fbpx

כמה פניות אתם מקבלים מהאתר שלכם מידי חודש? האם הפניות הללו איכותיות ומייצרות עבודה? במאמר זה אנו לא נסביר איך יוצרים פניות נוספות, אלא נסביר איך מנהלים ומייצרים ערך מהפניות הקיימות שמתקבלות נכון למועד זה.

טיפול בפניות מהאתר

יש מספר סוגי אתרים ברשת:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. אתרים שאינם מקבלים פניות כלל.
    2. אתרים שמקבלים פניות אחת לתקופה.
    3. אתרים שמקבלים מספר רב של פניות.

    רוב האתרים ברשת נמנים לסוג האמצעי והם מקבלים פניה בודדת אחת לתקופה בהתאם לאופי השירות שהם מציעים, ישנם אתרים שזוכים למספר רב של פניות אך אין לפניות אלו כל ערך ממשי עבור בעלי האתר ומכך שלא מדובר ביתרון אלא בחיסרון.

    איך שלא מסתכלים על זה, אתרי אינטרנט נועדו לשם קבלת פניות ותקשורת עם הלקוחות. לכן, במידה והאתר שלכם אינו זוכה לפניות רבות ואו מתקבלות דרכו פניות לא רלוונטיות, יש לבחון מה ניתן לעשות כדי לשפר את איכות הפניות והרלוונטיות שלהם בכדי להשיג הצלחות!

    אז בואו ננסה להבין איך עושים זאת?!

    שיפור איכות הפניות מהאתר:

    אין משמעות רבה למספר הפניות מהאתר אלא לרמת איכותן. כלומד, ניתן לייצר עשרות ואף מאות פניות מידי יום במידה ומבטיחים שירות/מוצר שאינו קיים או במחיר לא ראלי. כך לדוגמה, במידה ותציעו שירות בחינם, תגלו שאתם מוצפים בפניות. מצד שני, כעסקים אין לנו עניין בפונים בלי יכולת כלכלית ואו התאמה לעסק שלנו.

    שיפור איכות הפניות ואו שיפור יחסי ההמרה באתר מתחילים הרבה קודם לסביבת הפניה עצמה (יצירת קשר). כדי להביא לקבלת פניות טובות ואיכותיות, יש לייצר ערך גבוהה לקהל בעל זיקה קרובה ואמיתית לתחומי הפעילות שלנו. כך לדוגמה, אנו כותבים מאמר על שיפור האיכות של הפניות מהאתר כדי שאתם תבינו שאנו יודעים לייצר ערך גבוהה במסגרת שירותי ניהול אתרים אותם אנו מציעים.

    מה אנו יודעים עליכם:

    • אתם בעלי עסק.
    • יש לכם אתר אינטרנט.
    • אתם מתקשים לייצר/לנהל את הפניות מהאתר.

    לנו כמובן יש מענה לבעיות שלכם ומכך ששווה לנו לייצר לכם תוכן רלוונטי ומעניין שלאחריו תכירו אותנו..

    לאחר שיצרנו תוכן איכותי והגולשים כבר נמצאים באתר, עלינו לסייע להם לפנות אלינו בעזרת לחצני חיוג, פופ-אפ מזמין ואו טופס בתוך התוכן שיציע הצעה נעימה אך בולטת דיו שהלקוח ישאיר פרטים. לאחר קבלת הפניה, עליכם לנהל אותה ועל כך כעת.

    ניהול הפניות המתקבלות מהאתר:

    כאשר קיבלנו פניות מהאתר, יש 2 אפשרויות עיקריות:

    • הפניות מתאימות לנו ומבורכות.
    • הפניות לא רלוונטיות ומיותרות.

    במידה והפניה שקיבלנו רלוונטית וקשורה לתחומי הפעילות שלנו, עלינו לפעול בצורה מסודרת וקבועה מראש כדי להבטיח סיכויים גבוהים להצלחה. במידה והפניות מהאתר אינם רלוונטיות לנו, צריך לזכור שהאשפה שלנו הוא בדיוק הזהב של האחר. לכן, עלינו למצוא שותף שירכוש מאיתנו פניות אלו ואו לפחות ייקח אותם ויטפל בהם כהלכה כדי שיצא שמכם לטובה.

    להלן ההוראות לטיפול בפניה (ליד) שמתקבל מהאתר:

    1. חיזרו אל הליד באופן מידי – כן, גם אחרי 2 דק'. לקוחות אוהבים זאת.
    2. הקשיבו לדרישות הפונה – עצרו עצמכם מלספר. התחילו בלהקשיב.
    3. הרחיבו במידע עם הפונה – אל תתקמצנו על ידע, שתפו את הפונה בעצות.
    4. חתרו למגע ישיר לסגירה – וודאו שאתם לא מנתקים לפני הצעה מסודרת.
    5. שמרו על קשר עם הפונה – שיחה הנה רק השלב הראשון בקשר עם הפונה.

    במידה ותפעלו כך, תוכלו להגיע לרף סגירות גבוהה בהרבה וכמובן תשיגו שביעות רצון מצד הלקוחות.

    לסיכום,

    ניהול לידים מהאתר אינו עניין קל ואו פשוט. יש לעבוד בצורה מסודרת, לקבוע יעדים ולהשיג אותם בכל דרך אפשרית. במידה ואתם מתקשים בכך, ביכולתכם לפנות אלינו לקבלת סיוע ואו להתייעצות ואנו מבטיחים לעזור ככל שרק יתאפשר. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן