fbpx

פייסבוק דוחפים בכל הכח את האפשרויות המתקדמות של פייסבוק שופס (אינסטגרם שופס), מאחר ותחומים שונים ניזונים ברובם מהרשתות החברתיות, עלינו לשאול מה צפון העתיד? מה יקרה כאשר אינסטגרם צ'קאוט יוכנס גם לישראל?

מגבלות של פייסבוק שופס

יש הטוענים שפתיחת האפשרות למכירה מלאה ברשתות החברתיות יביאו לסופן של אתרי המכירות. כמובן שזה רחוק מכך מאחר ויש עולם שלם שמתקיים מחוץ לרשתות החברתיות (מנועי החיפוש, מותגים).

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ובכל זאת, מה יקרה לאתרי המכירות של עסקים קטנים שניזונים מלכתחילה דרך הרשתות החברתיות?! ובכן, יש לפייסבוק שופס כמה בעיות קריטיות שגורמות לכך שאיום/הזדמנות זו אינה בהכרח כה משמעותית כפי שניתן אולי לחשוב..

    להלן המגבלות של פייסבוק שופס

    לפייסבוק יש 2 בעיות מהותיות בהפעלת מכירות ישירות דרך הפלטפורמה:

    1. בעיות מיסוי.
    2. בעיות אחריות.

    בעוד הרשתות החברתיות מסתתרות מאחורי טענה לתוכן גולשים שאינה באחריותם. בכל הקשור למכירות, החוק הישראלי קשוח בהרבה ומחייב עמידה בתנאים רבים יותר.

    בהיבט המיסוי, במידה וברשת החברתית מחייבים כרטיס אשראי על מוצר שיוצר בישראל על ידי חברה מקומית ועבור לקוח מקומי,

    הרי שהמוצר חייב לכלול מע"מ כחוק. זהו אתגר משמעותי לגוף בינלאומי שמתיימר לקבוע שמקום משכנו באירלנד בכל הקשור לחוקי מס.

    נוסף על כך, החוק הישראלי קובע שעל הפלטפורמה המוכרת מוצרים להעניק אחריות לרוכשים. כלומר, גם אם אתר אינטרנט משמש כמתווך בלבד, הרי שעדיין על המתווך להיות זה שאחראי להעניק שירות ואחריות לרוכשים.

    זה נכון שפייסבוק יכולה להתנהג בצורה דומה לפייפאל ולשמש במקביל גם כבנק לכל דבר ועניין אך אז עליה לפתח יכולות מתקדמות משמעותית ממה שהיא מעניקה כיום.

    אז האם להיערך למכירות ישירות דרך פייסבוק שופס?

    למרות כל האמור מעלה, פייסבוק צפויה להתמודד עם המכשולים ולבצע חדירה גם לישראל בשנים הקרובות. איך היא תעשה זאת? האם זה יהיה 100% דרך הרשת החברתית? עוד מוקדם לקבוע אך בהחלט ניתן לצפות לכך שאפשרויות אלו יפתחו בעתיד הנראה לעין.

    אבל, כמו שרבים נבהלו כאשר אמזון החליטה על חדירה לשוק הישראלי ובפועל ניתן לקבוע לאחר שנה שמדובר בכישלון מהדהד, כך גם ניתן להניח שמקומם של אתרי המכירות ישמר גם בעתיד וזאת גם לאחר שפייסבוק שופס יתחיל לאפשר סליקה מקוונת דרך הפלטפורמות שברשותן.

    אנחנו, נהיה שם בכל שלב של התהליך כדי להעריך מחדש את המשקל של פעילות זו עם כניסתה לישראל.

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי קידום ברשתות חברתיות

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    מתאים לסוגי אתרים:

    אתרי תדמית
    אתרי מכירות
    חנויות אינטרנטיות
    אתרי קטלוג
    אתרי שירותים

    עלות ממוצעת לשירות:

    מחיר זול ואטרקטיבי

    טווח עלויות לשירות:

    עלות חודשית: 2,000-3,000 ש"ח לחודש

    סוג הצעת שירות:

    שירות מוצע כתוספת לשירותי ניהול אתרים

    מתאים לתקופת שירות:

    שירות חודשי, חודש בחודשו ללא התחייבות

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן