fbpx

אתם רוצים למכור באמזון אך אין לכם מוצר? הבנתם שניתן לעשות כסף טוב על ידי מכירות באמזון אבל אין לכם מושג איך ליצור יתרון תחרותי? אתם לא לבד. לא מעט בעלי חנויות באמזון החלו את דרכם בפלטפורמה בגישוש/חיפוש אחר המוצר הנכון ביותר למכירה. אבל, ברגע שהם זיהו את המוצר הנכון, המכירות החלו לזנק והרווחיות הלכה וגדלה וכיום בעלי חנויות אמזון יכולים להתעשר במהירות רבה.

מה למכור באמזון?

במאמר זה, אנו עוסקים בשאלת השאלות בכל הקשור לאמזון, איך בוחרים את המוצר המנצח למכירה באמזון?!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    יש שני דרכים לזהות אילו מוצרים יימכרו היטב באמזון:

    1. ניסוי ותהיה – התעסקות במגוון מוצרים שונים עד לזיהוי המוצר המנצח.
    2. כלי זיהוי – שימוש בכלים ייחודיים שפותחו כדי לזהות אילו מוצרים יימכרו היטב.

    מאחר והשיטה הראשונה דורשת הרבה סבלנות והפסדים פיננסיים לא קטנים, נכון יהיה להתמקד באותן הכלים שיאפשרו לנו למקד את החיפוש שלנו אחר המוצר המנצח לאמזון ולא לנסות סתם כך מוצרים שאולי יצליחו ואולי ייכשלו. ואכן, יש לא מעט כלים לזיהוי טרנדים וביקושים שלא מוצו באמזון, להלן כמה מהמוכרים שבהם:

    מבין שלל הכלים הבולטים לאיתור מוצרים למכירה באמזון, אנו זיהינו שהאחרון מבין השלושה הוא הטוב ביותר (תשאירו פרטים, יש לנו קופון הנחה להעניק לכם!!!)

    איך בעצם מזהים את המוצרים למכירה באמזון?

    האמת שזה די פשוט. בעזרת כל אחד מהכלים מעלה, ניתן לסרוק במהירות מיליוני מוצרים המוצעים בזמן אמת באמזון ולזהות על פי מגוון פרמטרים אילו מוצרים זוכים לביקוש גבוהה, אילו מוצרים מוצעים על ידי חנויות מעטות בלבד, אילו מוצרים תנודתיים מאוד במחירם ועוד שלל פרמטרים שנותנים לכלי בו אנו משתמשים ולכן גם לנו להבין האם כדאי או לא כדאי למכור את המוצר אשר אנו בוחנים בזמן אמת וללא השקעה על רכישת מלאי, פיתוח החנות באמזון, השיווק וכ"ו אשר כרוכים בהוצאות לא קטנות.

    מעבר לזיהוי הראשוני של המוצר אותו אתם רוצים למכור, הכלים הללו מאפשרים לכם לזהות מה הם מילות המפתח הבולטות שעליכם להשתמש בהם בכדי להגיע לחשיפה הגדולה ביותר שניתן ולטווחי מכירה גדולים. בעזרת בחירה נכונה של המוצר ושימוש נכון במילות מפתח בכותרתו ותיאורו, ביכולתכם לנווט את דרככם לצמרת תוצאות החיפוש באמזון ולהתחיל למכור כמו אלופים ולהרוויח כסף כמובן!!

    האם אני יכול לעשות זאת לבד?

    כמו כל דבר בחיים, בהחלט. אבל, העובדה שאתם יכולים למכור מוצרים באמזון לבד לא אומר שתעשו זאת בהצלחה רבה. יש חלקים נוספים במכירות באמזון אשר דורשים בינה אנושית והבנה של צורכי הלקוחות הפוטנציאליים שאף כלי לא יכול להחליף. במילים אחרות, מומלץ לפנות לחברת ניהול חנויות באמזון כדי שזו תפתח עבורכם את החנות, תקדם את המוצרים ותייצר לכם הצלחות!

    רוצים לדעת עוד? צריכים ליווי מקצועי? השאירו פרטים, נשמח לעזור!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן