חוקי גוגל לעמותות

חוקי גוגל לעמותות – אספנו עבורכם את כל חוקי השימוש במענק גוגל לעמותות!

יש בלבול רב למדי בכל הקשור למה מותר ומה אסור לעשות עם מענק גוגל לעמותות. כמו כן, לא מעט עמותות מבצעות שינויים באתרי האינטרנט שלהם שעלולים להביא לפסילת המענק של גוגל לעמותות עקב חוסר עמידה בתנאי הסף של האתר עצמו (לא של המענק בפועל..). לכן, אם אתם מוצאים עצמכם שואלים שאלות ולא מוצאים תשובות מספקות, מאמר זה יעשה לכם מעט סדר.

חוקי גוגל לעמותות

כדי לפשט מאמר זה, אנו נחלק את החוקים של גוגל לשלושה קטגוריות שונות:


צריכים עזרה? התייעצו בחינם עם מנהלי האתרים של WEmanage!


  1. חוקי הבסיס לזכאות אתר האינטרנט.
  2. חוקי השימוש במענק גוגל לעמותות.
  3. חוקי גוגל להמשך הזכאות.

בכדי להמשיך ליהנות מהטבות גוגל לעמותות, יש לעמוד בכל שלושת הקטגוריות הללו ועליהם נעבור בקצרה כעת,

חוקי הבסיס לזכאות אתר האינטרנט

הזכאות למענק גוגל לעמותות אינו מותנה באתר האינטרנט. אך האלמנט החשוב ביותר בו, 10,000$ החודשיים שמתקבלים לפרסום מקוון בהחלט תלויים באתר האינטרנט. כלומר, ייתכן ותהיו זכאים לקבלת מענק גוגל לעמותות אך אם האתר אינטרנט שלכם אינו עומד בחוקי גוגל אדס, לא תוכלו לפתוח חשבון פרסום ולנצל את הכסף שעומד לרשותכם, להלן דרישות הסף לאתר האינטרנט:

  • על כתובת האתר להיות בבעלות העמותה הזכאית.
  • על האתר להיות פונקציונלי ואיכותי:
    • האתר חייב להיות מובן (הסבר מדויק ליעדי העמותה).
    • האתר חייב לתפקד היטב וללא קישורים שבורים.
    • האתר חייב להיות נוח לשימוש, בעל תוכן איכותי רב.
    • האתר אינו יכול להבטיח תוצאות כלשהן לשירות/מכירה.
  • האתר אינו יכול לשמש למטרות מסחריות שאינם בקשר לעמותה.
    • האתר חייב להציג הסבר על כל שירות/מוצר שנמכר באתר.
  • האתר אינו יכול להציג מודעות פרסומיות (בוודאי לא אדסנס).

במידה ואתם עומדים בכל התנאים הללו, הרי שהאתר אינטרנט של העמותה זכאי לפרסם ברשת החיפוש של גוגל. אך גם לכך יש חוקים..

חוקי השימוש במענק גוגל לעמותות

אם האתר שלכם זכאי לפרסם זה מעולה. אך, הניהול השוטף של הפרסומים אף הוא נתון לסדרה ארוכה של כללים אשר אי ציות להן עלול להביא לכדי הרחקה מהתכנית ואף לשלילת הזכאות עבור העמותה ככלל. להלן תנאי השימוש בגוגל אדס:

  • יש להקפיד על הקמה נכונה של קמפיינים:
    • הקמת לפחות 2 קבוצות מודעות לכל קמפיין.
    • הקמת לפחות 2 מודעות פעילות בכל קמפיין.
    • הגדרת לפחות 2 מילות מפתח בעלות קשר הדוק לעמותה.
  • על הקמפיין לעמוד בדרישות הסף של התכנית:
    • מילות המפתח חייבות להיות ברמת איכות של 2 לפחות.
    • מילות המפתח אינם יכולות לכלול ביטויים גנריים ורוחביים.
    • מילות המפתח אינם יכולות לכלול שמות מתחרים/מותגים.
    • יחס הצפייה/חשיפה של המודעות חייב להיות גדול מ-5%.
  • התניות נוספות:
    • על החשבון לכלול הגדרת המרות בגוגל אדס או בגוגל אנליטיקס.

גם עמידה בכל החוקים הללו אינה מבטיחה את המשך הזכאות במענק גוגל לעמותות, במידה ואתם עומדים בכל תנאים אלו, עליכם להשלים עוד מטלה אחת קטנה בכדי להמשיך ולהחזיק בזכאות למענק גוגל לעמותות,

חוקי גוגל להמשך הזכאות

עמותות הזכאיות לקבל מענק כה משמעותי מגוגל נדרשות גם להחזיק מעט חזרה לענקית החיפוש. היא בתורה מבקשת מאיתנו לבצע פעולה פשוטה למדי שדורשת בדיוק 5 דק' פעם בשנה בכדי להמשיך להחזיק בזכאות:

  • מילוי סקר מעורבות במענק גוגל לעמותות.

סקר זה אינו דורש זמן רב ותקבלו הזמנה למלא אותו אחת לשנה דרך חשבון גוגל אדס של העמותה. חשוב מאוד לוודא שאתם מופיעים עם מייל תקני ברשומות החשבון הפרסום בכדי שלא תפספסו את הסקר ושחשבונכם לא יושהה.

זהו, אלו החוקים שיש להכיר וליישם.

בהצלחה!


צריכים עזרה? התייעצו בחינם עם מנהלי האתרים של WEmanage!


0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *