fbpx

בעידן בו לכל עסק יש אתר אינטרנט, לא מספיק להחזיק אתר אלא יש צורך לתחזק ולנהל אותו באופן שוטף. ישנם רבים שפונים אלינו ואו אל חברת ניהול אתרים אחרות בכדי לנהל את האתר עבורם. אחרים מעדיפים לנהל את האתר עצמאית אך ברצונם לעשות זאת ביעילות ובמינימום זמן מאחר ויש להם עוד הרבה דברים לעשות – מאמר זה מציג את הדרכים לייעל את ניהול האתר.

ייעול הניהול של אתר אינטרנט

בין אם אתם עשירים או עניים, בין אם אתם צעירים או מבוגרים, יש לכם 24 שעות ביממה ותו לא. במידה ויש לכם יכולות כלכליות, ביכולתכם להשקיע כסף ובכך לרכוש את זמנם של אחרים. במידה ואין לכם יכולות כלכליות, יהיה עליכם לנצל את השעות שלרשותכם בצורה מיטבית בכל פעולה ופעולה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול אתר אינטרנט יכול לדרוש שעות רבות מידי יום במידה ולא יודעים איך ומה לעשות. שעות רבות שהולכות לבזבוז ואינם צפויות לחזור. לכן, אנו החלטנו לשתף אתכם במעט טיפים אודות דרכים לנהל את הזמן ולשפר את העבודה על ניהול האתר באופן השוטף. המאמר נחלק לשלושה חלקים:

    1. איך לנהל את האתר בחכמה?
    2. היכן הכי חשוב להשקיע בתוך האתר?
    3. איך לצמצם תקשורת עם לקוחות?

    במידה ותקראו טיפים אלו שאנו בעצמנו מיישמים, ייתכן ולא תידרשו לשירותים מקצועיים ותוכלו לחסוך כסף רב מידי שנה.

    איך לנהל את האתר בחכמה?

    אתר אינטרנט מורכב מרכיבים שונים. ביכולתנו לגעת בכולן ולנסות לבצע שינויים מורכבים ופשוטים. אבל, כל מגע באתר יכול לגרום לנזק שלתקנו תידרשו לזמן רב ולכן אנו מצרפים מספר טיפים חשובים:

    • הקפידו לעבוד רק עם התוכן ולא עם מערכת האתר עצמה.
    • לפני מגע במערכת האתר, הקפידו לבצע גיבוי מלא לאתר.
    • ביכולתכם לרכוש חבילת שעות ניהול למקרי חירום.

    במידה ותקפידו לעבוד עם עורך התוכן ולא תגעו בקוד ואו ברכיבי האתר, אתם צפויים להיות בסדר. לעומת זאת, במידה ובחרתם לגעת ברכיבים שאינם תוכן האתר, חשוב מאוד שתגבו את האתר קודם לכן, ושתקראו אודות השינוי והדרכים ליישמו טרם ביצוע השינוי עצמו. הצטיידו בבנק שעות תמיכה ליתר ביטחון כך שאם ייגרם נזק, תוכלו לתקנו בעזרת אנשי מקצוע ולחזור לאוויר בהקדם.

    היכן הכי חשוב להשקיע בתוך האתר?

    הצורך בניהול אתר באופן שוטף הנו בכדי לשמור על האתר עדכני ואטרקטיבי הן בעיני הגולשים והן בעיני מנועי החיפוש השונים. לכן, אין טעם לגעת ברכיבים בהם אתם לא מבינים ואו שלא יגרמו לשינוי משמעותי בנראות ואו בחוויית השימוש באתר. הקפידו לעבוד רק עם התוכן של האתר ולעדכנו ככל שרק ניתן. להלן כמה טיפים חיוניים:

    • הקפידו להגדיר לתכנים כותרת ותיאור שנכונים לתוכן עצמו.
    • הקפידו לשייך כל תוכן לקטגוריות ולתגיות הולמות ומדויקות.
    • הקפידו לצרף תמונה נאה ואו נקודות בתוך התוכן לחוויה נעימה.

    ניהול עצמאי של אתר אינו קל, אנו יודעים! למרות האמור, הדבקה של תכנים לא ערוכים וללא שיוך ותיאור מדויק רק פוגעים באתר שלכם. חשוב מאוד להשקיע שעה ואפילו שעתיים על העלאה של כל פיסת תוכן לאתר וזאת כדי שהתוכן יפעל לטובתכם ויביא לידי תוצאות – זה נכון שאתם משקיעים יותר זמן בטווח הקצר אך תידרשו להרבה פחות זמן בעתיד כתוצאה מהשקעה זו.

    איך לצמצם תקשורת עם לקוחות?

    אתרים פעילים זוכים לפניות רבות מצד לקוחות ומתעניינים, פניות אלו גוזלות זמן יקר ערך ואנו חייבים למצוא דרכים להעניק מענה לאותם הפונים מבלי שאנו נהיה צד בסיפור. איך עושים זאת? איך ניתן להעניק שירות לקוחות מבלי לדבר עם הלקוחות? ובכן להלן כמה צעדים פשוטים שאנו מטמיעים באתרים אותם אנו מנהלים:

    1. הוספת עמוד שאלות ותשובות לאתר.
    2. הוספת טופס פניה הכולל סינון פניות.
    3. הפניית פניות לתשובות קיימות באתר.
    4. הפניית פניות ייחודיות לטיפול אישי.

    מניסיוננו, כ-80% מהפניות הן פניות חוזרות. כלומר, פניות זהות ממספר רב של אנשים. לאחר הבחנה זו, ניתן לסנן את הפניות בתצורות שונות כדי להעניק להם תשובה אוטומטית בדוא"ל ואו להפנותם לאזור התשובה בעמוד השאלות והתשובות באתר. יתר הפניות המחייבות טיפול אישי יזכו לטיפול שליו ומדויק וכל הצדדים יהיו שבעי רצון.

    לסיכום,

    מעוניינים לנהל את האתר שלכם בכוחות עצמכם? כל הכבוד! המשיכו כך ועם הזמן אף תהפכו למספיק טובים ולא תידרשו לעזרה. במידה ואתם עדיין לא שם ונדרש לכם פה ושם עזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו ולרכוש בנק שעות תמיכה ואו הטמעה של רכיבי סינון פניות לייעול תהליך ניהול האתר ולשיפור החוויה של כולם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן