fbpx

יש מגוון רחב של מערכות ניהול תוכן. אך מערכת וורדפרס נחשבת לפופולרית ביותר בעולם עם היקף שימוש של כ30% מסך כלל האתרים בעולם. הערכות מדברות על כך שבישראל היקף השימוש עומד על 60%! לכן, חשבנו שראוי לכתוב מאמר אודות הזנת תוכן לאתרי וורדפרס.

הזנת תוכן לאתר וורדפרס

בין אם אתם בעלים של אתר תדמית, קטלוג או מכירות, סביר להניח שאתם עובדים יום יום על מערכת הוורדפרס שלכם. בסך הכל, מדובר במערכת ניהול תוכן נוחה למדי ולכן ניתן להזין בו תוכן בקלות רבה למדי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אך, ישנם מקרים בהם הזנת תוכן הופכת לקשה ומעצבנת ורבים דוחים את הטיפול באתר שלהם עוד ועוד עד שהאתר הופך ללא עדכני ולא רלוונטי. כמו כן, ישנם מקרים בהם לא מספיקה הזנת תוכן בסיסית אלא יש צורך בהזנה מתקדמת המבוססת על מחקר מילות מפתח כדי להצליח לתפוס נתח מהחיפושים האורגניים בתוצאות החיפוש.

    במאמר זה אנו נסביר בקצרה על האפשרות לייצא את הכאב ראש שבהזנת תוכן לאתרים לגורמים חיצוניים (להלן אנחנו) לשם השגת תוצאות מבלי לעבוד קשה..

    שירותי ניהול והזנת תוכן לוורדפרס

    אתרי אינטרנט דורשים ניהול מתמשך כדי להניב תוצאות. בין אם אתם מסתמכים על תנועה אורגנית או ממומנת, עליכם לנהל את האופרציה בצורה מקצועית ומתמשכת כאשר אופטימיזציה הנה חלק מהותי מהתהליך.

    הזנת תוכן לאתרים בכלל לוורדפרס בפרט הנה חלק משמעותי מהניהול השוטף של האתר. על מנהל אתר אינטרנט לבחון כל הזמן איך ביכולתו לשפר את תוכן האתר על ידי הזנת תוכן חדש ואו שיפור התוכן הקיים. מנהל האתר יידרש לבחון בכל זמן את המתחרים בשוק, ללמוד מהם ולהזין תוכן טוב מהם כדי לזכות בתעדוף של מנועי החיפוש וכלי הפרסום.

    מאחר ומדובר בכאב ראש יוצא דופן והעבודה הנדרשת צורכת זמן יקר ערך בה אתם יכולים לעסוק בדברים חשובים הרבה יותר, ניתן ורצוי לפנות לחברה המתמחה בניהול אתרי אינטרנט כדי שהיא זו שתשא באחריות לנהל את תוכן האתר ולהזין עבורכם את התכנים למערכת הוורדפרס.

    הזנת תוכן לחנות וורדפרס

    במידה ואתם מנהלים חנות על גבי הוורדפרס (ווקומרס) הרי שהצורך בניהול אתר אפקטיבי הופך למשמעותי אף יותר. על מזין התוכן להעלות מוצרים רבים לחנות מידי יום ולעשות זאת תוך שמירה על כל כללי הקידום לחיפוש האורגני תוך ניסיון לשכנע את הגולשים שירכשו דרך האתר שלכם.

    במסגרת עבודתו של מזין התוכן/מנהל האתר, יהיה עליו לבדוק בכל זמן יול יבואנים, שותפים, מתחרים את מצב השוק ושהמוצרים שאתם מציעים יהיו אטרקטיביים ובמחירים נוחים שיאפשרו לרוכשים רבים ככל האפשר לבצע את הרכישה דרך האתר שלכם.

    אבל בשורה התחתונה, כמה עולה?!

    עלות הזנת תוכן לאתר וורדפרס הנה דומה ליתר מערכות ניהול התוכן. המחיר נקבע בהתאם לשלושה אפשרויות תמחור:

    1. הזמנת בנק שעות – רכישת מלאי שעות להזנת תוכן במחיר נקוב מראש.
    2. הזמנת הסכם שירות – רכישת חבילה מתחדשת על בסיס חודשי במחיר קבוע.
    3. הזמנת היקף משרה – רכישת עובד במשרה חלקית במיקור חוץ.

    העלויות נעות ממאות שקלים לשעה בבנקים של שעות ועד אלפי שקלים במסגרת היקפי שירות. לכן קשה לקבוע עלויות ללא היכרות מוקדמת ובחינת מספר המוצרים/התכנים שיש להזין לאתר:

    • שעות בודדות להזנת תוכן – אפשר להסתפק ברכישת בנק שעות.
    • שעות רבות להזנת תוכן – אפשר להסתפק בהסכם שירות (עד 50 פריטים לחודש).
    • עבודה קבועה וסזיפית – אין מנוס מהחזקת עובד במיקור חוץ לכמה שעות כל יום.

    רוצין שנבחן עבורכם איזה היקף שירות נדרש לכם? אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ ללא עלות וללא התחייבות ואנו מבטיחים להעניק לכם את המענה המלא כדי שתוכלו לבחון את צורכי העסק ולקבל החלטות שנכונות עבורכם!

    בהצלחה

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן