fbpx

אחד הקשיים המהותיים בעבור מרבית בעלי העסקים הקטנים והבינוניים הנו לשווק את העסק שלהם. השילוב של קשיים תזרימיים יחד עם מחסור עצום בזמן פנוי הופכים את השיווק של העסק לכמעט בלתי אפשרי. מסיבה זו, עסקים רבים עומדים במקום במקום להמשיך לצמוח ולעבור לרווחיות נאה ולהתחיל לנשום. תיאור זה מוכר לכם? מאמר זה נכתב במיוחד עבורכם!

איך לקדם את העסק באינטרנט בחינם?

הכל עולה כסף. פוסטים אורגניים בפייסבוק לא מגיעים לאף אחד, אתרי אינטרנט נבלעים הרחק בתוצאות החיפוש במיקומים שאף אדם אנושי לא מבקר בהם. הסיכוי לזכות בנתח מהעוגה בתחום שלכם ברשת הולך וקטן בכל יום שחולף וזו האמת המרה. אך, האם זו עובדה מוגמרת? ובכן לא. בעזרת הטיפ שנציג במאמר זה, ביכולתכם לשווק את העסק שלכם גם מבלי להוציא כסף ולהגיע לתוצאות יפות מאוד. איך אנו יודעים זאת? ובכן, מאחר ואנו צמחנו בדיוק כך!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יצאנו לדרך,

    הכל מתחיל ונגמר בתוכן איכותי. בדיקות שנעשו בארץ וחו"ל (על די MOZ) הציגו נתון מדהים, 99% מהאתרים ברשת אינם מייצרים תוכן על בסיס קבוע. כלומר, במידה ואתם רוצים בשיווק חינמי שאינו דורש יותר מידי עבודה, כל שעליכם לעשות זה להצטרף ל-1% שכן מייצרים תוכן איכותי ועל בסיס קבוע!

    הטיפ שלנו לשיווק העסק באינטרנט בחינם:

    כדי לשווק את העסק באינטרנט בחינם וללא נטילת סיכונים כלכליים נוספים, עליכם לעשות שינוי מחשבתי ולהשקיע זמן במקום כסף. השקיעו שעה אחת ביום ליצירת מאמר יומי בבלוג האתר אינטרנט של העסק שלכם. זהו. אם תעשו זאת, תראו תוצאות מדהימות וצמיחה משמעותית בהיקף הפעילות העסקית.

    סינית? כן, אנחנו יודעים.. נעשה קצת סדר,

    לא משנה במה אתם עוסקים, הלקוחות שלכם מחפשים בצורה זו או אחרת את השירותים שלכם. חלקם הגדול יחפש את עסק בתחומכם בעזרת קטגורית העסק (לדוגמה: רואה חשבון) אך חלק נוסף ואף רלוונטי יותר יחפש את השירות תוך תיאור בעיה בה הם נתקלו ואו בתיאור צורך שלהם (לדוגמה: איך להגיש דו"ח שנתי לרשויות המס?) ואנו רוצים לפנות בדיוק לקהלים אלו בשעת צרתם עם מענה לשאלה שלהם להצעת השירות שלנו כפתרון לבעייתם.

    כלומר, כבעלי עסקים, עליכם לצאת רגע מראשכם ולהיכנס לראשם של הלקוחות שלכם. עליכם לנסות להבין מה הם השאלות הנפוצות שעולים מצד הלקוחות ואו אילו שאלות מעידות על כך ששואל השאלה צריך בשרותים שאתם מציעים? בעזרת הכנת רשימה של שאלות מסוגים אלו, ניתן לכתוב מספר רב של מאמרים במבנה של שאלה ותשובה בבלוג אתר האינטרנט של העסק שלכם וכך להגיע לקהלי יעד שנמצאים בשלבים מתקדמים במשפך ההמרה להפוך ללקוחות שלכם!

    איך ומתי טיפ זה באמת עובד?

    טיפ זה עובד בכל התחומים ובכל העסקים, האינטרנט כולו מבוסס במידה רבה על שאלות ותשובות. אנו מבצעים חיפוש בגוגל בניסיון לקבל תשובה על שאלה. לכן, זהו גם המבנה העדיף לכל מאמר בעל ערך מקצועי בבלוג האתר אינטרנט שלכם. אבל, על כל שאלה עונים מספר רב של אתרים אחרים, לכן יש ערך נוסף שחשוב להקפיד עליו במידה ורוצים לראות תוצאות וזהו כמובן תדירות פרסום התוכן באתר.

    90% מהתוכן שתכתבו לא יופיע בראש תוצאות החיפוש (לפחות לא בהתחלה..) לכן, ככל שתכתבו יותר, כך הסבירות שחלק מהתוכן ייקלט ויטפס לראש תוצאות החיפוש עולה בהתאמה – עניין של יחסיות..

    אבל, מעבר לכך, יש משמעות לתדירות פרסום התכנים באתר. מנועי החיפוש מתעדפים אתרי אינטרנט שמעדכנים את התוכן בתדירות גבוהה (אינדיקציה לרלוונטיות ועדכניות) על פני יתר האתרים. לכן, אנו ממליצים על כתיבת מאמר אחד מידי יום!! כן, מאמר חדש בכל יום!!!

    בתחילה מאמר ייקח לכם מספר שעות לכתוב, אך לאחר תקופת הרצה, כתיבת מאמר ממוצע צריך לקחת בין 30 דק' לשעה בלבד. כלומר, השקעה של שעה ביום לאורך זמן ייקח את העסק שלכם לגבהים חדשים בהתחייבות!

    לסיכום,

    קידום העסק שלכם באינטרנט אינו באמת בחינם. יהיה עליכם להשקיע 20 שעות בממוצע מידי חודש על כתיבת תוכן לאתר. ביכולתכם לעשות זאת עצמאית אם יש לכם זמן לכך במהלך היום או הערב, במידה ואתם רוצים ליהנות מיתרונות טיפ זה מבלי לעבוד בפועל, תוכו לשלם לחברת ניהול אתרים שתעשה זאת עבורכם אך למרות ניגוד העניינים, אנו ממליצים לכם לעשות זאת עצמאית במידה ויש לכם יכולת לכך. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן