fbpx

כל מקדם אתרים מקצועי יודע שהמפתח לקידום אורגני ארוך טווח נעוץ ביצירת ערך לגולשים. אחד הדרכים לייצר ערך עבור הגולשים הנו על ידי ניהול בלוג מאמרים באתר. לכן, במרבית האתרים באינטרנט יש בלוג שמתופעל ברמה זו או אחרת על בסיס שבועי או חודשי. אבל, כאשר כולם פועלים באותה השיטה ומייצרים תוכן כל הזמן, איך אנו יכולים להבטיח שהמאמרים שלנו יובילו בראש תוצאות החיפוש? ובכן, על כך ננסה להרחיב במאמר זה.

מאמרים לקידום אתרים

מספר העמודים החדשים שעולים לרשת מידי יום בשפה העברית נאמד באלפים. כלומר, למאמר שאתם כותבים חייב להיות ערך מאוד גבוהה בכדי שיתבלט ויטפס הישר למעלה תוצאות החיפוש. כאשר אנו כותבים מאמרים לצורכי קידום אתרים, אנו נרצה להקפיד על כמה דגשים שיחדיו מבטיחים תוצאות מעולות בטווח הארוך:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. ערך שמחפשים – התוכן חייב להיות כזה שאנשים מחפשים!
    2. ערך אוניברסלי – התוכן חייב להיות מתאים לכמה שיותר גולשים.
    3. ערך על זמני – התוכן חייב להיות רלוונטי גם זמן רב קדימה.
    4. ערך מוביל – התוכן חייב להיות כתוב וערוך טוב משל המתחרים.
    5. ערך מקושר – התוכן חייב להתחבר לשירות או מוצר באתר.

    עמידה בחמשת הדגשים הללו תבטיח שהמאמרים שאתם מפרסמים באתר באמת מייצרים את התוצאות הרצויות.

    אבל, בואו נפרוט את הדגשים הללו,

    1. מאמרים בנושאים שגולשים מחפשים:

    הדבר הראשון שאנו עושים בעת כתיבת מאמרים למטרות קידום אורגני, זהו מחקר מילות מפתח. אנו נבדוק מה הגולשים מחפשים ואיך הם עושים זאת. בעזרת מחקר זה, אנו נדאג שהתוכן שלנו באמת עונה על צורך של גולשים ובאמת מייצר תנועה לאתר.

    כ-80% מהתכנים שעולים לרשת אינם נכתבים לקהל יעד מוגדר (מילות מפתח שאף אחד לא מחפש..) או שנכתבים לאנשי מקצוע (מתחרים!?) ולא ללקוחות שבאמת מעניינים אותנו. לכן, מדובר בתהליך מחקר כפול:

    1. מה מעניין את הגולשים ברשת?
    2. מה המיקוד שמעניין את הלקוחות שלנו?

    זה המפתח להצלחה שלנו בשיווק בעזרת תוכן. אך יש לנו דגשים נוספים שאינם פחות חשובים..

    2. מאמרים בעלי ערך רחב ככל האפשר:

    לא מומלץ לכתוב מאמרים נישתיים מידי. מטרת מאמרי קידום הנה להניע תנועה איכותית לאתר ומאחר ויש לנו משאבי זמן (או תקציב) מוגבלים, מומלץ לעשות שימוש נבון ביכולות שלנו.

    מאמרים בעלי ערך רחב הנם כאלו אשר עונים על שאלות נפוצות במיוחד בענף כולו. כלומר, אין טעם להתחיל להסביר איך עושים את העבודה ואו מה הם הפרטים הקטנים ביותר של השירות, אלא יש להציג תשובות לשאלות נפוצות מלמעלה ובצורה רחבה וישירה.

    3. מאמרים שאינם מוגבלים בזמן:

    הטעות הקשה ביותר של כותבי תוכן זה להתייחס לנתונים המוגבלים בזמן ואשר בחלוף תקופה קצרה פשוט אינו רלוונטי עוד. בקידום אורגני, אנו עוברים תהליך של זריעה וקצירה לכן אם נכתוב על משהו שרלוונטי רק לטווח הקצר, גם הערך שבתוכן יהיה רלוונטי לטווח קצר.

    ישנם לא מעט נושאים שנחשבים על זמניים. כך לדוגמה מדריכים וחוקים לרוב תקפים לזמן רב למדי ואילו סקירות וחדשות תקפים לזמן קצר. אנו תמיד נעדיף להתמקד בטווח הארוך.

    4. מאמרים שכתובים היטב:

    גם למתחרים שלכם יש מקדמי אתרים! כלומר, יש סבירות גבוהה שגם הם מייצרים מאמרים בנושאים דומים. לכן, עליכם להשקיע בכל מאמר ומאמר גם ברמת התוכן וגם ברמת העימוד והעיצוב של התוכן בבלוג.

    המדד למאמר שכתוב היטב הנו שהוא טוב יותר בכל היבט אפשרי מחמשת התוצאות הראשונות בגוגל בביטוי המפתח שבחרתם לקדם. יש להקפיד על תוכן קריא, חלוקה לפסקאות, שימוש בכותרות משנה ומפתח תוכן ועוד שלל כלים נוספים להפיכת התוכן לטוב יותר!

    5. מאמרים עם יעד מוגדר באתר:

    אנחנו לא כותבים סתם, גם מאמרי קידום צריכים לשרת אותנו ולסייע לנו למכור מוצר או שירות. כך לדוגמה, במאמר זה אנו מסבירים על המורכבות בכתיבת תוכן איכותי ובקידום אורגני בכדי לשכנע אתכם לשכור את שירותינו (נו אנחנו מציעים שירותי קידום אתרים במסגרת שירותי ניהול אתרים) כלומר, יש קשר ישיר בין תוכן המאמר ובין השירותים שאנו מציעים..

    זהו, אלו הטיפים שלנו להיום. נתראה במאמר הבא 🙂

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:
    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
    זמינות להספקת השירות:
    זמינות לשירות מידית
    שפות בהן השירות מוענק:
    עברית, אנגלית
    ניסיון בהענקת השירות:
    משנת 2008, מעל 15 שנה
    מספר טלפון להזמנת השירות:
    073-3745552
    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
    Whatsapp - 055-9381228
    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
    [email protected]
    מינימום התחייבות לקוח לשירות:
    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
    כתובתנו:
    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
    שירותי ניהול אתרים
    למי מתאים השירות:
    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן