fbpx

פייסבוק מאפשר לבעלי עסקים לפרסם פרסומים מותאמים אישית לקהלי יעד מוגדרים ומדויקים למדי. מסיבה זו בעלי עסקים רבים משקיעים מידי חודש אלפי שקלים בשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם ובמקרים רבים גם בהצלחה יתרה.

אבל איך בעצם עובד המנגנון דרכו מנהלים את הפרסום? הדרכה מהירה לרוצים בכך,

מנגנון הפרסום של פייסבוק

פייסבוק מציעה פלטפורמה שמצד אחד מקנה יכולות פרסום סופר-מתקדמות ומצד שני עושה זאת בתצורה נוחה למדי לשימוש. אם בכל זאת הסתבכתם בניהול הקמפיינים, הנה מה שאתם צריכים להבין בכדי לעשות שימוש יעיל בפלטפורמה:
  1. ביזנס מנג'ר
  2. חשבון מודעות
  3. קמפיין
  4. קבוצת מודעות
  5. מודעה
נעבור על הרכיבים במהירות,

1. ביזנס מנג'ר בפייסבוק

השלב הראשון במערך הפרסום הנו חשבון עסקי. החשבון העסקי הנו סוג של מעטפת המאפשרת לבצע פעולות ניהוליות חשובות כדוגמת:
  • הוספת מנהלים חיצוניים.
  • הגדרת פרטי עסק ואשראי.
  • איסוף דאטה (פיקסל) ממקורות חיצוניים.
  • חיבורים לחנויות חיצוניות (קטלוגים).
  • ועוד..
חשבון עסקי בפייסבוק מאפשר לעשות גם קישור בין נכסים שונים ברשת החברתית לחשבון עסקי אחד. כך ניתן לחבר בין עמוד עסקי בפייסבוק, עמוד עסקי באינסטגרם, מספר טלפון לוואטסאפ ביזנס לחשבון מודעות ולמשתמשים שונים בהצלחה.

2. חשבון מודעות בפייסבוק

השלב השני במערך הפרסום הנו חשבון מודעות. חשבון המודעות כולל פרטי אשראי ייעודיים לקמפיין, מתן אפשרות לנהל מספר קמפיינים לאותו עסק תחת חשבון אחד (ויחד עם נכסים אחרים בנפרד תחת אותו חשבון עסקי).

חשבון מודעות הנו מעטפת לשלל הקמפיינים השונים, דרכו ניתן לראות נתונים סטטיסטיים על ביצועים שונים וכמובן לנהל עצמאית את השיווק ברשתות החברתיות.

3. קמפיין מודעות בפייסבוק

השלב השלישי במערך הפרסום של פייסבוק הנו מכלול הקמפיין. הקמפיין מהווה כלי מרכז של מספר קבוצות מודעות ומודעות יחד בהתאמה ליעדים השונים.

אנו נקים קמפיין נפרד לכל סוג של יעוד, קמפיין אחד לתנועה לאתר, קמפיין אחד למכירות, קמפיין אחד לפניות ועוד ועוד..

4. קבוצות מודעות בפייסבוק

השלב הרביעי במערך הפרסום של פייסבוק הנו קבוצת המודעות. קבוצת מודעות כבר כוללת את קהלי היעד אליהם אנו פונים. זהו השלב החשוב ביותר, בו אנחנו מגדירים לרשת החברתית בפיד של מי נרצה להופיע וזאת בהתאם לנתוני עבר ואו להערכות קודמות שלנו.

בקבוצת המודעות אנו בעצם מכוונים את המודעות שלנו לקהלים שונים בהתאם לאופי השירות ובהתאם ליעדים שהוגדרו כבר בשלב הקמפיין עצמו.

5. מודעות פייסבוק

השלב החמישי במערך הפרסום בפייסבוק הנו המודעה עצמה. המודעה עצמה מכילה את תוכן הפניה ללקוחות שהוגדרו. המודעה מכילה את המסר המדויק לכל קהל יעד וכמובן זה גם מה שרואים המשתמשים הפוטנציאליים.

כלומר כאשר אתם רואים פרסומות בפייסבוק או באינסטגרם, אתם רואים את השלב האחרון בלבד בתהליך ארוך במיוחד.

ניהול קמפיינים בפייסבוק


כאשר יש ניהול מקצועי לקמפיינים בפייסבוק, יש התאמה גבוהה בין כלל השלבים בפרסום והתוצאות נראות בהתאם.

רוצים שניקח את הקמפיינים שלכם לרמה הבאה? השאירו פרטים ונעזור גם לכם!

מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

אזורי פעילות
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות
073-3745552
לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ
Whatsapp - 055-9381228
הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני
[email protected]
מינימום התחייבות לקוח לשירות
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

מידע אודות שיוך התוכן לשירות

מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
שירותי ניהול אתרים
למי מתאים השירות:
ארגונים ועמותות
גופים ממשלתיים ורשויות
עסקים בינוניים
עסקים גדולים
עסקים קטנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התייעץ איתנו חינם!
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן