fbpx

כאשר בוחנים את כל תחום ניהול האתרים, המחשבה הראשונה היא שאנחנו יכולים לעשות זאת לבד. ובצדק! ניהול אתר אינו מדע טילים מורכב אלא מלאכה לוגית שניתן ללמוד די בקלות ובטווח זמן קצר. אבל, במחשבה שנייה, לעתים קרובות אנו מגלים שאין לנו את המוזה לטפל באתר ואו את הזמן הפנוי לעשות את הנדרש ויש צורך בניהול מקצועי.

במאמר זה, אנו נתייחס לשלושה שאלות שעליהם אתם חייבים לענות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מה נכלל בשירותי ניהול אתרים?
    2. כמה עולה שירות ניהול אתרים?
    3. האם שווה להשקיע בניהול אתרים?

    קראו את שלושת השאלות והתשובות עליהן בכדי לקבל החלטה בנושא:

    מה נכלל בשירותי ניהול אתרים?

    שירות ניהול אתרים משתנה מחברה לחברה אך ניתן להתייחס לפרמטרים הבאים:

    • ניהול ותחזוקה של מערכת האתר ותוספיו.
    • ניהול ועדכון של תכני האתר (עמודים ומאמרים).
    • ניהול חלקי או מלא של השיווק לאתר.

    במסגרת השירות, חברת ניהול האתרים לוקחת את המושכות על האתר ומנהלת את הנדרש בעבורכם. כלומר, עליכם לידע את החברה שמנהלת עבורכם את האתר ברצונות שלכם אך בכך מסתיימת עבודתכם ומתחילה עבודתם של חברת הניהול.

    כמה עולה שירות ניהול אתרים?

    חשוב לדעת כמה עולים שירותי ניהול אתרים מאחר ורק לאחר שאנו יודעים את גובה ההשקעה שניתן יהיה לבצע חישוב של עלות תועלת ולקבל החלטה בנושא. עלויות ניהול אתרים משתנות מחברה לחברה אך טווח המחירים נקבע לרוב על בסיס שני סוגי תמחורים:

    1. ניהול אתרים על בסיס שעתי – טווח המחירים ינוע בין 120-250 ש"ח לשעה.
    2. ניהול אתרים על בסיס גלובלי – טווח המחירים ינוע בין 500-2,000 ש"ח לחודש.

    עלות השירות נקבעת בין היתר על בסיס סוגי הצרכים של העסק ויעדיו. כך לדוגמה, אתר תדמיתי המתעדכן אחת לשבוע-שבועיים יידרש לעלויות נמוכות משמעותית מאשר אתר מכירות המתעדכן על בסיס יומיומי. טווח המחירים מושפע גם מסוג מערכת האתר ומורכבות העבודה בו. אתר אשר מחייב מגע בקוד בכל שינוי ועריכה ידרוש תמחור גבוהה יותר מאתר מבוסס מערכת ניהול תוכן נוחה לשימוש.

    האם שווה להשקיע בניהול אתרים?

    לאחר שאנו יודעים מהו שירות ניהול אתרים, לאחר שאנו יודעים לאיזה טווח מחירים יש לצפות, ניתן לגשת לקבלת ההחלטה!

    התשובה לשאלה זו נחלקת לשניים:

    1. למי כדאי לשכור שירותי ניהול אתרים?

    בעלי עסקים שעובדים טוב ונמצאים במחסור של זמן לניהול האתר לצד בעלי עסקים שאינם מחזיקים ביכולת הטכנית-לוגית להבנת מערכת האתר ומאפייניו יידרשו לשירותי ניהול אתרים במידה והם רוצים להציג לקהל הרחב אתר אינטרנט מעודכן ורלוונטי ולהופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

    2. למי לא כדאי לשכור שירותי ניהול אתרים?

    בעלי עסקים שיש להם זמן פנוי ואו יכולת טכנית טובה לביצוע שינויים באתר לא נדרשים לשירותי ניהול אתרים מאחר וביכולתם ללמוד ולבצע את העבודה בעצמם. אין סיבה להוציא כסף על שירותי ניהול כאשר העבודה יכולה להיעשות עצמאית. אך, למרות האמור – ישנם עסקים עם זמן פנוי ש"אין להם מוזה" לבצע את העבודה והם מייצאים את האחריות החוצה.

    לסיכום,

    אם חיפשת בגוגל אודות ניהול אתרים, אם הגעתם למאמר זה וקראתם עד לנקודה זו, הרי שאתם ככל הנראה נדרשים לשירותים שלנו ואו של חברות ניהול אתרים אחרות. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהתייעץ בנושא זה ללא עלות וללא התחייבות ואנו מבטיחים לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבור העסק שלכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן