fbpx

האם השקעתם זמן בתכנון אסטרטגיה עבור האתר אינטרנט טרם יצאתם לדרך והתחלתם להעמיס עליו שירותים או מוצרים? קרוב וודאי שלא. זוהי הטעות המשמעותית הראשונה של בעלי אתרי אינטרנט רבים ששוכחים שהעולם המקוון דומה במאפייניו לעולם הפיזי וכמו שיש להכין תכנית עבודה לעסק פיזי, כך יש להכין תכנית סדוקה לאתר המקוון. כתוצאה מכך, התוצאות לעתים קרובות אינם מניחות את הדעת.

ייעוץ מקצועי לבעלי אתרים

במידה ואתם לא בניתם אתר אינטרנט עדיין ואו במידה ועוד לא העליתם את האתר אינטרנט של החברה לאוויר עדיין, אתם נמצאים בנקודה חשובה מאין כמותה עבור העסק שלכם. ביכולתכם לעצור לרגע, לתכנן אסטרטגיה ולהצליח לייצר תוצאות במקום בו רבים אחרים נכשלו. איך בדיוק זה יקרה? ובכן, אתם תהיו ממוקדים יותר, חדים יותר ובעיקר רלוונטיים יותר עבור קהל הלקוחות שלכם וממילא שתמכרו יותר דרך האינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בואו נבחן את הנושא בהרחבה:

    להלן שלבי התכנון שנדרשים טרם עליית אתר אינטרנט לאוויר:

    1. הגדרת קהל יעד לאתר.
    2. תכנון אסטרטגי לשוק היעד.
    3. הכנת תכנית שיווק לקהל היעד.
    4. העלאת האתר לאוויר בהתאמה.
    5. ביצוע פעולות שיווק בהתאמה.

    בואו נבחן את השלבים הללו ונבין איך הם מסייעים להצלחת האתר,

    הגדרת קהל יעד לאתר:

    אין דבר חשוב יותר מהגדרה של קהל היעד שאליו פונה האתר. לא, אנו לא מתכוונים לקהל יעד כדוגמת "כולם" או "גברים" אלא לקהלי יעד מוגדרים ומדויקים שניתן לפנות אליהם בשיח ישיר ומדויק לצרכים שלכם. כך לדוגמה, ניתן להגדיר קהל יעד כדוגמת "גברים בגילאי 20-30 אשר עובדים בעבודה מקצועית" קהלים מדויקים אשר ניתן לפלח ברשתות חברתיות ואו לפנות אליהם באתרים בהם הם גולשים באינטרנט.

    בעזרת היכרות עם קהלי היעד של האתר, ניתן לקיים תקשורת ישירה ומדויקת ולגעת בכל אותן הנקודות אשר מעסיקות את קהל היעד. אנו בחברה מכוונים לקהל יעד "בעלי עסקים המנהלים אתר אינטרנט אך אינם פנויים לכך בפועל" בעזרת פילוח זה אנו יודעים על מה לכתוב, מתי לכתוב, איך לכתוב וכן הלאה ולהגיע במדויק לקהלי היעד שאנו רוצים בקרבתם.

    תכנון אסטרטגי לשוק היעד:

    על בסיס קהל היעד, ניתן להכין תכנית אסטרטגית לחדירה לשוק אליו אנו מכוונים. אסטרטגיה לרוב תכלול תכנון סדר העלאת המוצרים/שירותים לאתר, גובה הרווח שאנו מעוניינים להרוויח על כל לקוח ומגוון רחב של נתונים אחרים אשר יהוו בסיס לכל פעילות שנעשה און ליין.

    אסטרטגיה נכונה יכולה לבדל את העסק שלנו על פני כלל העסקים הפונים לקהל היעד ולגרום לכך שאנו נהיה הבחירה הראשונה שלכם בכל פעם שעליהם לקבל החלטה אודות רכישת מוצר או שירות שאנו מציעים לקהל הרחב.

    הכנת תכנית שיווק לקהל היעד:

    כאשר יש לנו קהל יעד מוגדר ואסטרטגיה ברורה, ניתן להתחיל להכין את תכניות השיווק ולהחליט איך אנו מחלקים את תקציבי השיווק שלנו על פני הפלטפורמות השונות. האם אנו מפרסמים בגוגל כאשר הלקוחות שלנו מחפשים את השירות שלנו ואו מפרסמים בפייסבוק ובאינסטגרם כאשר הגולשים שלנו צפויים להיתקל בנו ולבצע רכישה אימפולסיבית של המוצר אותו אנו מציעים?

    תכנית שיווק מקצועית תתייחס לא רק למוצר/שירות שאנו מציעים אלא גם למתחרים שלנו, לעלויות השיווק ביחס לרווחיות מהעסקאות בפועל וכמובן מה אנו מציעים לכל לקוח ולקוח. כאשר יש תכנית שיווקית סדירה למספר חודשים קדימה, ניתן לשפר ולייעל תהליכים אט אט עד להשגת היעד הנכסף.

    העלאת האתר לאוויר בהתאמה:

    עם בסיס איתן ומאורגן, ניתן להעלות את האתר לאוויר עם מבצע השקה או עם קמפיין פרסום אגרסיבי שמיידע את כולם שאנו כאן. במקרים רבים, ניתן לשתף פעולה עם מובילי דעת קהל (בהתאם לתכנית השיווק) שידחפו אותנו חזק בתחילת דרכינו ויקנו לנו הילת פרסום ויוקרה.

    עם עליית האתר לאוויר העולם, חשוב מאוד לשמור על האתר עדכני ורלוונטי ולא לשכוח לנהל אותו בשוטף. ישנם בעלי אתרים שעושים הכל בכוחות עצמם אך אנו ממליצים (אנו קצת משוחדים..) להשאיר לחברת ניהול מקצועית את העבודה השוחקת של ניהול האתר וטיפול במאמצי השיווק בפועל מאחר ושם מייצרים את ההכנסה בפועל.

    ביצוע פעולות שיווק בהתאמה:

    לאחר תקופת הרצה, עוברים ליישום פעולות השיווק בשטח. יהיה עלינו להקים קמפיינים מסוגים שונים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש לצד שיתופי פעולה עם אתרים ומובילי דעת קהל שישמרו על הנכס האינטרנטי שלנו בתודעה של קהלי היעד שהגדרנו בתחילת דרכינו. לאחר מכן, יהיה עלינו לשלב קמפיינים באוטומציה חלקית או מלאה לשם שמירה על ביצועי האתר לאורך זמן.

    לסיכום,

    רוצים להתייעץ עם גורמים מקצועיים שידעו להוביל אתכם להצלחה? כדאי מאוד להתייעץ עם גורם המנהל אתרי אינטרנט רבים ויודע לאמוד אילו פעולות מסייעות להצלחת האתר ואילו פעולות אינם ברות משמעות ויש לקצץ בהם היכן שאפשר. אנו כחברה המתמחה בניהול אתרי אינטרנט, יודעים היכן להשקיע את המאמצים והיכן פשוט לוותר ונשמח לעמוד לרשותך ולייעץ לך כדי שגם את/ה תשיגו הצלחה מעמל ידיכם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן