fbpx

אין כל טעם בכתיבת מאמר לאתר האינטרנט אם אף אחד לא יקרא אותו!!! בום, זו עובדה כואבת אך נכונה. רבים כותבים מאמרים שאף אחד לא יקרא לעולם, והטיפ הראשון שלנו במאמר זה הנו, כתבו על נושאים שמעניינים אנשים רגילים ולא אנשי מקצוע כמוכם. אתם לא הלקוח!! זכרו זאת בקריאת מאמר זה אך גם בכל מאמר עתידי שתכתבו..

איך לכתוב מאמר לאתר האינטרנט?

למה אתם כותבים מאמרים באתר? לא סתם כי כיף לכתוב.. רוב הסיכויים שאתם כותבים מאמרים באתר האינטרנט מאחר ואתם מאמינים שזה דרך מעולה להגיע לקהלי יעד שמעוניינים במה שיש לכם להציע ואתם מצפים לראות פירות מעמלכם. ואכן, אתם צודקים, כתיבת מאמרים הנה דרך מעולה להגיע לקהלים חדשים ולצמיחה של העסק. במאמר זה, אנו ננסה לעזור לכם לכוון את המאמרים בכדי להגיע להישגים מרשימים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן רכיבי המפתח למאמר מוצלח:

    1. מה הלקוחות רוצים? – כתבו אודות מה שמעניין את הלקוחות שלכם.
    2. איך מובן ללקוחות שלכם? – כתבו בשפה פשוטה להבנה לאדם הפשוט.
    3. איך נוח ללקוחות שלכם? – חלקו את התוכן בצורה נחה לקריאה ומהירה.
    4. מה גוגל מבקש מכם? – איך לעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן שלכם.
    5. מה אתם רוצים מהלקוחות? – גרמו ללקוחות פוטנציאליים לפנות אליכם.

    בואו נעבור על רכיבים אלו אחד אחד,

    מה הלקוחות שלנו רוצים לקרוא?

    זה שאתם רוצים לכתוב על נושא מסוים לא אומר שהלקוחות שלכם רוצים לקרוא על כך. חשוב לזכור למי אתם כותבים או יותר נכון מה הקוראים שלכם רוצים לקבל מכם?!

    יש מגוון נושאים שמשלבים בין הצרכים של הלקוחות ובן הרצונות שלכם ויש לנסות להתמקד דווקא בנושאים אלו כך שניתן יהיה להגיע לקהלי היעד של העסק דווקא עם תוכן שמעניין אותם ואשר יש סיכוי להפוך דרכו את הקוראים ללקוחות.

    איך הלקוחות מבינים אותנו?

    יש לאנשי מקצוע נטיה לכתוב תכנים בשפה גבוהה, שפ הכוללת ביטויים מקצועיים שאולי מעידים על רמת מומחיות מצד קוליגות אך לא מצד הלקוחות. במילים אחרות, כדי להרשים את המתחרים, הם שוכחים מי קה היעד שמשלם להם כסף על שירותיהם.

    חשוב מאוד לזכור עבור מי אתם כותבים את התכנים ומה מטרת התכנים. עבור הלקוחות שלכם, כדאי להשתמש בשפה פשוטה ועממית כך שהם יבינו את המסרים שברצונכם להעביר דרך המאמר באתר.

    איזה חוויה הלקוחות רוצים לקבל?

    תוכן מאמרים באתר אינטרנט של עסק חייב להיות מחולק בצורה מסודרת לפסקאות קריאות המחשב השולחני ובמכשירים הסלולריים. חשוב מאוד להשתמש בכותרות משנה ובפסקאות אשר נכנסות למסך ממוצע בצורה ברורה וקריאה.

    ודאו שהפונט בגודל הנכון ושנוחות הקריאה של המאמרים שאתם כותבים הנה שווה או גבוהה משל המתחרים כך שאתם מעניקים חוויה טובה משל יתר האתרים וזוכים לנקודות זכות נוספות מצד הלקוחות.

    מה מנועי החיפוש דורשים מאיתנו?

    מנועי החיפוש גם הם צד במשחק. חשוב להציג היררכיה מסודרת לתוכן המאמר בעזרת שימוש נכון במילות מפתח שרבים מחפשים במנועי חיפוש וכמובן על ידי שימוש נכון בכותרות ראשיות ומשניות במהלך תוכן המאמרים.

    מומלץ לשמור על סדר יורד מכותרות H1 שהן כותרות משנה (ראו אפשרות כותרת בעורך העשיר של המאמר) ועד H6 לכותרת אחרונה במאמר. כך, תספרו למנועי החיפוש מה הם המסרים שעוברים דרך המאמר בהצלחה יתרה.

    מה מטרת התוכן שאנו כותבים?

    זכרו תמיד לסיים מאמר עם קריאה לפעולה. נסו להניע את הקורא שהגיע עד לסוף המאמר להשאיר פרטים ואו לפנות אליכם טלפונית. שהרי זו מהות המאמר, קבלת פניות מכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים!

    לסיכום,

    כתיבת מאמרים למטרות קידום האתר בהחלט יכולים להעניק לכם את הערך התחרותי שכה רצוי לכם. נסו לשמור על תדירות קבועה לפרסומי המאמרים באתר כדי להבטיח רלוונטיות גבוהה בתוצאות החיפוש ועם זמן תיהנו גם מקידום אורגני איכותי ששווה כסף רב. במידה ואינכם יכולים לעמוד במלאכת כתיבת המאמרים באתר, השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ונספר לכם אודות שירותי ניהול אתרים ואף נעשה זאת עבורכם (ראיתם איך קראנו לכם לפעול?..).

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן