fbpx

בניתם אתר אינטרנט חדש אך כעת עליכם להזין תכנים בכמות גדולה לאתר? יש לכם אתר מידע הדורש עדכונים רבים ותכופים לאורך זמן בכדי להישאר רלוונטי? אתם נדרשים להשקיע זמן רב בהזנת תכנים והשאלה שיש לשאול, האם להזין את התכנים לבד ואו לשכור מזין תוכן במיקור חוץ? – על כך במאמר זה.

הזנת תוכן במיקור חוץ

אתרי אינטרנט העוסקים במתן מידע אינם שווים הרבה ללא התוכן שלהם. יתרה מכך, בעידן החדש, יש משמעות גדולה לכך שאתר האינטרנט יהיה עדכני ומלא במידע רלוונטי לחיפושים של הגולשים במנועי החיפוש בכדי שהאתר יעלה בתוצאות הרצויות במיקומים גבוהים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הבעיה היא ששמירה על רלוונטיות ועדכניות התוכן דורשת השקעה לא מעטה. מעבר להזנת התוכן כפי שהוא לאתר (ערך נמוך) ניתן ורצוי להטמיע מסגרת תומכת ולשמור על סדר והיררכיה באתר (ערך גבוהה) כך שגם הגולשים וגם מנועי החיפוש ימצאו את דרכן באתר ויוכלו להפיק ממנו את המרב.

    כעת נשאלת השאלה:

    מה עדיף – הזנת תוכן עצמאית או הזנת תוכן במיקור חוץ?

    כדי לענות על שאלה זו, עלינו לבחון את היתרונות והחסרונות בכל אחת מהאפשרויות:

    הזנת תוכן עצמאית:

    מרבית היחידים בעלי האתרים נוטים להזין תוכן עצמאית.

    יתרונות בהזנת תוכן עצמאית:

    • אין עלויות נוספות!
    • ניתן להדגיש נקודות חשובות!

    חסרונות בהזנת תוכן עצמאית:

    • זמן יקר הולך לאיבוד!
    • לא תמיד יש מקצועיות מספקת!

    הזנת תוכן במיקור חוץ:

    מרבית העסקים בעלי האתרים נוטים להזין תוכן במיקור חוץ.

    יתרונות בהזנת תוכן במיקור חוץ:

    • מקצועיות גבוהה יותר לרוב!
    • חיסכון אדיר בזמן יקר!

    חסרונות בהזנת תוכן במיקור חוץ:

    • שליטה מוגבלת בתוכן שעולה!
    • עלויות עלויות עלויות!

    איך מקבלים החלטה?

    האופן בו מומלץ לקבל החלטה בעניין:

    אפשרות א': אין לכם יותר מידי מה לעשות וביכולתכם להשקיע את הזמן הדרוש ללמוד איך להזין תכנים נכונה ולבצע את העבודה בכוחות עצמכם. – הזנה עצמאית.

    אפשרות ב': ביכולתכם להזין את התכנים עצמאית אך ערך הזמן שתבזבזו יקר ביחס ליכולת שלכם להתמקד בעשיה אחרת ובעלת משמעות גבוהה יותר.- הזנה משותפת.

    אפשרות ג': אין לכם את הידע ואו הזמן לבצע את העבודה. ערך הזמן שלכם בתחומי המקצועיות שלכם ואו של העסק גבוהה יותר. – הזנה במיקור חוץ.

    לסיכום,

    יש לא מעט חברות שישמחו להעניק לכם שירותי הזנת תוכן במיקור חוץ. בחלק מהחברות יידרשו התחייבות לפרק זמן מסוים ואו התחייבות למספר שעות מינימלי. יש לקחת בחשבון שמדובר בעבודה שחורה וקשה שאמנם נראית כקלה לביצוע אך בפועל יש בה מורכבויות רבות ולכן תנאי החברות השונות אכן במקומן. אנו בעצמנו, מחייבים תקופת מינימום של חודש כאשר מספר התכנים שיוזנו מידי חודש מוגבלים לטווח שעות מוגדר מראש בכדי למנוע הפסדים. מעוניינים לשמוע עוד ואו לשכור את שירותנו, השאירו פרטים ונחזור אליכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן