fbpx

רוב האתרים בעולם הן אתרי תדמית, אתרים אלו נועדו לשמש ככרטיס ביקור של העסק וכגורם תקשורת בין בית העסק והלקוחות. אתרים אלו חייבים לפנות לקהל היעד שלהם בצורה הנכונה עם המסרים הנכונים אך מעבר לכך עליהם לשקף את העסק וערכיו. לכן, אין לזלזל בתוכן עמוד האודות ויש להשקיע בו כנדרש.

כתיבת עמוד אודות לאתר

עמוד אודות לאתר יופיע בתפריט האתר בצמוד לעמוד הבית. כלומר, מדובר בעמוד השני בערכו מבין כלל עמודי האתר. על אף האמור, מרבית העסקים אינם משקיעים כנדרש בתוכן עמוד האודות וזה חבל. במאמר זה אנו נסקור בקצרה את התכנים שחייבים להופיע בעמוד זה והסיבות להצגתן.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    סקירת ערכו של עמוד אודות:

    מחקרים מראים שכ-80% מהלקוחות של בתי העסק פונים אליהם רק לאחר שביקרו באתר האינטרנט שלהם. כלומר, סיכוי סביר שהלקוח שלכם ביקר באתר האינטרנט שלכם. הלקוח יחפש באתר את אותן החיזוקים לכך שכדאי לו לעבוד אתכם. עמוד אודות הנו העמוד בו מותר לכם להראות את ההצלחות שלכם, את הניסיון שלכם, את הלקוחות שלכם ועוד שלל תכונות חיוביות שיבטיחו שאותו לקוח אכן ישלים את המשימה ויגיע אליכם לבית העסק.

    בשימוש נכון בעמוד האודות באתר, ניתן להעביר מסרים מדויקים לקהל הלקוחות ומכך להגדיל את מספר הפניות מהאתר באופן משמעותי ולכן מומלץ בחום להשקיע מספר דקות בניסיון להבין איך ניתן לשפר את העמוד לתוצאות אופטימליות.

    כתיבת עמוד אודות:

    גולש שהגיע לעמוד אודות אצלכם באתר אינו מעוניין לקרוא בליל מידע היסטורי אודות מייסד החברה ואו אודות מספר עובדיה. במקום זאת, הגולש מחפש לראות האם אתם אכן מתאימים עבורו. לכן, הדגשים שלנו יהיו כדלהלן:

    1. מי אתם – בקצרה.
    2. מה אתם מציעים – בקצרה.
    3. כמה זמן אתם קיימים – בקצרה.
    4. למי אתם מעניקים שירות – בקצרה.
    5. איך אתם עדיפים על אחרים – בקצרה.

    כדי להקל על המשתמש, חשוב מאוד לחלק את התוכן לפסקאות קצרות ואף להוסיף ניווט בתוך העמוד להגעה ישירות לתוכן הרלוונטי למשתמש. יתרה מכך, כדאי לשלב תמונות המייצגות את הפעילות העסקית ואו של העובדים בה וכך בעצם לייצר אנושיות מרבית ותקשורת נכונה עם הלקוחות.

    כדאי מאוד להדגיש את היתרונות הייחודיים שלכם אל מול יתר השוק בנקודות ברורות (עם אייקונים או בטקסט מודגש). לדוגמה:

    • שנות וותק – אם יש לכם וותק ארוך שנים.
    • מספר עובדים – אם יש לכם מספר רב של עובדים.
    • לקוחות והמלצות – אם יש לקוחות גדולים והמלצותיהם.

    עמוד אודות אינו צריך להיות ארוך במיוחד. במקום זאת, על העמוד להעביר את המסרים המחודדים של בית העסק בצורה מהירה וקולעת ובשפתם של הלקוחות הפוטנציאליים.

    רוצים שנעזור לכם לשפר את הנראות באתר? מעוניינים שנשדרג לכם את עמוד האודות לתוצאות אופטימליות? הרגישו חופשיים לפנות אלינו ואנו נשמח לתת הצצה לאתר שלכם ולהעניק לכם טיפים אישיים ללא עלות. בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן