fbpx

שירותי איש מקצוע אינם זולים. כן, יש איש מקצוע ואו אנשי מקצוע שצריכים להתפרנס והזמן שלהם עולה כסף. אך, מבין האפשרויות. איזו שיטה עדיפה, שירותים קבועים או שירותים מזדמנים? במאמר זה ננסה לענות בדיוק על שאלה זו בכל הקשור לניהול תוכן של אתרי אינטרנט.

שירותי ניהול תוכן מזדמנים או קבועים

כאשר מחזיקים באתר אינטרנט בוודאי כזה שפעיל ומייצר לקוחות חדשים כל הזמן, יש צורך בניהול תוכן שוטף מידי שבוע וחודש באתר. השאלה הגדולה היא כמובן באיזה תצורה הכי מומלץ להזמין שירותים אלו (כאשר הם נדרשים לכם..)?

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בכדי לענות על שאלה זו, אנו נפתח בהצגה של היתרונות והחסרונות של כל שיטה,

    שירותי ניהול תוכן לאתר על בסיס מזדמן:

    שירותי ניהול תוכן על בסיס מזדמן מתייחס למקרים בהם מזמינים עבודות מפעם לפעם ללא תלות בהיקף שירות ואו בהתחייבות כלשהי.

    יתרונות:

    • אין התחייבות להוצאה חודשי.
    • אין צורך ברכישה מינימלית.

    חסרונות:

    • נותן השירותים לא תמיד זמין למשימה.
    • עלות פר משימה גבוהה יותר.

    כמובן שיש עוד יתרונות וחסרונות אך אלו המשמעותיים שבהם.

    שירותי ניהול תוכן לאתר על בסיס קבוע:

    שירותי ניהול תוכן על בסיס קבוע הנו שירות בו משלמים עלות חודשית קבועה (ריטיינר) עבור זמינות איש מקצוע לכל בקשה – עם או בלי מגבלות כמות.

    יתרונות:

    • נותן השירותים מחויב לכם.
    • ניתן לתכנן מהלכים ארוכי טווח.
    • ניתן לחסוך בעלויות ניהול התוכן.
    • לרוב השירות כולל תוספות חשובות.

    חסרונות:

    • לפעמים מדובר בשירות מעט יקר יותר.
    • יש התחייבות (מוגבלת) לשירות חודשי.

    דווקא בשיטה זו, על אף העלויות הכרוכות בה לרוב תהיה כלכלית יותר בטווח הארוך.

    אז תכלס, איזו שיטה יותר כלכלית?

    זה תלוי בצרכים שלכם. באתרי מכירות, ברוב מוחלט של המקרים עדיף לבחור בשירות ניהול תוכן על בסיס קבוע/חודשי. לעומת זאת, באתרי תדמית יש מקום לבחון את שני השיטות ולבחון איזו מן השיטות נכונה יותר עבורכם.

    עליכם לשאול את עצמכם את השאלות הבאות:

    1. האם התוכן נועד למטרות קידום אורגני?
    2. האם עדכוני התוכן בתדירות שבועית?
    3. האם התוכן דורש ידע מקצועי ולמידה?

    כאשר דרוש ניהול תוכן הכולל ידע נרחב אודות תחום העיסוק, כאשר רוצים להוביל תהליכים ארוכי טווח ולהסתמך על מנהל אתרים מקצועי, הרי שעדיף לשלם מעט יותר ולזכות במנהל אתרים קבוע על פני שימוש מזדמן באנשי מקצוע שונים שיעלו יותר ויציגו ביצועים פחותים.

    השורה התחתונה:

    אנחנו אמנם משוחדים, בכל זאת אנחנו חברת ניהול אתרים. אך, אנו גם מציעים את כל סוגי השירותים כך שעבורנו כל הלקוחות מבורכים. אבל, אנו ממליצים על שירות קבוע על פני שירות מזדמן מאחר ובתקופות עומס ואו כאשר נדרש ידע מקצועי, אנו מחויבים קודם כל ללקוחות הקבועים ורק אחר כך למזדמנים. כלומר, ייתכן ולקוח מזדמן יפנה ואנו ניאלץ לדחות אותו ואו להחליף לו מנהל אתרים שאינו מכיר את התחום מאחר והמנהלי אתרים האחרים עסוקים עם הלקוחות הקבועים..

    אם תרצו ללמוד עוד על הנושא, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם. בהצלחה!

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן