להשיג יותר עבודה מרשת האינטרנט ומקהלים אליהם נתקשה מאוד להגיע בעולם האמיתי. בעזרת האינטרנט אנו יכולים להציע שירותים גם לאנשים המרוחקים מאתנו ובמאמץ יחסית קטן. לכן, חשוב מאוד להגדיר יעדים לאתר ולמדוד האם השגנו אותם אחת לתקופה.
איך מודדים השגת יעדים באתר?
בעזרת כלי אנליטיקס, ניתן להטמיע אירועים ויעדים ווירטואליים באתר. אירועים ויעדים אלו מסייעים לנו להבין מה הגולשים שלנו עשו, מי מבין הגולשים פנה אלינו, איך ניתן לשפר את השירות ועוד. אך חשוב מכך, כלים אלו מאפשרים לנו לדעת היכן אנו משקיעים כסף ומקבלים תמורה בדמות הגשמת יעדים והיכן אנו משקיעים כסף ואיננו זוכים לתמורה ראויה.
כדי להטמיע אירועים ויעדים באתר, יש צורך במעט ידע טכני וניתן לקרוא על כך במדריך של גוגל או לחלופין, ניתן לפנות אלינו כדי שנטמיע עבורכם באופן חד פעמי את האירועים והיעדים הרצויים ונדריך אתכם איך לקרוא ולהבין אותם כהלכה לשליטה מלאה מנקודה זו והלאה..
רוצים שנעזור לכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: