fbpx

אתם בוודאי זוכרים איך בעבר היו לנו בשכונות המגורים חנויות מכולת, חנויות למוצרי חשמל, חנויות באזר לבגדים ומגוון עסקים קטנים ששירתו את הקהילה המקומית. עם הזמן, הגיעו להן הרשתות הגדולות עם המיתוג החזק והמחירים התחרותיים והצליחו להפוך את הרגלי הצריכה שלנו. כיום, האבולוציה של עולם השירות והמכירות עוברת שלב נוסף ובו בעצם למיקום של העסק יש ערך זניח בהגעה ובמתן שירות ללקוחות.

מצב חדש זה מהווה אתגר בלתי נתפס על ידי רבים אבל בו זמנית גם הזדמנות יוצאת דופן לתפיסת נתח שוק משמעותי ולאורך זמן. במאמר זה אנו נסביר מה צריך לעשות כדי ליהנות ממהפכת השיווק והמכירות ברשת ואיך עליכם להתכונן ולהשקיע את זמנכם וכספכם כדי להשיג יעדים אלו בהצלחה!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    חיזוק העסק בעזרת הרשת

    המרחב המקוון מאפשר לנו לדלג על המיקום שלנו ולעלות למגרש של הגדולים. לא עוד צריך משאבים יוצאי דופן כדי להיחשף לקהלים ענקיים, לא עוד נדרשים במספר רב של סניפים כדי להשיג מכירות גבוהות, כיום ניתן להשיג את אותן היעדים בתקציב קטן רזה וייעודי שמנוהל נכונה על ידי איש מקצוע המתמחה בכך.

    על מה אנחנו מדברים? ובכן, באינטרנט אין ערים. באינטרנט אין כבישים, מדרכות, מס שילוט, ארנונה, עלויות עובדים ועוד שלל רחב של הוצאות. בעזרת ניהול אתר אינטרנט, אנו יכולים להשיג את אותן היעדים אך עם תקציב מצומצם למדי (אפילו לעבוד מהבית!) וכך להקטין סיכונים ולהגדיל הזדמנויות.

    אבל, מלבד העניין הפיננסי שמאוד חשוב לשוחח עליו, עלינו לראות את התמונה הרחבה יותר. בעזרת האינטרנט אנו יכולים להגיע ללקוח היושב אי שם בצד השני של הארץ ולשכנע אותו שעל אף המרחק, כדאי לו להתקשר בשירותינו מאחר ואנו מקצועיים, אדיבים ובעיקר כי אנחנו הופענו במעלה תוצאות החיפוש שלו.

    כן, כפי שהבנתם, באינטרנט כמו באינטרנט. מי שמצליח לתפוס את התוצאות הראשונות של מנועי החיפוש השונים צפוי ליהנות מכמות גדולה של עבודה וזאת בדומה לבעל עסק שמקים סניף בתוך קניון עמוס רוכשים וזאת מאחר וכולם עוברים ליד העסק המקוון ורוכשים את שירותיו.

    אוקי, אבל איך עושים זאת?

    כדי להצליח להגיע לתוצאות הראשונות במנועי החיפוש לנושאים בהם אתם עוסקים, עליכם להגדיר בראש ובראשונה מה אתם מציעים ולאלו לקוחות אתם מציעים את השירות. לאחר מכן, ניתן להמיר את אפיון קהל היעד למה שמכונה "מחקר מילות מפתח" ובו אנו בוחנים איך הלקוחות שלכם צפויים לחפש את השירותים שלכם ברשת.

    עם קבלת רשימת מושגים אותם יחפשו הגולשים, עליכם להבין מה המשמעות של חיפושים אלו. או אם תרצו – מה התשובה שהם מצפים לקבל?. במידה ותצליחו לזהות ולהעניק תשובה טובה יותר מיתר המתחרים שלכם ברשת, עם הזמן אתם צפויים להתברג במעלה תוצאות החיפוש וליהנות מתנועה רבה של לקוחות פוטנציאליים ומחיזוק משמעותי לעסק!

    מה הם השיקולים בחיפושיו של הגולש:

    1. הגולש רוצה לקבל חוויית שימוש טובה (מהירות, נוחות שימוש, קריאה נוחה).
    2. הגולש רוצה לקבל מידע אמין ואיכותי (תוכן מעמיק, שפה פשוטה, מענה על השאלה).
    3. הגולש רוצה לקבל מידע עדכני ורלוונטי (תוכן עם נתונים עדכניים בהתאמה עבורו).

    במידה ותצליחו למלא אחר שלושת הפרמטרים הללו בהצלחה, מקומכם בתוצאות החיפוש הראשונות מובטח. אך, ייתכן ותידרשו להמתין בין 6-8 חודשים כדי לראות איך העבודה שלכם באה לידי ביטוי מאחר ויש פער בזמן בין "זריעה" ובין "קצירה" בדיוק כפי שקיים בעולם האמיתי ביבולים שחקלאי מגדל בשדה.

    לסיכום,

    כדי לחזק את העסק בעזרת האינטרנט, יש צורך בשינוי תפיסה. במקום סניפים אנו נדרשים לערכים. במקום מיקומים, אנו נדרשים לאיכות גבוהה וכן הלאה. ביכולתכם לשכור איש מקצוע שידאג שדברים אלו יתרחשו ושהאתר יקודם כהלכה ויש שני סוגי אנשי מקצוע שמעניקים שירותים אלו: מקדם אתרים ו-מנהל אתרים. מקדם אתרים עוסק רק בהיבטים מחוץ לאתר ונראות בתוצאות החיפוש, מנהל אתרים עוסק בכל הקשור למתרחש בתוך האתר אך גם מחוצה לה ולכן אנו מאמינים שעדיף לכם לשכור שירותי ניהול אתרים (אנחנו כאן ונשמח לשמוע מכם..)

    פנו אלינו לכל התייעצות, נשמח לעמוד לרשותכם ללא עלות וללא התחייבות במענה על כל שאלה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן