fbpx

לרוב אתרי האינטרנט יש בלוג בו איש המקצוע שעומד מאחורי האתר מפרסם מאמרים אודות תחום הפעילות של החברה. הנה, גם מאמר זה נכתב בבלוג של חברתנו העוסקת בניהול אתרים. אבל, האם יש דרך לגרום לתוכן הזה לעבוד טוב יותר וישיג תוצאות? על כך ועוד במאמר זה,

כתיבת תוכן לאתר

אנשי קידום אתרים אומרים שה"תוכן הוא המלך!" והם צודקים. הדרך המובילה בהכנסת גולשים לאתרי אינטרנט עובר דרך מאמרי התוכן באתר ולא דרך עמודי השירות ואפילו לא מעמוד הבית של האתר. זאת משום שיש תחרות עזה על נושאי השירות אך תחרות נמוכה יותר על עמודי המידע שמועיל ללקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז מה בעלי אתרים עושים? הם כותבים עוד ועוד תוכן לאתר ואט אט יוצרים מעטפת תוכן לאתר התדמית ואו המכירות שלהם. הבעיה היא שכולם עושים את אותם המהלכים ומספר המאמרים בכל תחום גודל במהירות כל יום, מה שהופך את התחרות לקשה אף יותר בכל יום שעובר..

    במידה ואתם קוראים מאמר זה, אתם בוודאי שואלים איך אנחנו יכולים לעזור לכם לכתוב תוכן בצורה נכונה יותר ומכך שניתן יהיה לעקוף את יתר המתחרים באשר הם. ובכן, ניתן לעקוף את המתחרים ולהוביל בתוצאות החיפוש עם התוכן שלכם!

    איך גורמים למאמרים להופיע בראש תוצאות החיפוש?

    כאשר מחפשים מכנה משותף לרוב מוחלט של כותבי התוכן לאינטרנט, מגלים מספר פרמטרים שחוזרים על עצמם:

    • הם חושבים על מנועי החיפוש ולא על משתמשים.
    • הם יוצרים תוכן שמעניין אותם ולא את הגולשים.
    • הם לא מציעים ערך מוסף שבאמת מצדיק כניסה לאתר.

    ואם אנחנו רוצים שהמאמרים שלנו יובילו את תוצאות החיפוש, עלינו להבין את הכשלים הללו ולפעול בדיוק ההיפך מיתר השוק. כלומר, לעמוד ביעדים הבאים בכל מאמר עתידי שנכתוב:

    • עצרו לפני מאמר, חישבו מה הלקוחות שלכם באמת רוצים?
    • כתבו תוכן שיסקרן, ידריך, יסייע, ובעיקר יהיה רלוונטי לגולשים.
    • הציעו ערך מוסף כדוגמת כלי עזר, הוראות או מידע שיעזור להם.

    ואם נעשה זאת בהצלחה, הגולשים צפויים להגיב טוב יותר באתר שלכם ביחס למתחרים (זמן שהיה, מעבר מספר עמודים רב יותר, סיום תהליך החיפוש ועוד..) ומנועי החיפוש יצליחו לזהות זאת כאינדיקציה לכך שהתוכן שלכם איכותי ורלוונטי יותר ומכך שתופיעו גבוהה בתוצאות החיפוש.

    אבל תכלס, מה עושים??

    בואו נעבור על העצות שנתנו מעלה ונסביר מה אנחנו עושים בפועל,

    חשיבה אודות מה הלקוחות רוצים מתחיל בלהבין מי הם בכלל? אפיון קהל היעד של הגולשים שצורכים את השירות ואו המוצר שאתם מציעים אינו בהכרח כה פשוט. יש להבין את גבולות הגזרה ולבצע מחקר קל בניסיון להבין אילו גורמי עניין מסקרנים אותם אך חשוב מכך, אלו תחומי עניין מבין הנושאים שעלו צפוי להוביל לפניה ורכישה של השירות (הרי אנו עסק בסופו של דבר ויש לנו אינטרסים משלנו).

    התוכן עצמו חייב להיות מסקרן בראשיתו, לרוב מאמרים העונים על שאלות בנושאים קשורים עובדים הכי טוב. שאלה שמעניינת את הגולשים צפויה להניב כניסות רבות לאתר מאחר ואנו מבטיחים למלא אחר סקרנותם. אך, על התוכן להיות. עדכני ורלוונטי ובעיקר בעל ערך כלשהו לגולשים מאחר ואם לא נקיים את ההבטחה שאנו מעניקים בכותרת המאמר, מנועי החיפוש יזהו זאת מעצם התנהגותם של המשתמשים לאחר ביקורם באתר (חיפוש בשנית, יוכיח שאתם לא הענקתם מענה..)

    אם אתם ממש רוצים לראות איך התוכן עובד בשבילכם, אנו מציעים שתעניקו לגולשים ערך משמעותי ככל האפשר. במקרים מסוימים ניתן לאפשר שימוש בכלי טכנולוגי, הורדת מדריך בחינם, מילוי טופס אבחון, אינפוגרפיקה ועוד שלל יכולות נוספות שיאפשרו 2 סוגי יתרונות נלווים:

    1. שיתוף של המאמר באתרים נוספים.
    2. יצירת תחושת אוטוריטה אצל הגולשים.

    כל המתואר מעלה, אינו מהווה תחליף לביצוע מחקר מילות מפתח ותכנון מוקפד של מאמצי הקידום האורגני בדמות כותרת מותאמת, תיאור מותאם, שיוך קטגוריאלי ותגיות.

    לסיכום,

    אנחנו יודעים שלא ענינו על כל השאלות שלכם. אבל, כן הענקנו לכם נקודת מבט מרעננת על הדרך הנכונה ביותר לכתוב תוכן לאתר האינטרנט שלכם. עובדי החברה אצלנו מונחים לעבוד לפי שיטה קבועה המכלילה את כלל הפרמטרים הללו יחדיו לתוצאות אופטימליות.

    רוצים שננהל גם את האתר שלכם ונעזור לכם לייצר תוצאות טובות יותר ולאורך זמן? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם האפשרי! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן