fbpx

יש לכם אתר אינטרנט הזוכה לתנועת גולשים רבה אך מעטים בלבד אכן בוחרים לפנות אליכם ולשכור את שירותיכם? יש לכך סיבה, עלינו לבדוק ולבודד אותה כדי לתקנה ולהעלות את האתר על הפסים ואת ההעסק להצלחה.

איך יודעים שהאתר לא עובד?

לא רבים יודעים לאמוד את ביצועי האתר שלהם. האם 50 כניסות לאתר מידי יום זה הצלחה או כישלון? האם פניה או שניים מידי שבוע זה הצלחה או כישלון? ובכן, התשובה לשאלה זו מעט מורכבת אך בהחלט ניתן לענות עליה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במידה והאתר שלכם הנו אתר מכירות, תנועה קטנה מכמה מאות ליום תיחשב כישלון. לעומת זאת, תנועה של עשרות גולשים מידי יום באתר תדמית עסקי יכול לעתים להיחשב להצלחה יוצאת דופן.

    מה ההבדל בין אתר תדמית ואתר מכירות? אתרי מכירות נוטים לפנות לקהלי יעד גדולים יותר והגולשים עוברים בין מספר רב של אתרים עד שהם בוחרים את האתר ממנו ירכשו. לעומת זאת, כאשר גולשים מחפשים שירותים, הם ממוקדי מטרה ובמידה והם כבר נכנסו לאתר אינטרנט, סביר שיפנו לבעלי האתר וערך העסקה עמם גבוהה למדי.

    אבל, כל האמור מתייחס לנתונים ממוצעים. ישנם תחומים בהם שירותים זוכים לחשיפה רחבה ואילו מוצרים מסוימים לחשיפה נמוכה וזאת בהתאם לטיב השירות או המוצרים שהאתר מציע לגולשיו.

    רוצים לברר האם האתר שלכם עובד טוב? פנו אלינו ונבדוק לכם ללא עלות!

    אם האתר שלכם מניע תנועה בהצלחה אך נכשל בהפיכתם ללקוחות, ייתכנו מספר סיבות לכך:

    1. האתר אינו מאורגן נכון ברמת ההיררכיה ואו התוכן.
    2. התפריט ואו כלי הניווט לא תקינים או לא נוחים לשימוש.
    3. העיצוב של האתר מיושן/לא נעים לעין ואו לא תקני לחלוטין.
    4. שימוש יתר באלמנטים מרצדים או אלמנטים מבלבלים.
    5. חוסר בתוכן איכותי ואו שימוש בערכי תוכן שאינם מקצועיים.

    בואו נעבור סיבה סיבה וננסה להבין האם ישנו באתר שלנו:

    בעיה 1: אתר האינטרנט פשוט לא מספיק מאורגן,

    הגולשים חיפשו את השירות/מוצר הרצוי להם, מצאו אתכם, נכנסו לאתר בהצלחה. ואז, הם לא מצאו ידיים ורגליים באתר מאחר והאתר לא מאורגן בצורה ידידותית ונוחה למשתמש. כתוצאה מכך, הם ינטשו את האתר במהירות ולא תזכו לקבל מהם פניה ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים.

    ארגון אתר מתבטא בשפה אחידה, בסימטריה נעימה ובתוכן שנכון יחד ולחוד.

    בעיה 2: קשה או בלתי אפשרי להתמצא באתר האינטרנט,

    ישנם אתרים בהם יש מידע רב אבל התפריט ואו כלי הסינון לא עובדים טוב או חמור מכך לא נגישים או תקולים.

    בהיעדר כלי ניווט, הגולשים שהגיעו לעמוד הבית ואו לעמוד פנימי באתר לא יצליחו לעבור הלאה לעמודים חשובים כדוגמת עמוד האודות או תיק העבודות אשר גורמות לגולשים להרגיש בשלים לפניה אליכם דרך האתר.

    בעיה 3: העיצוב של האתר מיושן ולא משכנע את הגולשים,

    ישנם נותני שירותים אשר אתר מיושן וסולידי עושה להם חסד מאחר ועיצוב זה מקנה להם נראות וותיקה ויציבה במיוחד. אבל, למרבית העסקים, אתר אינטרנט מיושן ובעיצוב לא נעים לעין יגרום נזק משמעותי ולאורך זמן.

    מאחר ובמקרים רבים, אתר מיושן גם אינו מותאם למכשירי סלולר ומכך שכ-70% מהגולשים אבדים ולחינם.

    כאשר מדובר באתר של חברה המעניקה שירותים דיגיטליים, המשמעות של אתר מיושן גדלה אף יותר מאחר וזה הפנים העיקרי של העסק בפני הלקוחות.

    בעיה 4: הריצוד/בלבול בעין גורם לחוסר פוקוס אצל הגולשים,

    בעלי אתרים רבים אוהבים את הבאנרים המרצדים והאפקטים המלאכותיים אינם מודעים לכך שזה מפריע מאוד לריכוז של הגולשים וגורם להם לאבד פוקוס ולפספס את הייעוד של האתר.

    חשוב מאוד לשמור על אתר סטטי, סולידי ובעיקר בצבעים עדינים במידה שרוצים לעזור לגולשים לפנות טלפונית ואו להשאיר פרטים בטפסים השונים.

    בעיה 5: תוכן האתר דל ולא משכנע את הגולשים בשירותכם,

    כאשר אתר אינטרנט משמש כגורם הראשון שהלקוח הפוטנציאלי פוגש, ייתכן מאוד שהוא יקבל עליכם רושם המבוסס על התוכן שאתם מציגים באתר.

    לכן, מחסור במידע בסיסי אודות השירותים והמקצועיות שלכם, מחסור במידע מועיל והכרחי לקבלת החלטות, אי קיום מידע משכנע או הכי חמור, הופעה של תוכן לא תקני יכול להעיד על חוסר מקצועיות וויתור של הלקוח על שירותי החברה.

    הפתרון לכל הבעיות באתר – שירות ניהול אתרים!

    כלל הבעיות שהוצגו מעלה הנם תוצאה של גורם אחד, חוסר בתשומת לב ובניהול של האתר.

    אתר אינטרנט אשר מנוהל על ידי מנהל אתרים מקצועי, יהיה תמיד עדכני, מסודר, נוח לשימוש ובעל ערך גבוה במיוחד עבור הגולשים. יתרה מכך, אתר מנוהל יהיה במעקב תמידי ומכך שיחסי ההמרה (מספר הפונים ביחס למספר הגולשים) צפוי לעלות בהתמדה.

    אבל, מאחר ורוב בעלי העסקים אינם פנויים לנהל את האתר שלהם עצמאית, אנו וחברות אחרות מציעים שירותי ניהול אתרים שייעודן החלפת בעל העסק באיש מקצוע במיקור חוץ כדי שהאתר יתפקד והיטב.

    אנו מזמינים אתכם להתייעץ, לבדוק את האתר, להציע לכם חבילת שירות מותאמת אישית וללא כל התחייבות! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן