fbpx

רוב אתרי האינטרנט מורכבים משלושה חלקים, עמודי שירות, עמודי תוכן (בלוג) ועמודי יצירת קשר/המרה. מאחר ולכל עסק יש מספר מצומצם של שירותים ועמודי המרה, את עיקר ההשקעה נראה בעמודי התוכן – בניהול אקטיבי של בלוג אינפורמטיבי. מרבית מנהלי האתרים כותבים תוכן בעיקר למטרות קידום אורגני (התוכן הוא המלך..) לכן, כתבנו עבורכם מאמר המסביר איך כותבים תוכן באתרי אינטרנט?

כתיבת תוכן לאתרי אינטרנט

כתיבה ככלל אינה מתאימה לכל אדם, ישנם אנשי מקצוע שמרגישים טבעי בכתיבה ולכן אינם נדרשים להשקיע זמן רב בכדי להוציא תחת ידם מאמר מושקע לעילה. מצד שני, ישנם בעלי מקצוע שמתקשים להעביר את הידע הרב אל הנייר (או המקלדת..) ונדרשים לזמן רב כדי לכתוב מאמר בודד לאתר האינטרנט שלהם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    לאלו שעבורם הכתיבה קולחת, מדריך זה יהיה קל למדי ליישום, לאלו שעבורם הכתיבה אינה פשוטה, מדריך זה יהיה מעט מורכב יותר אך יקל עליהם דרמטית את הכתיבה במאמרים הבאים שהם יחברו עבור האתר שלהם. בשני המקרים, יש משמעות אדירה בכך שהתוכן יהיה קריא וידידותי לגולשים.

    בואו נצא לדרך,

    מה הם כללי הכתיבה לקידום אתרי אינטרנט?

    כאשר כותבים תוכן עבור אתר אינטרנט, יש צורך בשימוש במבנה תוכן מאוד מוגדר ומותאם לפעילות המהירה באינטרנט. לכן, אנו נקפיד על מספר כללים חשובים מאוד:

    1. השתמשו בכותרות משנה ובפסקאות קצרות.
    2. הגיעו לתכלס של המאמר כמה שיותר מהר.
    3. וודאו שאתם כותבים על מה שאנשים מחפשים.

    כאשר כותבים תוכן לאתר האינטרנט, חשוב לבדוק קודם כל מה אנשים מחפשים, (אם אינכם יודעים איך, חישבו מה מעניין אתכם ואיך הייתם מחפשים זאת..). כאשר יש לכם רעיון טוב למאמר אינפורמטיבי חישבו איך ביכולתכם לחלק את המאמר לשלושה עד ארבעה חלקים שונים. בעצם, עליכם לקבוע 3-4 כותרות משנה לתוכן ובכל פעם לענות על הכותרת המשנה בלבד ולא על נושא המאמר בכללותו.. לבסוף, קריטי להבין מה הגולש מבקש ולהעניק לו את המענה המידי והמהיר ביותר כך שלא יוותר וימשיך למתחרים..

    אך, מעבר לכללים שיש לנסות ליישם, כדאי גם להבין מה אסור לעשות!

    מה לא עושים במאמרים לאינטרנט?

    אין שום טעם לכתוב מאמר אינפורמטיבי אשר אינו מובן לאדם הפשוט. כלומר, לא כדאי להתנשא על הגולשים עם ביטויים מרשימים, דוגמאות רחוקות ואו כל מעמסה נוספת שגורמת לגולשים לאבד עניין. יתרה מכך, לא כדאי להשתמש בביטויים אשר אנו יודעים שרבים מחפשים מספר רב של פעמים מאחר והמאמר יכול להיתפס על ידי הגולשים ומנועי החיפוש כמאמר ספאם (מאמר שנועד להכניס תנועה לאתר אך לא לממש את היעוד של התוכן). לבסוף, הימנעו ככל האפשר מהבטחת מענה על חיפושים שונים כאשר בפועל לא הענקתם למשתמשים את התמורה המיוחלת – זה עלול להביא לפגיעה חמורה באתר.

    לסיכום,

    כפי שניתן לראות, מאמר זה אינו ארוך במיוחד. הבטחנו להציג בפניכם כללים לאופן בו כותבים עבור אתרי אינטרנט ואכן קיימנו את הבטחותינו. אנו יכולים להרחיב יותר, אך אין טעם בכך מאחר ומספיק שתיישמו את הטיפים במאמר זה כדי להבטיח תנועה חדשה ורלוונטית לאתר וכל יתר המניפולציות אינם מוסיפים רבות לאתר בפועל.

    רוצים לבדוק איך אנו עושים זאת עבור לקוחותינו? בקרו באתרי האינטרנט של לקוחות שלנו וגשו לבלוג לקרוא מאמרים שאנו כתבנו ואו ערכנו עבורם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן