fbpx

לאתר האינטרנט של החברה שלנו יש יעדים למלא. כאשר באתרי תדמית, הייעוד העיקרי הנו להשיג עבורכם כמה שיותר פניות וטלפונים מידי חודש. כל פניה מהאתר יכולה להניב רווחים נאים ולכן גידול במספר הפניות דרך האתר משמע זינוק בהכנסות החברה ולכן עליכם לשאול את עצמכם, איך ניתן לגרום לאתר לייצר יותר פניות?

יותר פניות מהאתר – אפשרי?

כל מבקר שנכנס לאתר האינטרנט שלנו עולה לנו כסף. בין עם המשתמש נכנס כתוצאה מקידום אורגני ובין אם המשתמש נכנס כתוצאה מקידום ממומן או משתופי פעולה, יש עלות כלשהי לכניסת המשתמשים. אך, מה קורה כאשר באתר האינטרנט שלנו מבקרים מספר רב של משתמשים מידי יום אך רק חלק מזערי מהם אכן פונים אלינו לצרוך את השירותים אותן אנו מציעים?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במקרים מאין אלו, אנו בפועל מפסידים לא מעט כסף והשקעה רבה יורדת לטמיון. לכן, במאמר זה אנו ננסה לענות על מספר שאלות:

    1. מהו אחוז פניות טוב מהאתר אינטרנט?
    2. האם ניתן להגדיל את מספר הפניות מהאתר?
    3. איך מגדילים את מספר הפניות מהאתר בפועל?

    בואו נענה על תשובות אלו כעת,

    מהו אחוז המרה תקני באתר אינטרנט?

    התשובה על שאלה זו מושפעת מאוד מטיב האתר. יש הבדל מהותי בין אתרי תדמית, פורטלי תוכן, אתרי מכירות ואתרי שירותים. כאשר יש גם שינויים רבים מענף לענף בהתאם למידת הצורך בשירות (טיפול רפואי יהיה גבוהה בהרבה מחופשה..) ולכן אנו נציג טווחים לפי קטגוריות אתר:

    • אחוז המרה תקני לאתר תדמית – *4%-1%.
    • אחוז המרה תקני לאתר תוכן – 4%-2%.
    • אחוז המרה תקני לאתר מכירות – 1%-0.5%.

    *ככל שיש לאתר תדמית בלוג פעיל וענייני, אחוז המרה יכול לעלות לכיוון הרמות המוכרות באתרי תוכן.

    כלומר, אם אתם מרגישים שהאתר אינטרנט אינו מייצר את הערכים המופיעים מעלה, ככל הנראה שניתן לשפר יחס המרה זה וליהנות מגידול משמעותי במספר הפניות דרך האתר.

    האם ניתן לשפר את יחסי ההמרה באתר?

    בוודאי. לא, זה לא פשוט. אך על ידי קבלת סיוע מאיש מקצוע המנוסה באבחון ובשיפור אתרי אינטרנט סיכויי ההצלחה של האתר מזנקים במידה רבה.

    איך משפרים את יחסי ההמרה באתר בפועל?

    כדי לשפר את יחסי ההמרה בין מספר המבקרים באתר ובין מספר הפונים דרכו טלפונית או בכתב, יש להגדיר היטב את קהלי היעד של העסק. צריך להבין מה קהלי יעד אלו מחפשים? מה הם הנושאים שיגרמו להם לפנות דווקא אליכם? מהו המענה הנכון ביותר לשאלות שלהם? ועוד מגוון תשובות לשאלות נוספות.

    בשלב ראשון, נהוג לבצע עריכה מחדש של תכני האתר כך שהם יראו ויתאימו טוב יותר לקהל היעד באתר. בשלב הבא, אנו חושבים על המשתמשים המבקרים באתר ונבין מה מקשה עליהם לפנות אלינו? כך שנוכל להוסיף עבורם לחצני חיוג, טפסי יצירת קשר נוחים ואפילו טופס בפופאפ שיבטיח שהם משאירים פרטים לפני שהם עוזבים את האתר.

    לאחר עבודה מסודרת ומותאמת לאתר, יחסי ההמרה יכולים אף להכפיל עצמם. כך שבפועל, כל משתמש שמבקר באתר שווה פי שתיים ופוטנציאל האתר מכפיל עצמו ומבטיח המשך צמיחה ושגשוג. שימו לב לאתרנו אנו, ראו איך בכל מקום ניתן לפנות אלינו בקלות ובמהירות ואולי אף אתם תהפכו ללקוחות מרוצים…

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן