fbpx

יש לכם אתר מכירות (חנות) ואתם מודאגים מכך שאינכם עומדים בקצב? רואים את העונות מתחלפות ואת החגים עוברים אך הפרסום שלכם נראה פחות או יותר אותו דבר? ככל הנראה שאתם מפספסים לא מעט מכירות התלויות בשיווק מבוסס עונה/חגים וזה פספוס לא קטן.

אנחנו יודעים שאתם ככל הנראה עסוקים מאוד בתפעול השוטף של העסק ולכן גם לא מוצאים די זמן לניהול האתר והשיווק אך זה לא פותר אתכם מהצורך לבחון פתרונות שיאפשרו גם לכם ליהנות מכל היתרונות שבפרסום עונתי.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במאמר זה אנו נסקור בקצרה את האפשרות האוטומטיות לשיווק מותאם תקופה גם בלי לנהל את הקמפיינים ידנית בתדירות גבוהה.

    התאמת שיווק לעונות/חגים

    שיווק הנו עסק מורכב. על המפרסם לפנות לקהל היעד הנכון בזמן הנכון ועם ההצעה הנכונה ביותר. זה מאוד מאוד קשה בשוטף אך למזלנו יש נקודות אחיזה במהלך השנה אשר סביבם קל יותר לשווק ואלו הם כמובן חילופי עונות (מבצעי סוף עונה/חיסול מלאי) בהם קהל היעד נדרש להתחדש במוצרים שונים וחגים ומועדים בהם רבים פותחים את הארנק ומתפנקים.

    כאשר יש לעסק מנהל שיווק קבוע ותקציבים מכובדים לפרסום ברשת, קל למדי למנף אירועים אלו. אך כאשר לעסק אין תקציבי ענק, הרי שאפילו נקודות אחיזה אלו אינם מאפשרים מינוף משמעותי.

    מה עושים? איך בכל זאת משווקים עסק קטן באינטרנט? ובכן אנו ממליצים על סוגים מסוימים של קמפיינים פרסומיים שפשוט עובדים!

    סוגי שיווק אוטומטיים לעסקים קטנים:

    עסקים קטנים המנהלים חנויות אינטרנטיות יכולים לבחור מבין שלל סוגי סוגי שיווק אונליין:

    • פרסום דינמי.
    • פרסום מכירתי. 

    לסוגי השיווק מעלה יש יתרון אחד בולט שהופך אותם למועדפים על ידי עסקים קטנים וזהו כמובן היכולת לבנות אוטומציות שיווקיות.

    בשני סוגי קמפיינים אלו ניתן להגדיר למנוע החיפוש (גוגל) לייצר מספר רב של מודעות בהתאם לקיום מוצרים בחנות האינטרנטית וכך בעצם כאשר גולשים מחפשים מוצר ואו שירות המוצע על ידי בית העסק, מופיעה עבורם מודעה מדויקת המפנה אותם לאתר העסק לשם המשך פניה ואו רכישה מידית.

    למה זה חשוב? ובכן, כי המודעות נוצרות ומופיעות לגולשים רק כאשר יש חיפושים עבורם.במילים אחרות, במידה ויש בחנות האינטרנטית מוצרים לחורף, הגולשים יבצעו חיפוש שלהם בחורף והמודעות יווצרו באופן אוטומטי עם יצירת הביקוש און ליין. כך גם, רק בשבועות לפני חג החנוכה אנשים יתחילו לחפש חנוכיות לרכישה. החנוכיות יכולות להופיע באתר כל השנה אך רק בתקופה הרלוונטית שיווצרו עבורם מודעות בהתאם לביקושים המשתנים.

    מה העלויות של שיווק אוטומטי?

    העלות של סוגי פרסומים אלו הן משתנה של ביקוש והיצע כמו בכל שוק אחר. אך, ביחס ליתר אפשרויות השיווק, מדובר בשיטות שיווק זולות ואפקטיביות במיוחד! לכן, השאלה איננה כמה זה עולה? אלא מה היחס הצפוי בין ההשקעה בפרסום ובין המכירות בפועל (האם כלכלי?).

    התשובה על כך הנה שבמרבית המקרים יש כדאיות כלכלית מובהקת לשיטות שיווק אלו. כלומר, יש יחס מאוד גבוהה בין הסכום שהושקע לבין הסכום שהתקבל חזרה בהתאמה.

    החיסרון היחיד בשיטות שיווק אלו הנו שיש צורך בהקמה מקצועית של הקמפיינים. אדם מן השורה לא ידע לבצע את הממשק בין האתר לגוגל מרצ'נט סנטר ומגוגל מרצ'נט סנטר לגוגל אדס ומגוגל אדס לגוגל אנליטיקס תוך הפקת מסקנות ושיפור מתמיד של הביצועים..

    לסיכום

    אם אתם רוצים למכור מבלי להתעסק בשיווק, יש פתרונות מעולים לכך. פנו למנהל האתר שלכם בחברתנו ואו הצטרפו לשורותינו בכדי ליהנות מכל השירותים המתקדמים ומהתוצאות הטובות ביותר! 😉

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן