fbpx

לאחרונה לא מעט לקוחות מגיעים אלינו מתוך הפניה מיועץ עסקי המתמחה בדיגיטל. חלקם הגדול שוכר את שירותיו של היועץ במסגרת שירות ריטיינר קבוע לצורך ליווי וסיוע במאמצי השיווק ברשת. השאלה הגדולה, האם זה משתלם ואיך אנו מרגישים זאת מהצד שלנו? ובכן, אנחנו כאן כדי לספר.

ליווי יועץ אינטרנט בניהול האתר

יש לא מעט יועצים עסקיים טובים שם בחוץ. רק מעטים באמת מבינים דיגיטל ויודעים לייעץ נכונה עבור לקוחותיהם. אבל אלו שעושים זאת, יוצרים ערך גבוה במיוחד בטווח הבינוני עד הארוך. כ-10% מהלקוחות שלנו מתקשרים עמנו דרך היועצים שלכם ולא באופן ישיר ועל קשרים מיוחדים אלו נרחיב כעת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר בעל עסק בונה אתר אינטרנט, הוא בטוח שבזאת תמה עבודתו וכעת הוא מיושר קו עם כל יתר השוק. אך בפועל, מדובר בשלב ראשון בתהליך ארוך אשר בסופו האתר מהווה נספח שיווקי בעל משמעות אדירה לעסק. כאשר יש לבעל העסק ליווי של יועץ אינטרנט מקצועי, לרוב זה יכלול פעולות אופרטיביות שהופכות את האתר לכלי עזר מהותי לעסק. מאחר ומרבית היועצים אינם יודעים איך לנהל את האתר ואמצעי השיווק באינטרנט, הם פונים אלינו כדי שנעשה זאת בעבורם.

    איך זה בא לידי ביטוי? כאן נהיה כבר מעניין..

    כדאיות בליווי יועץ אינטרנט לאתר:

    כבעלי עסקים, אין ללקוחות זמן רב לשוחח איתנו ולעקוב אחר עבודתנו. לעומת זאת, יועץ אינטרנט אשר עוקב בעבור הלקוח ידע איך לבדוק/לעקוב ולנהל את מנהל האתר ואו את חברת הניהול. מעבר לכך, מאחר ויועץ אינטרנט יודע מה נדרש ומה יש לבקש, הרי שהוא מעלה דרישות רבות יותר ולאורך זמן רב וכך בעצם בעל העסק זוכה בתפוקה גדולה יותר ובתוצאות אופטימליות.

    ככלל, חברת ניהול אתרים כדוגמתנו מנהלת עשרות עד מאות לקוחות שונים. וכבני אנוש, אנו נוטים לעבוד ולעשות ככל יכולתנו אל לעתים מתפספסים משימות ואו לקוח מסוים לא מקבל את המצופה. יתרה מכך, כמו בכל ארגון אחר, כאשר יש דרישה מתמשכת מצד לקוח מסוים, הוא נוטה לקבל תשומת לב גבוהה יותר וזוכה בשעות עבודה רבות משל האחרים.

    כלומר, אין ספק שכאשר אנו עובדים מול יועצים המלווים לקוחות, הם מקבלים יותר מאשר לקוחות אשר אנו נדרשים ליזום את הפעילות הניהולית והשיווקית בהיעדר זמן פנוי בצדם כדי לדרוש את אשר על לבם. במילים אחרות, לעתים דרוש מנהל למנהל..

    איך זה בעצם עובד?

    כאשר יש יועץ המלווה את האתר אינטרנט מצד הלקוח, יועץ זה ממונה כגורם המאשר מטעם הלקוח במסגרת ההסכם שירות הנחתם בין הצדדים. מרגע זה, היועץ משמש כלקוח בפועל ובסמכותו לדרוש ככל שנכון עבור העסק מבלי שהלקוח בפועל יתערב בעשיה זו. כך, בעל האתר עוסק בעיקר ולא בתפל אך במקביל נהנה מכל היתרונות שבשירות שלנו ובכל שיש לאינטרנט להציע עבור העסק שלו.

    לרוב, אנו נזמין את היועץ לפגישה במשרדנו כדי לתכנן יחד אסטרטגיה ואבני דרך משותפים כך שיהיה לנו יכולת לעמוד בדרישות היועץ וליועץ יכולת לתכנן מהלכים עתידיים על סמך מפת הדרכים שהתווינו יחד בתחילת הדרך. כך, יש שותפות מלאה בין הצדדים מהשלבים הראשוניים בתהליך והתוצאות לא מאחרות לבוא לרווחת כלל השותפים למאמץ.

    לסיכום,

    כדאי להיעזר ביועץ אינטרנט אשר ילווה אתכם בצעדים ובהתקשרויות מול ספקי הדיגיטל השונים שינהלו ויקדמו את אתר האינטרנט. אך, חשוב לוודא שיועץ זה אכן מבין דיגיטל ויודע להעניק לכם את השירות שכה נדרש לכם. במידה ואתם מחפשים שירותי ניהול לאתר אינטרנט ואין לכם יועץ בזמן זה, אתם יכולים להשאיר פרטים ונפנה אתכם ליועצים המוצלחים של לקוחותינו כך שגם אתם תהיו בידיים טובות! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן