fbpx

אחד הקשיים של מפרסמים באינטרנט הנו שמירה על מה שמכונה "ROI חיובי" או בשפה פשוטה, החזר חיובי על ההשקעה בפרסום. במקרים רבים מפרסמים מתעלמים מערכי ההחזר על ההשקעה בטענה שיש לפרסום ערכים נוספים כדוגמת חיזוק המותג ואו הנעת יותר לקוחות לחנויות. אבל, ישנם דרכים בהם ניתן להוזיל עלויות פרסום תוך השגת החזר חיובי על ההשקעה גם באופן ישיר!

הוזלת עלויות פרסום באינטרנט

יש לא מעט דרכים להוזיל עלויות פרסום, החל מבחירת אפיקי פרסום שבאמת מותאמים לעסק (איפה קהל היעד נמצא?) ועד אופטימיזציה מתמשכת ונטרול רעשי הרקע כך שכל שקל מופנה ליעד הרצוי. אבל, לא על שיטות אלו להוזלת עלויות פרסום אנו נרחיב במאמר זה, אנו רוצים להתמקד דווקא בשיטות חשיבה מחוץ לקופסה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כחברת ניהול אתרים אנו אחראים לניהול של מאות אתרי אינטרנט ולא מעט מהעסקים הללו יכולים לפעול יד ביד. במקרים מסוימים אנו משלבים כוחות ותקציבים של מספר לקוחות לטובת קמפיין משותף בו כולם מרוויחים יותר.

    מתי ניתן לפרסם יחד עם אחרים?

    כדי לאפשר פרסום משולב של מספר עסקים יש צורך באיתור קהלי יעד משותפים אך ללא תחרות ישירה ביניהם. כך לדוגמה:

    1. עסק המציע השקעות נדל"ן בישראל.
    2. עסק המציע השקעות נדל"ן בחו"ל.
    3. עסק המציע מימון להשקעות נדל"ן.

    שלושת העסקים הללו פונים לאותו פלח באוכלוסייה אך עם הצעות שונות, כלומר, מרבית המשקיעים שבוחרים בישראל לא מעוניינים בחו"ל וכך גם להיפך וכמובן שמימון נכון לכל סוגי המשקיעים.

    בענף השקעות הנדל"ן עלויות הפרסום גבוהות ולעתים קרובות הפונה בכלל רוצה שירות אחר מהמוצע ואו אין לו יכולת כלכלית לעמוד בה, כלומר העלויות גבוהות ובהתאמה נמוכה ולכן קשה מאוד להשיג החזר ראוי על ההשקעה.

    איך מפרסמים יחד עם אחרים?

    זהו, זה החלק המורכב. איך גורמים למספר עסקים לפעול יחד מבלי שהם מרגישים מופסדים? איך משלבים תקציבים שונים יחד? בכל שיתוף פעולה הסידור שונה, אך המתודולוגיה זהה:

    בניית דף נחיתה משולב,

    אנו מקימים דף נחיתה אינטראקטיבי אשר עומד בדרישות הבאות:

    1. פניה בשפה מותאמת לקהל היעד.
    2. הצעת מענה מתאים לקהל היעד.
    3. תשאול הגולשים לאפיק הרצוי להם.
    4. ניתוב הפניה למפרסם המתאים.
    5. מדידה/קיזוז עלויות על בסיס הצלחה.

    כפי שניתן להבין, יש צורך בדף נחיתה מתקדם (אינטראקטיבי) בכדי לענות על כלל הדרישות הללו.

    אנו נעניק לגולש מרחב תמרון לבחור אילו שירותים הוא רוצה באותה הקטגוריה בדיוק. במקרים מסוימים כלל השותפים זוכים לקבל ליד מקביל (מחולק אך מדויק) כאשר הגולשים מבקשים לבחון את כל האפשרויות בקטגוריה המבוקשת ואז על המפרסמים להתחרות במידה מסוימת זה בזה אך כך גם בכל פרסום רגיל מול מתחרים אנונימיים.

    מה גובה החיסכון בשיתוף פעולה בפרסום?

    גובה החיסכון בשיתוף פעולה עומד על כ-50%. במקום להילחם על ביטויי מפתח בתקציב גבוהה לבד, אנו עושים זאת יחד עם שותפים וכך אנו מוזילים את הפרסום היקר ביותר באופן מידי. במקביל, אנו יכולים להמשיך לפרסם בצורה עצמאית באפיקי הפרסום הזולים יותר כדוגמת שיווק מחדש, פרסום דינמי ואו פרסום מבוסס ביטויי זנב ארוך..

    כלומר, אנו מאפשרים הצעת מחיר אופטימלית לכל חיפוש וחיפוש בגוגל מבלי לפשוט רגל בדרך.

    לסיכום,

    זה לא מובן שעסקים משלבים כוחות ומפרסמים יחד. אבל, כאשר יש גורם מרכזי שמסייע בכך ומתווך בין הצדדים ובכך חוסך כסף ומייצר תוצאות טובות יותר, כללי המשחק משתנים וכולם נהנים מתוצאות טובות בהרבה.

    האם זה אומר שזה מתאים לכם? האם ניתן לעשות זאת בכל ענף? לא בהכרח. אבל, זה בהחלט שווה בדיקה. כמובן שאתם מוזמנים להתייעץ איתנו ונשמח לבדוק זאת יחד אתכם..

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן