fbpx

אתר אינטרנט הנו עסק לכל דבר ועניין. יש הוצאות, יש הכנסות, יש עבודה רבה לעשות! אך בשונה מהעולם הפיזי בו רבים מתייעצים עם יועצים פיננסיים ואו עם יועצים עסקיים, מעט מאוד בעלי אתרים בוחרים להתייעץ עם יועצי אינטרנט. יועצים אשר מתמחים בחיבור בין העולם העסקי והעולם הדיגיטלי והמקוון.

ייעוץ אינטרנט לבעלי אתרים

אם גם את/ה מרגיש/ה שהאתר עומד במקום ולא מתקדם ליעדים שהוגדרו, ייתכנו סיבות רבות לכך. לעתים הספקים שבחרנו לצורכי קידום הפעילות המקוונת אינם מספיק טובים, לעתים הפניה שלנו לקהלי היעד אינה מספיק ברורה ואו מתאימה, לעתים אנו פשוט לא נראים כמו שצריך. כדי להצליח להתרומם ולעלות לדרגה גבוהה יותר, יש צורך בעצירה אחת לתקופה ובחינת דרכי ייעול ושיפור של מערך הפעילות בדיגיטל.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יועץ אינטרנט רציני ידע לעזור לכם לראות את מצבכם ביחס לשוק ולהבין היכן אתם לוקים בחסר ואיך ניתן לשפר זאת בצורה הטובה ביותר.

    מי יכול לשמש על תקן יועץ אינטרנט?

    כדי לשמש יועץ לעסקי אינטרנט, יש צורך בידע רב מכמה זירות מידע:

    • היכרות מעמיקה עם העולם המקוון/הדיגיטלי.
    • ניסיון עשיר בהובלת מהלכים ברי משמעות.
    • הבנה של מוטיבים עסקיים וערכם בפועל.

    כאשר אדם בעל ניסיון בעולם האינטרנט גם מבין נכוחה את הפעילות העסקית והמשמעויות של ייעוצו, הרי שכל עצה שניתנת שוות ערך וניתן לפעול לפיה ולהשיג את היעדים שהוגדרו בהצלחה.

    איך ומתי כדאי להתייעץ עם יועץ אינטרנט?

    רוב הפונים לייעוץ בענייני אינטרנט עושים זאת לאחר שהם חוו קשיים שונים בביצועי האתר. כלומר, הם תלו תקוות רבות באתר אינטרנט ואו בפעילות במרחב הדיגיטלי אך התוצאות היו רחוקות מאוד מהיעדים שהוגדרו. מצד שני, ישנם עסקים רבים שבוחרים לקחת יועץ אינטרנט מהשלבים הראשונים של הקמת הפעילות וזאת כדי להגדיל את הסיכויים להצלחה ולחסוך בכאבי ראש עתידיים.

    ככלל מומלץ להתייעץ עם יועץ אינטרנט אחת לתקופה (חודש/רבעון) כדי שהיועץ ייבחן את התוצאות שהושגו, ינחה בפעולות הבאות לביצוע וחוזר חלילה כך שהצוות הנוגע באתר ואו בשיווק של העסק בדיגיטל ידע שהוא נמדד ונמצא תחת מעקב תמידי ושעליו לספק תוצאות במידה וברצונו לשמר את הכנסתו/משרתו.

    איך ניתן לעקוב אחר תהליכים מבוססי ייעוץ?

    כדי לעקוב אחר תוצאות פירות ייעוץ זה או אחר, יש להזין למערכות המעקב (אנליטיקס, יאנד'סף הוטג'אר) ערך המזהה את נקודת הזמן בה התקבל הייעוץ והוטמעו השינויים שהתבקשו. בצורה זו, ניתן יהיה לבצע בדיקה השוואתית של נתונים לפני ואחרי השינוי ולאמוד את תוצאותיו.

    איך אנו עושים זאת?

    אחת לרבעון, מומלץ לבצע אבחון לאתר. אבחון לאתר הנו בדיקה מקיפה שנעשית על מדגם מייצג של משתמשים על פני חודש שלם. במדגם אנו בודקים תנועת גולשים, חוויית שימוש, יחסי המרה ועוד שלל בדיקות נוספות ולאחריהם ניתן להסיק מסקנות לתהליכים הבאים.

    לסיכום,

    רוצים להשיג יותר מהאתר ואו מהמאמצים השיווקיים שלכם ברשת? פנו אלינו לייעוץ תקופתי ואו אבחון אתר ואנו נשמח לבדוק ולהכווין אתכם לצעד הבא שעליכם לעשות כדי לעלות שלב אחר שלב ולהשיג את היעדים שהוגדרו ברמת העסק.

    בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן