fbpx

השירות "קידום אתרים" מחופש על ידי כ-15,000 איש בצורות שונות מידי חודש. הביקוש לשירותי קידום אתרים עולה בהתמדה אך גם מספר מקדמי האתרים המתחרים על לבם של הלקוחות גואה. עם התחרות הרבה, רבים מבטיחים דברים שאין בידם לקיים וזאת רק בכדי "לנעול אתכם" כלקוחות.

השאלה הגדולה היא, מה הפערים בין ההבטחות ובין המופיע בהצעת המחיר שקיבלתם. במאמר זה נצביע על הסעיפים החשובים ועל הסעיפים שאמורים לעורר סימני שאלה אודות אזהרה!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מה לחפש בהצעת מחיר לקידום אתרים?

    כאשר אתם פונים לקבל הצעות מחיר לשירותי קידום אתרים, מומלץ תמיד לחלק את התהליך לשלושה שלבים:

    1. קיום שיחה עם נותן השירותים.
    2. קבלה וניתוח הצעת המחיר על מרכיביו השונים.
    3. קבלת המלצות על נותן השירותים.

    במאמר זה נתמקד בעיקר בשלב השני בתהליך אך נציג גם את יתר השלבים בכדי להציג את התהליך המלא (השלבים כרוכים זה בזה).

    1. קיום שיחה עם נותן השירותים:

    עוד בטרם אתם בוחנים את הצעת המחיר לקידום אתרים, מומלץ בחום לקיים שיחה ערה עם נותן השירותים ולנסות לקבל תימוכין לרמת מקצועיותו. בשיחה טלפונית ישירה עם נותן השירותים ניתן לבחון ערכים חשובים שאינם נשקפים בהצעת המחיר כדוגמת:

    • רמת השליטה של נותן השירות בעבודתו.
    • אופי נותן השירותים ומידת החיבור עמו.
    • איסוף מידע מקיף על אופן ביצוע העבודה.

    לא אחת, עסקאות נסגרות בצורה טלפונית וללא כל תלות בהצעת המחיר בפועל וזאת על סמך החיבור הטוב בין מבקש השירות ונותן השורות.

    אך, חשוב מאוד לא לדלג על בחינה מעמיקה של הצעת המחיר ועל כך כעת,

    2. ניתוח הצעת המחיר לקידום אתרים:

    הצעת מחיר כתובה הנה אסמכתא ברורה לקשר המקצועי בינכם ובין מקדם האתרים. יתרה מזאת, במקרים רבים הצעת מחיר לקידום אתרים כוללת בתוכה סעיפי התחייבות ומסעיפים אלו יש להימנע מכל מחיר!!!

    לצערנו, לא מעט הצעות מחיר לקידום אתרים כוללות התייחסות מעורפלת למרכיבי השירות אך מגוון רחב של ערכים המתארים הצלחה ואו הגעה לתוצאות מסוימים. במקרים אלו, יעשה שימוש במושגים כדוגמת "השתדלות" או "מאמצים" שאינם אומרות דבר . במקרים אחרים, יש התחייבות לתוצאה מסוימת שגם היא לא הגיונית מאחר ואנו לא שולטים במנוע החיפוש ואו במתחרים ולכן זה מעיד על חוסר מקצועיות או הבנה.. (או נוכלות!)

    בהצעות מאין אלו, מקדמי אתרים לעתים מוציאים קישורים בעלי ערך נמוך מאתרי אינדקס, לוחות מקוונים או מחוות שרתים ובכך הם מסתפקים. כלומר, הערך נמוך במיוחד..

    מה כן לחפש? ובכן להלן הסעיפים החשובים:

    • התחייבות למספר קישורים חדשים מידי חודש.
    • התחייבות למספר מאמרים חדשים מידי חודש.
    • התחייבות להטמעת ערכי קידום בתכני האתר.
    • התחייבות להתאמת האתר לדרישות גוגל.
    • התחייבות לניהול תוכן האתר והתאמתו לגוגל.
    • התחייבות לדוחות תקופתיים או לפי דרישה.

    אם מדובר באיש מקצוע מנוסה, הוא אמנם לא יתחייב לתוצאות כלשהן. אך הוא בהחלט יתחייב לבצע שורה ארוכה של פעולות בתוך האתר ומחוצה לה ואף יכמת את העשייה במספרים.

    כלומר, יפורסמו 4 מאמרים, יופקו 1 קישורים, יבוצע יישור קו לערכי מטה דאטה בכל האתר ויתווספו ערכים חלופיים לכל המדיה והתפריטים וכן הלאה..

    עם נתונים אלו, אנו יודעים למדוד את העשייה של מקדם האתרים. וחשוב מכך, אנו יכולים להעריך אילו השפעות יהיו למהלך הקידומי עליו אנו עמלים.

    3. תמיכת ההצעה בהמלצות של לקוחות:

    לא משנה מה אתם חושבים על נותן השירותים ואו על הצעת המחיר שקיבלתם, מומלץ לפנות גם ללקוחות קיימים בכדי לזכות בחוות דעת מגורם המשלם כסף ורואה תוצאות ברורות בשטח. חברה מקצועית ואו מקדם אתרים מנוסה יוכל להפנות אתכם למספר רב של לקוחות מרוצים שישמחו לתאר לכם איזה ערך הם מפיקים מההתקשרות עמו.

    כאשר יש לכם תחושת בטן טובה לאחר שיחה עם נותן השירותים + הצעת המחיר מראה על רצינות ומקצועיות של נותן השירותים + יש לנותן השירותים קבלות בפועל, הרי שבהחלט ניתן להתקדם להתקשרות בלב שקט ומתוך ציפייה מבוססת לתוצאות!

    הערה חשובה:

    אם נכוותם בעבר עם מקדמי אתרים שהבטיחו לכם הרים וגבעות ובתכלס לא ראיתם עבודה או תוצאות, ייתכן ואתם רוצים ללמוד עוד על שירותי ניהול אתרים. מדובר בשירות שממש מרגישים על בסיס קבוע ואשר כולל בתוכו גם את כל מרכיבי הקידום האורגני והתוצאות הן מידיות (חיסכון בזמן, חיסכון בכאב ראש) ובטווח הארוך (קידום אורגני וגידול במכירות).

    מוזמנים לפנות אלינו ונשמח להעניק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית ולהשקיע בכם עבודה קשה… 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן