fbpx

לא מעט עמותות בישראל פועלות באמצעות "מותגים שונים". כלומר, פילנטרופ גדול ממן פעילות של קרן אשר רשומה כעמותה וזו מחזיקה מספר רב של גופים אשר מעניקים שירותים שונים לציבור הרחב. לשיטה זו יתרונות רבים (הנהלת חשבונות מאוחדת, ביורוקרטיה נחסכת ומושג כוח רב אל מול גורמי מימון נוספים כדוגמת הממשלה.

אבל, כאשר אחד מהגופים הללו מבקש לקבל את מענק גוגל לעמותות יש בעיה לא קטנה מאחר ושמו (המותג) אינו זהה למופיע ברישומי העמותה ברשם העמותות בישראל. אבל, אל חשש. יש פתרון.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הוספת אתרים נוספים לפרסום בגוגל לעמותות

    כאשר לעמותה אחת מספר אתרים, אנו נגיש את הבקשה לקבלת מענק גוגל לעמותות על שם העמותה הראשית (הרשומה) ואתר האינטרנט שלה. בגמר תהליך הבדיקה והאימות של נתוני העמותה, נקבל אור ירוק להגיש בקשה להשתתף בפרסום חינם דרך גוגל לעמותות.

    לאחר קבלת אישור זה, אנו נוכל להגיש בקשה להוסיף כתובות אתרים (דומיינים) נוספים לחשבון הפרסום של העמותה (גוגל אדס) ונעשה זאת כך:

    1. נתחבר לחשבון גוגל שעליו חשבון העמותה.
    2. נעבור לקישור הבא: לחצו למעבר לקישור.
    3. יש למלא את הטופס כולו בזהירות רבה!
    4. כעת נמתין עד 7 ימי עסקים לאישור.
    5. נקבל אישור ונפרסם בכיף.

    שימו לב שיש חשיבות רבה למילוי הפרטים בצורה מדויקת עם שם העמותה, מייל העמותה, מזהה חשבון המודעות שעמם נרשמתם לתכנית המענקים. אי תאימות בפרט אחד או יותר יגרום לשלילת הבקשה בוודאות.

    מעבר לכך, כדי להצדיק אישור דומיין נוסף בתכנית המענקים של גוגל, יהיה עליכם לפרט בצורה נהירה ומדויקת מהי הסיבה לבקשה ואילו הקשרים יש בין אתרים אלו. (לא ניתן לצרף אסמכתאות, לכן אם ניתן, רצוי לקשר לדוחות של העמותה או כל הוכחה אחרת לחיבור בין האתרים).

    האם גוגל יאשרו את האתר הנוסף של העמותה?

    כלל לא בטוח. בכדי שגוגל יאשרו את האתר הנוסף, יהיה על אתר לעמוד בכל התנאים הקבועים בתכנית כפי שהאתר הראשון עמד בהם.

    כך לדוגמה, אם האתר החדש אינו בבעלות עמותה או אינו מוצפן (תעודת SSL / מנעול ירוק בשורת הכתובת) או אם האתר החדש של בתוכן, האתר עצמו לא יעמוד בתנאי הסף ולכן לא יאושר ויהיה עליכם לבצע תיקונים והתאמות ולהגיד בקשה להוספת האתר מחדש.

    האם יש מגבלה למספר האתרים בתכנית?

    לא. גוגל אינם מציינים שיש מגבלה כלשהי על מספר האתרים אך בהחלט יש מגבלה על תקציב הפרסום שהעמותה זכאית לו. כלומר, אם יש לכם 5 אתרי אינטרנט הרשומים על שם העמותה, אתם יכולים להחליט איך לחלק את התקציב בין האתרים אך התקציב נותר 10,000$ לחודש בדיוק כמו ליתר העמותות.

    לסיכום,

    אפשרי וקל למדי להוסיף אתרים נוספים לתכנית המענקים של גוגל לעמותות. לעומת זאת, קשה לעמוד בתנאי הסף המינימליים להשתתפות האתר בתכנית. לכן, הגישו בקשה להוספת אתר נוסף רק אחרי שבדקתם שהאתר עומד בכלל הדרישות. אם אינכם בטוחים בכך, השאירו לנו פניה ונבדוק זאת עבורכם במהרה ובחינם. בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    שירותי קידום אתרים
    שירותי שיווק לאתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    מתאים לסוגי אתרים:
    אתרי תדמית
    אתרי רשויות וממשל
    אתרי עמותות וארגונים
    מתאים למערכות ניהול תוכן:
    אתרי WordPress
    אתרי Open cart
    אתרי דרופל
    אתר Shopify
    עלות ממוצעת לשירות:
    מחיר זול ואטרקטיבי
    טווח עלויות לשירות:
    1,000-3,000 ש"ח
    סוג הצעת שירות:
    שירות מוצע כחלק משירותי ניהול אתרים
    מתאים לתקופת שירות:
    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן